Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reinigen zeef van machine.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reinigen zeef van machine.

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal

    Enige tijd terug heb ik dit apparaat van me maat gekregen om wiet(afval) te zeven
    Nu is er voor mijn tijd al zoveel mee gezeefd zowel goed als slecht spul
    Graag zou ik hem eerst reinigen voordat ik mijn knipaval er doorheen draai

    Hoe kan ik dit nu het beste doen ??
    zonder dat ik straks na het zeven Rara smaakjes aan me gezeefde poeier krijg .
    En ik bedoel voornamelijk de zeef de bakken kan ik gewoon afwassen

    Bvd

    Attached Files
    Last edited by Nonsense; 19 November 2016, 10:00. Reden: vout @#!

    #2
    Re: Reinigen zeef van machine.

    Vet ding!
    Kan niet zo goed zien hoe het werkt en wat er dan schoon moet? Lijkt me een handig ding
    Is het metaal mesh? Met alchohol afdoen is wel veel werk. Filter vervangen misschien slimmer, per meter zijn die zo duur niet. Trilt dat gewoon, vibo in broodtrommel ghehehe
    Heb je nog een mooi kiekje?
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #3
      Re: Reinigen zeef van machine.

      De bovenste bak is de motor die draait de flapjes over de 0.212 mm zeef
      En de flapjes zijn naar mijn idee iets te lang en ga ze iets korter maken zodat de flapjes het materiaal er niet door duwen maar het over de filter rolt

      In de middelste bak zit de zeef, die helemaal onder de schimmel zit zie ik nu net toen ik de foto schoot te lang op zolder laten liggen
      en de onderste bak is de opvangbak voor de trichomen op te vangen

      20161119_123851.jpg

      Misschien kan ik idd beter nieuw filtertje kopen en kijken of ik dat erin gespannen krijg
      nog suggesties waar ik dit kan kopen .

      Comment


        #4
        Re: Reinigen zeef van machine.

        Normaal zou ik zeggen: reinig het met olie of wasbenzine. Maar omdat de boel van plastic is, zou je beter hoog percentage alcohol kunnen gebruiken. Dat vreet niet aan de boel.
        Wel opletten; alcohol bevat vaak een deel water, en dat is niet lekker voor de elektra.

        Afdoen met een doek met alcohol werkt, maar het is beter om je onderdelen erin te soppen. Dagje laten staan, en dan is het weer schoon na afspoelen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Reinigen zeef van machine.

          AF Isoclene. Bestaat uit 99,7% isopropyl alcohol. Lost thc op, ik maak er mijn vaporizer onderdelen mee proper. Toevallig ontdekt, heb dat product van het werk voor hardware componenten te reinigen.

          Comment

          Bezig...
          X