Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schedule I - Erg verslavende grower- en dealergame

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Schedule I - Erg verslavende grower- en dealergame

Korting op 420shop
    Ik ben heel erg slecht in computergames. Maar ik vind het leuker dan films kijken dus ik speel ze graag.
    Een van de meer populaire games op Steam op dit moment is Schedule I. Een game waarin je in een dorp belandt waarin je de beste dealer van het dorp wilt worden.
    Je moet je eigen growtentjes neerzetten, zaadjes bestellen en betalen, en watergeven. Optioneel kun je nutrienten gebruiken, PGR's, enzovoorts.

Los van de graphics en de tijdspanne, lijkt het best wel realistisch: veel meer dan watergeven is het niet. En het verpakken van alle individuele toppen is een pokkewerk waar je RSI van krijgt.
    Net echt dus. Cola mengen met wiet, maakt het niet beter.. Er zit aardig wat fantasie in.

Ik heb er nu tien uur aan gespendeerd. Prima vermaak voor een luie avond op de bank.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Eigenlijk sinds 2021 na mijn operatie niet meer zitten gamen.
    ik heb/had een beest van een gaming pc maar kan gewoon niet te lang meer zitten door de pijn.
    ik ken het spel dus zelf niet maar in het verleden heb ik toch wel zeker meer dan 10 verschillende games gespeeld over wiet kweken.
    Vaak is het zo of de graphics zijn goed en het spel is al snel een herhaal verhaal.
    Of de graphics zijn matig en het spel heeft meer diepgang en opties.
    Zo was ikzelf altijd fan van die 16bit uitziende games.
    lekker makkelijk en snel in laden en spelen en vaak als de game echt goed is gemaakt dan vallen die mindere graphics ook niet meer uit.
    Succes met je game zou ik zeggen!!

Comment

Super leuk, kunnen we eindelijk eens leren kweken

Comment

Bezig...
      X