Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mac of Pc

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mac of Pc

    Ik gebruik Windows, maar vind mac veel prettiger om mee te werken.
    Klein, licht en leuk.

    Greetz,
    zion

    Comment


      #17
      Re: Mac of Pc

      gebruik windows
      heb zelfs nog nooit mac gebruikt

      wat is er eigenlijk zo anders aan mac dan?
      vind het wel een strakker design en veel beter zonder al die kabel rotzooi.

      Comment


        #18
        Re: Mac of Pc

        heb van kleinsaf steeds met mac gewerkt en ik vind mac allesinds stabieler maar heb nu zelf pc om de simpele reden het prijskaartje.Ik zou graag een macbook pro aanschaffen als laptop

        maar als desktop een pc
        ik zou het volgende willen van de kerstman het prijskaartje zon kleine 5000 euro


        Comment


          #19
          Re: Mac of Pc

          wat is er dan zo beter, stabieler bij een mac dan bij een pc?
          heb nog nooit grote problemen gehad met windows, alleen veel troep dat binnenkomt door te downloaden.

          Comment


            #20
            Re: Mac of Pc

            Zie dat iedereen hier toch mac onder het hard draagt.
            Heb hier enkele coole internet reclamecampagnes van Apple. Doen dit al sinds een jaar of 3 en Microsoft heeft er gewoon geen wederwoord op. Hebb
            en ooit Sinefeld ingehuurd en megaveel geld betaald, maar dat is ook niet gelukt. En aangezien Apple nooit zal verkopen… Nog eens geprobeerd met tegencampagne, maar opnieuw dikke flop.
            Er zijn er veel maar heb hier enkel diegene gezet die ik op youtube terug vind. Check de rest op Apple site zelf!!! (Quick time player nodig)
            Grtz $iR

            Zullen links moeten zijn want blijkt niet te werken om up te loaden...

            http://www.youtube.com/watch?v=GQb_Q8WRL_g
            http://www.youtube.com/watch?v=ci2D1ig4df4&feature=PlayList&p=8B5FE92702C D09FA&playnext=1&playnext_from=PL&index=2
            http://www.youtube.com/watch?v=PxLgBx3W9Ss&feature=PlayList&p=8B5FE92702C D09FA&index=5
            http://www.youtube.com/watch?v=HZuqx...D09FA&index=33

            (Die laatste is de engelse want vind us niet op net)
            Last edited by SirSmokeAllot; 7 June 2009, 14:39.
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Mac of Pc

              ik gebruik windows maar mac is wel duidelijk beter ( maar voordat je doorhebt hoe het werkt heb je alweer een ander)

              Comment


                #22
                Re: Mac of Pc

                mac uber alles , daar kan je ook windows opzetten in dual boot of Parallels BTW mac is gebruikersvriedelijker dan windows! mijn dochter was sneller met de mac osx dan met windows weg ,guest my opinion
                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                Comment


                  #23
                  Re: Mac of Pc

                  Oorspronkelijk geplaatst door AlwaysStoned View Post
                  MAC is niets voor gewone gebruikers, je haalt enkel voordeel uit mac, als je DTP of andere zware multimediatoepassingen gebruikt zoals final cut pro.
                  Anders echt NO use, software is veel duurder, veel schaarser en het is dat wat windows een terechte voorsprong op MAC en Linux geeft. alles is al gedaan en er bestaan 1000'en den programma's.
                  Hier heb ik toch even de drang om een mythe uit de wereld te helpen. Dat je aan een mac alleen iets hebt als professionele gebruiker was vroeger (tot 10 jaar terug) zeker het geval. Maar er is al veel veranderd en dat weerspiegeld zich ook in het marktaandeel van Apple op de computermarkt.


                  Qua programma's vraag ik me af of het wel zo goed is dat er duizenden programma's zijn. Ik heb er liever een handvol voor een bepaalde toepassing die een goede/betere gebruikersinterface hebben, dan een honderdtal waarvan je er 20 moet testen voor je een beetje werkende hebt.

                  Comment


                    #24
                    Re: Mac of Pc

                    dit is een staaltje van mac ,bij mij nu windows is draaiende op de achtergrond mijn tv is aan op de mac en ik ga een screen nemen doe maar met windows allemaal tegelijk t'zal wel ne keer of drie lukken alvorens te craschen ,neen serieus mac is stabiel,en er is heus heel wat te verkrijgen van software


                    Last edited by latindos; 4 November 2009, 14:22.
                    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                    Comment


                      #25
                      Re: Mac of Pc

                      Waarom is er geen linux keuze? Volgens mij het beste besturingssysteem.

                      Comment


                        #26
                        Re: Mac of Pc

                        Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
                        Waarom is er geen linux keuze? Volgens mij het beste besturingssysteem.
                        mac osx is linux based dus je kan ook linux ubuntu draaien etc etc alle osx die er bestaan in open sourge enkel het vergt een enorme kennis van de terminal linux zijn meestal cmd's en is niet klikken en kijken om maar te zeggen (zoals de windowsgebruiker)hangt ook af van welke functie je pc heeft ,hangt van persoon tot persoon af naar mijn bescheiden mening!
                        check this
                        http://mac.linux.be/
                        Last edited by latindos; 14 October 2009, 20:41.
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment


                          #27
                          Re: Mac of Pc

                          als je computer traag loopt door teveel zever in register en virussen zo moet je toch geen nieuwe kopen , formateer die vlug , zet er xp weer op , wat extra ram indien nodig en HUP je hebt weer een rappe pc . mss ben ik wat gierig maar je smijt toch nix weg als je het nog kan vermaken...
                          + mac is slecht voor langs nieuwsgroepen te downloaden en als je graag spelletjes speelt mag je het ook vergeten en ze kosten dubbel zoveel als een andere pc die even rap gaat . ( emulators zoals wine en die andere waar je moet voor betalen werken ook niet 100 % )

                          btw , ik ben niet aan mac

                          Comment


                            #28
                            Re: Mac of Pc

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            laat dat gelikte uiterlijk maar achterwegen wat mij betreft

                            Er zijn een aantal dingen die ik vervelend vind van de mac,
                            Vroeger, toen ik een windows had dacht ik net hetzelfde, maar nadat ik een goede tijd met mac heb gewerkt en tenminste doorheb HOE het werkt is het veel logischer en vlotter. Heb hem oorspronkelijk aangeschaft voor de studies (grafisch design) maar nu wil ik niets anders meer...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            een daarvan is de Finder, ben er al aan gewend maar vind het maar niks...
                            Gebruik kolomview, en als je er dan nog niet wijs uit raakt moet je quicksilver instaleren, open je alles wat je wilt met 1 of 2 knopjes in te drukken.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            Nog vervelender zijn de vensters van de mac, druk je op maximaliseren.. maximaliseerd die niet
                            het maximaliseert naargelang de content die erin staat, anders moet je gewoon (met de nieuwe muizen of touchpad) "pinchen" of rechtsonder vergroten.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            Dan heb je geen toetscombinatie zoals ALT + CTRL + DEL
                            command+alt+ESC
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                            en dan heb je die vervelende muisjes nog
                            Je kan ook gewoon een dikke logitech eraan hangen hoor (ikzelf vind de standaard mac muizen ook niet zo leuk, al is het touchpad wel gewoon super!

                            Comment


                              #29
                              Re: Mac of Pc

                              Ik zweer op pc's!

                              Voor 'mij' de heilige graal.

                              Je hoort mij niet zeggen dat een pc beter is.
                              Het hangt er allemaal vanaf wat je er mee uitspookt.

                              DE standaard is iig nog Pc / windows etc.
                              Maar mac is wel booming....

                              balluh
                              sigpic

                              Gertie's bescheiden bloemen tuintje

                              Comment


                                #30
                                Re: Mac of Pc

                                Oorspronkelijk geplaatst door wolk View Post
                                als je computer traag loopt door teveel zever in register en virussen zo moet je toch geen nieuwe kopen , formateer die vlug , zet er xp weer op , wat extra ram indien nodig en HUP je hebt weer een rappe pc . mss ben ik wat gierig maar je smijt toch nix weg als je het nog kan vermaken...
                                + mac is slecht voor langs nieuwsgroepen te downloaden en als je graag spelletjes speelt mag je het ook vergeten en ze kosten dubbel zoveel als een andere pc die even rap gaat . ( emulators zoals wine en die andere waar je moet voor betalen werken ook niet 100 % )

                                btw , ik ben niet aan mac
                                Al dat werk die je na een tijd moet doen bij een pc, en dus nooit bij een mac.
                                Via nieuwsgroepen is geen enkel probleem, er zijn verschillende programma's beschikbaar.
                                Spelletjes is waar, al ken ik genoeg mensen die gewoon windows booten om te gamen en voor de rest lekker op Mac os x werken.

                                Comment

                                Bezig...
                                X