Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mac of Pc

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mac of Pc

    Er begint meer en meer native uit te komen voor mac, maar natuurlijk nog niet het volledige aanbod,dus als je alleen gamet word het inderdaad een moeilijke keuze. met ciderwrappen en crossover kom je al een eind (en dit duurt even lang als gewoon in windows een spel installeren), en anders kan je nog altijd bootcampen.

    Ikzelf speel alleen maar native spelletjes( dragon age, bioshock op het moment) omdat ik nu eenmaal niet zoveel game maar m'n computer vooral gebruik voor serieus werk of een filmpje mee te pikken, dus ik ben zeker tevreden met het aanbod, de fanatieke gamer zal ergens windows erbij op moeten zetten (je kan het zo instellen dat je dat eigenlijk gebruikt voor je games te openen, in mac zelf, dus is het dan een kleine omweg.)

    Comment


      #32
      Re: Mac of Pc

      kan het verschil niet zeggen, nog nooit met mac gewerkt...
      wel nieuwschierig!

      Comment


        #33
        Re: Mac of Pc

        Met een Mac kun je volgens mij bijna niets downloaden, alleen daarom al gebruik ik gewone pc, en ze zijn stukken goedkoper natuurlijk. Maar qua degelijkheid en levensduur springen ze er wel uit

        Comment


          #34
          Re: Mac of Pc

          Windows heeft in het dagelijks gebruik absoluut voordelen. De "gewone" computer gebruiker zou ik Windows aanraden. Maar mijn voorkeur gaat toch absoluut uit naar Mac, de interface is simpel en duidelijk, ik had het binnen een uurtje al helemaal door. Ik gebruik nu wel Windows, maar dat is vooral omdat ik via mijn universiteit echt een super deal kreeg. Mijn volgende computer word sowieso een Mac!

          Comment


            #35
            Re: Mac of Pc

            heb meerdere computers in dit huis maar de beste is me game pc nergens anders voor kan nog 7 jaar games spelen
            Schutto In tha house

            Comment


              #36
              Re: Mac of Pc

              Mac Donalds , daar ben ik dan weer wel dol op.
              sigpic

              Gertie's bescheiden bloemen tuintje

              Comment


                #37
                Re: Mac of Pc

                mn computer is een tool, geen lifestyle item. mijn identiteit wordt niet bepaald door wat voor systeem er staat, wat reclames er ook van maken. Mac is mooi, slick en helaas vaak erg duur. Het werkt als een dolle, op een manier die micro$oft al jaren probeert te imiteren.
                Ik heb hier zowel linux als windhoos geinstalleerde systemen, als dingen echt veilig moeten zijn is windows gewoon geen optie. Linux stelt me in staat verregaande controle uit te voeren op vanalles en nog wat, en maakt oudere hardware weer nuttig als bv webservertje. Maar die controle heeft een prijs : je kan niet gemakszuchtig zijn.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #38
                  Re: Mac of Pc

                  Eigenlijk vind ik die witte apple laptopjes wel een heel klein beetje gay...
                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: Mac of Pc

                    Oorspronkelijk geplaatst door pumie3 View Post
                    Met een Mac kun je volgens mij bijna niets downloaden, alleen daarom al gebruik ik gewone pc, en ze zijn stukken goedkoper natuurlijk. Maar qua degelijkheid en levensduur springen ze er wel uit
                    Je kunt met een mac alles downloaden wat je maar wil. Plus het feit dat er voorlopig nog geen virussen zijn maakt dat je je daar ook geen zorgen over hoeft te maken.

                    Kom maar op met die vooroordelen.

                    Comment


                      #40
                      Re: Mac of Pc

                      pas gelede een note book gekocht met windows 7 starter beval me wel goed wil wel nog 1 bij voor mac in de toekomst ze hebbe allebei voordelen.

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: Mac of Pc

                          ik zweer bij Windows!
                          Is het glas halfleeg of halfvol?

                          Comment


                            #43
                            Re: Mac of Pc

                            *kuch*
                            http://www.youtube.com/watch?v=-zj1ZEAxAa0
                            *ahum*
                            lol heel het internet staat er vol van, mac makes people gay
                            Maar is zeker niet mijn eigen mening!
                            Gewoon een alomtegenwoordige internet mop.
                            Grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: Mac of Pc

                              ...mijn mening is veranderd dit bericht is leeg omdat het een beetje tegenstrijdig is met mijn andere reply...
                              Last edited by PlasticHorse; 20 October 2010, 20:24.
                              Groet,
                              PlasticHorse

                              Comment


                                #45
                                Re: Mac of Pc

                                Windows sowiezo ik weet niet wat het is maar MAC OS is niet echt mijn ding ondanks het wel goed loopt. En ik moet ook sommige applicatie's draaien die op MAC OS niet of niet goed functioneren.
                                Groet,
                                PlasticHorse

                                Comment

                                Bezig...
                                X