Aloa,
Veel van ons kwekers maakt graag foto's van ''onze'' trots om daarmee ons verslag op te pimpen.
Nu is het uiteraard veiliger om deze na het uploaden in het verslag meteen weer te verwijderen van de computer.
Maar ik vermoed dat er maar een klein percentage is die dit werkelijk zou doen, de rest behoud een leuke verzameling foto's
Waaronder ikzelf ook schuldig ben.
Nu weet ik dat er mogelijkheden zijn om de toegang tot bepaalde files/mappen op je computer te versleutelen door er bijv. een wachtwoord op te gooien.
Maar mijn kennis over hoe of wat dit toe te passen loopt een beetje achter.
Nu zijn er diverse programma's zoals:
-AxCrypt
-Cloudfogger
-TrueCrypt
Iemand enig aanrader of idee op dit gebied?
Er rekening mee houdend dat er regelmatig nieuwe files bij zouden komen, en is het mogelijk om vanuit deze mappen te uploaden naar bijv. JD?
Om niet alleen lastig te komen zijn met domme vragen heb ik voor geïnteresseerde het volgende meegenomen.
Veel van ons kwekers maakt graag foto's van ''onze'' trots om daarmee ons verslag op te pimpen.
*haal altijd alle foto's direct van je telefoon, laat ze te nimmer op je telefoon slingeren!*
Maar ik vermoed dat er maar een klein percentage is die dit werkelijk zou doen, de rest behoud een leuke verzameling foto's
Waaronder ikzelf ook schuldig ben.
Nu weet ik dat er mogelijkheden zijn om de toegang tot bepaalde files/mappen op je computer te versleutelen door er bijv. een wachtwoord op te gooien.
Maar mijn kennis over hoe of wat dit toe te passen loopt een beetje achter.
Nu zijn er diverse programma's zoals:
-AxCrypt
-Cloudfogger
-TrueCrypt
Iemand enig aanrader of idee op dit gebied?
Er rekening mee houdend dat er regelmatig nieuwe files bij zouden komen, en is het mogelijk om vanuit deze mappen te uploaden naar bijv. JD?
Om niet alleen lastig te komen zijn met domme vragen heb ik voor geïnteresseerde het volgende meegenomen.

Comment