Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binnenkort betalen voor Youtube?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    binnenkort betalen voor Youtube?

    Korting op 420shop
    Het einde van gratis muziek? YouTube wil paywall installeren

    Testfase
    De paywall zal eind dit jaar getest worden. Als dat een succes wordt, zullen er in de toekomst nog andere, specifieke betaalvideo's worden aangeboden op het platform, zoals bijvoorbeeld content afgestemd op kinderen of gamers.

    Het betaalsysteem staat nog maar in de startblokken, maar toch gelooft YouTube al dat het een schot in de roos zal worden, en wel omdat het de meest gebruikte streamingdienst ter wereld is.
    Bron: HLN.

    #2
    Re: binnenkort betalen voor Youtube?

    Ik zie weinig kans van slagen. Veruit de meeste kijkers zijn de doelgroep 12-20 jaar. Die kijken naar youtube omdat ze weinig centen hebben, of omdat daar hun favoriete vloggers zitten. Als daar een betaalmuur tussenkomt, zullen veel mensen afhaken denk ik.
    Ik denk dat ik mijn geld ga inzetten op Vimeo, dat voorlopig gratis blijft en vrijwel hetzelfde werkt.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: binnenkort betalen voor Youtube?

      Tja, het is de meestgebruikte, juist omdat het gratis is.
      Er zijn al zoveel betaaldiensten die goed lopen dat Google ook nog wat graantjes wil meepikken.
      In het 10e jaar dat ze youtube bezitten gaan ze proberen nog wat rijker te worden door de gebruikers, de mensen die Youtube opgebouwd hebben dus
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: binnenkort betalen voor Youtube?

        Heb een proef abonnement gehad op Lynda.com. Dan zie je dat er toch ook nog wel ruimte is voor betere content tegen betaling.

        Video clips kijken via YouTube doen wij ook. De kwaliteit is soms knudde en het wil ook nog wel eens lastig zijn om de juiste clip te vinden. Al ze dat wat meer standaardiseren en verbeteren dan ben ik best bereid daar wat voor te betalen.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: binnenkort betalen voor Youtube?

          Maar wat is dan nog de meerwaarde van youtube ten opzichte van een andere betaalde dienst als bijvoorbeeld spotify of itunes?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: binnenkort betalen voor Youtube?

            Wat is dan de meerwaarde van Spotify als we al Youtube en Vimeo hebben? iTunes is bagger en die Apple zooi hou ik me sowieso verre van.

            Waarom zouden er niet meerdere leveranciers van een vergelijkbaar product mogen zijn?

            Het zou het voor Youtube in ieder geval een stuk makkelijker maken om meer copyrighted content op hun site te krijgen.

            Het zal alleen wel weer veel te duur worden.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: binnenkort betalen voor Youtube?

                Het is niet heel YouTube wat achter de paywall verdwijnt. Alleen de copyrighted content. Of de content waar mensen geld voor willen zien.

                Betaalde content kan ook voordelen hebben dat mensen er dan daadwerkelijk geld in kunnen investeren om de content te maken. Zoals bij Lynda.com. Op zich is dat inderdaad hetzelfde als die instructie clipjes op Youtube, maar dan wel veel completer en uitgevoerd door echte cursusleiders/presentatoren in plaats van een mompelende dwaas die maar de helft verteld.

                Het gratis aspect van internet maakt een hele hoop dingen kapot. Kranten deden bijvoorbeeld een stuk beter hun werk om objectief en gebalanceerd het nieuws weer te geven. Tuurlijk hebben journalisten wel vaak een wat wereldverbeterende (linkse) inslag. Dat is echter niets bij de eenzijdige bagger die je op de vele blogs ziet die een bepaald onderwerp uitmelken voor reclame centen. Mensen laten klikken is tegenwoordig belangrijker dan dat je ze echt goed voorlicht. Laat ze lezen wat ze willen lezen en ze komen wel weer terug om ergens op te klikken.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: binnenkort betalen voor Youtube?

                  Ik weet niet hoor. Ze mogen het allemaal doen.

                  Maar dan wil ik gewoon weer lekker naar de platen winkel kunnen gaan om daar een cd'tje te luisteren...

                  Pfffff

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ik vergeet helemaal m'n love, wunkie er achter te zetten....

                  Dus ehm....

                  Love,
                  Wunkie
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                    #10
                    Re: binnenkort betalen voor Youtube?

                    Zonder er te diep op in te gaan vind ik dat Youtube al geld genoeg raapt door advertenties, in zijn soort vind ik een site als Youtube wel de beste, maar ervoor betalen is tegen mijn principe.
                    Alsook denk ik doordat het nu gratis is vele mensen artiesten en hun muziek leren kennen, en die muziek dan ook aankopen, mss zouden ze door betalende Youtube die artiesten niet op hun bord krijgen en er ook niks van aankopen.

                    Comment


                      #11
                      Re: binnenkort betalen voor Youtube?

                      gaat niet gebeuren. youtube verdient geld zat uit reclames. youtube betaald maken kost ze teveel denk ik

                      Comment

                      Bezig...
                      X