Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perikelen in huize Zonneschien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

    Langs den ene kant zelf zaden willen verkopen, langs den andere kant ze gratis willen afluizen van een ander...ILMAO

    Oorspronkelijk geplaatst door ganjamandavy420 View Post
    (uiteraard "legaal" allemaal). Dit is natuurlijk een droom die wel of niet kan uitkomen =)

    P.S. : Als je ooit nog eens zaden TEVEEL hebt, ben ik altijd beschikbaar om deze te gebruiken, zeker als het een eigen kruising is, ik zou dolgraag eens willen proeven ervan!

    Comment


      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

      te verkopen (uiteraard "legaal" allemaal).
      Hey Sjef, zaden verkopen is legaal hoor. In Nederland teminste (Black Domina x Jack Herrer) x White Widow = Black Widow.
      Black Widow IS de echte White Widow, en niet BJ x WW dus. Jou kruising zou je dan beter White Jack kunnen noemen.
      Omdat Jack White al bestaat (Jack Herrer x White Widow)

      Anyway, het is maar een voorstel veel succes nog, ben echt jaloers eigelijk!

      Je ziet, een goede kruising begint met goed onderzoek.
      Maar ik wil je best helpen met een goede start hoor.

      Greetz, HJM
      [/QUOTE]
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

        Langs den ene kant zelf zaden willen verkopen, langs den andere kant ze gratis willen afluizen van een ander...ILMAO
        Hey Sjef, zaden verkopen is legaal hoor. In Nederland teminste
        @HJM: Ik denk dat het KWEKEN van zaden illegaal is? Daar had ik het vooral over eigelijk, ik weet ook wel dat verkoop & aankoop van zaden legaal is via een EU wet ofzoiets...

        Black Widow IS de echte White Widow, en niet BJ x WW dus. Jou kruising zou je dan beter White Jack kunnen noemen.
        Omdat Jack White al bestaat (Jack Herrer x White Widow)
        @HJM: Ik had het toen opgezocht (internet natuurlijk) en ben er toch vrij zeker van dat het Black Jack x White Widow stond... Zal nog is zoeken, had geen DEGELIJK onderzoek gedaan natuurlijk, google + eerste link (zou niet weten hoe anders)

        Je ziet, een goede kruising begint met goed onderzoek.
        Maar ik wil je best helpen met een goede start hoor.
        @HJM: Bedankt, maar dit zal nog niet voor direct zijn... Ik wil dit DOLGRAAG doen, het is zowat het enigste dat mij echt VOLLEDIG interesseert, waar ik echt uuuuuuuren mee kan bezig zijn als ik wil, alhoewel sommigen negatieve kritiek durven te geven over het feit dat het wiet is. Hier trek ik mij NIETS van aan, natuurlijk.

        Peace and love,

        Davy

        *Edit: Ik ben verkeerd. Ik had dit NIET opgezocht, maar die vriend van Spanje had me gezegd dat de kruising Black Jack x White Widow was.
        Last edited by ganjamandavy420; 9 September 2011, 23:34.

        Comment


          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

          Heyyyyyyyyyyyyyy,

          Is die weer. @ GMD Ik gooi zelden zaden weg hoor Black Jack x White Widow [(Black Domina x Jack Herer) x White Widow] zal best wel bestaan.

          Maar hier het beloofde overzicht. Netjes gedaan, vind ik zelf. Zelfs nog wat ruimte voor uitbeiding.
          Zoals gezegt, van de ene maar 1 zaadje, van de andere wat meer

          Foto 5 = AL-Snow man
          Foto 6 = de vrouw waar hij nu mee aan het spelen is
          Foto 7 = een koppel Black Cat (Black Rose [Nebu's Black Russian x Purple Shiva Skunk] x Catalyst [waarschijnlijk Thai x Skunk]) waar een kerel over gebogen staat. Wegens ruimte gebrek liggen ze op de kant.
          Foto 8 = Californian Orange Bud x LR
          Foto 9 = Jack Berry x Snow Queen
          Foto 10 = K.O.Kush x Ierdbei. Een hele goede die nog lekker buiten staat.
          Foto 11 = Een Recovery Dame Blanche. Staat op het terras
          Foto 12 = De nieuwe RDB run gaat ook goed.
          Foto 13 = Tweety Sweety x LR. Ook goed bestoven.

          Allee, dat was hem weer.
          Attached Files
          Last edited by Jointjedraaien; 22 November 2013, 03:56.
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

            Davy moest gewoon lachen omdat ik in 1 reply las, zaden vragen, kweken en verkopen, je weet wat ik bedoel... en dat van een teveel aan zaden weggooien daar is niemand gek genoeg voor denk ik

            Comment


              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

              @HJM: WAUW, probeer je me nu jaloers te maken met al die potjes & mooie planten?? En zelden is goed voor mij, haha neenee, maar ben wel onder de indruk van dit alles.
              Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar sinds je (in mijn ogen) zoveel zaden hebt liggen is de logische vraag of je er ook van verkoopt?? Beschouw dit als compliment, niet als de zoveelste die er achter vraagt =)

              @Ganjax: Hahaha, maakt niet hoor was maar aan het zeveren, ik ben nogal een serieuze zeveraar in de goede zin En inderdaad, ik zou ze zelf ook nooit wegsmijten, maar je snapt ook wel wat ik bedoel daarmee Bedankt om mij aan te spreken als Davy

              Peace and love!

              Davy

              Comment


                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                @Davy
                Ik verkoop geen zaden. Zoals iedereen hier weet.
                Ruilen doe ik wel vaak natuurlijk. En ik koop regelmatig zaden. Zeker als ik zeker wil zijn van de zuiverheid van de strain, koop ik ze gewoon.

                @Ganjax
                Weggooien is zonde. Alleen als ze na testen onder de maat blijken. Dan gooi ik ze liever weg dan dat ik ze weggeef. Een teelt verkloten met een slecht soort is natuurlijk niet de bedoeling.

                Greetz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                  Daar heb je gelijk in HJM, ivm die rdm zaden ben ik op het andere forum wat gaan lezen....wat een bijzondere man die Dame Blanche! Zeer interessante topics ook.
                  Wat jammer dat die overleden is Die had nog veel kennis te delen denk ik, toch goed dat ie dank zij jou nog verder "leeft" via die zadenrun van jou! Zou hem blij gemaakt hebben

                  Comment


                    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                    Op een gegeven moment ben je uitgedeeld, zo gaat dat voor iedereen.
                    Maar inderdaad heeft Dame Blanche ons twee mooie soortjes achter gelaten.
                    De New Dame Blanche is nog wel in de omloop, en de eerste DB (nu RDB) nu ook, en dat is goed.

                    Jammer dat DB tijdens het leven regelmatig het leven nog zuurder werd gemaakt door zielige fuguren die zich verschuilend achter een uniform, het recht dachten te hebben een terminale man z'n medicijn te onthouden.
                    Ik hoop dat deze mensen cq wezens zelf op een punt komen dat ze zuchten om een medicijn als cannabis.

                    Of ben ik nu weer niet aardig? Bella?????????????
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                      Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                      @Davy
                      Ik verkoop geen zaden. Zoals iedereen hier weet.
                      Ruilen doe ik wel vaak natuurlijk. En ik koop regelmatig zaden. Zeker als ik zeker wil zijn van de zuiverheid van de strain, koop ik ze gewoon.
                      Ok, IK wist het niet, maar nu dus wel. Awel, binnen een 5tal jaren spreken we dan nog is, dan kan ik deftig kweken en dan maak ik zowiso mijn eigen kruisingen. Dan kunne we eens ruilen

                      Peace and love,

                      Davy

                      Comment


                        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                        Als je nu die dekseltjes van je potjes zo had gedraaid dat de tekst allemaal rechtop staat zou een lijst overbodig zijn. Nu is het ook allemaal leesbaar maar heb ik me nek verrekt, ghehehe.

                        Comment


                          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                          Dat gaat lekker door, man
                          nice to see.
                          tweety meets rdb is mogelijk
                          beide hebben zij de carramello toon,cbd strain
                          was de tweety x low een autoflower pheno?
                          dat zou mooi zijn.

                          grtz cannawizard

                          Comment


                            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                            Hey CW,

                            Tweety Sweety was niet 100% auto, maar ook de niet-auto's waren erg snel.
                            Sommige RDB waren ook semi auto, dus deze soorten passen ook daarom goed bij elkaar.

                            Jij noemt Caramello, denk jij dat die er in zit? http://en.seedfinder.eu/strain-info/...licious_Seeds/

                            Vandaag ook een O.White gesloopt.
                            Dikke vette koppen.
                            Dit vind ik een van de betere strains die ik de afgelopen jaren gemaakt heb.
                            Op de foto's de White die buiten gegroeid is en in de schuur afgebloeid onder te weinig licht eigenlijk.
                            Toch zeer redelijke koppen.
                            Attached Files
                            Last edited by HJM; 12 September 2011, 02:24.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                              Vandaag heb ik de Recovery Dame Blanche geoogst die ik bestoven had met een STS shemale.

                              Ik kreeg 410 RDB STS zaden!
                              Daar ben ik erg blij mee.
                              Heb er willekeurige 20 zaden uit gehaald om de kieming te testen en te kijken of de STS z'n werk gedaan heeft.
                              Dus tenzij de test het tegendeel bewijst; zijn er nu 390 Fem. RDB zaden !!
                              Laten we bidden

                              Ik heb de rest van de zaden met TopsinM gecoat om schimmelsporen te doden.
                              Want de moederplant was behoorlijk aangevallen door Botrytis, dus kan ik er van uit gaan dat de zaden ook onder de sporen zaten.
                              Maar nu niet meer
                              Attached Files
                              Last edited by HJM; 20 September 2011, 18:05.
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                                Dat zijn mooie bonen HJM, en die O white heeft mooie toppen voor zo een dun stammetje!

                                Comment

                                Bezig...
                                X