Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

JD'ers huisdieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


      🐈‍⬛😸
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Double fun!

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Double the shenanigans Hork! 🤪

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Lief!

      20240501_180556.jpg
      Wasknijper als referentie. Bloemetje erbij voor eenieder die geen was ophangt.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Ik hang regelmatig was op, maar ik vermijd het gebruik van knijpers. Met sokken is dat wel een uitdaging maar voor de rest werkt het prima. Geen principekwestie.
        Desondanks dank voor de foto en de referentie, best een grote drol gezien het formaat hond. Als je de hond evenredig met de keutel zou vergroten tot een herder, had je vermoedelijk een drol zo groot als die van een paard.

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Eclecticon let ook op de heermoes. Voor velen een plaag in de tuin. Zij die het willen en niet in de tuin hebben moeten naar de natuurwinkel.

        Bo$wachter niet in de hand zot, ik leg die naast me neer moest het zover komen. Stel dat ik mijn evenwicht verlies, doe ik me misschien nog pijn als ik me opvang met die wasknijper in de hand.

        Hork nou, formaat paardendrol zou ik alleszins niet binnen willen zien liggen. Nu valt het allemaal nog mee als ge er niet in trapt. En die wasknijpers, gaat iets rapper zonder he. Ik steun u. Voor hier echter niet haalbaar. Ben zelf wel blij dat we niet meer met plastic (twee verschillende types zelfs) en hout door elkaar zitten. Ik ben niet het zwaarste geval in huis op dat gebied maar daar kon ik toch niet goed tegen. Is allemaal hout tegenwoordig. Zelfs enkele erfstukken van opa die zo hard zijn afgesleten dat ik vermoed dat ze drie koningen terug nog meegemaakt hebben. Het leven is mooi. Die koningshuizen echter ...

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Van hout is hoe wasknijper altijd zijn geweest en mits ik ze gebruiken moet bij een koppige sok die niet wil blijven hangen, prefereer ook ik die, vervaardigd door een gedetineerde zoals in de goeie ouwe tijd!

      Ik heb Wifi van de onderkant op de foto gekregen en het ziet er niet goed uit. Door scrollen indien men een zwakke maag heeft.

      IMG_20240502_153637.jpg IMG_20240502_153243.jpg IMG_20240502_153103.jpg

      Euthanaseren zal het enige zijn dat rest vrees ik. Wat jullie?

      Heb de foto's ook naar de dierenarts gestuurd.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Heb al meerdere merken geprobeerd en zal hierna weer wat anders proberen. Wie weet helpt het.

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Dat kaal worden kan ook een reacktie zijn van het lichaam op eerdere behandeling of medicatie die ze heeft?

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Denk het niet want ze heeft geen van beide gehad. Ik ga nog met haar langs een andere dierenarts.

      Foto'tje uit de oude doos èé
      IMG_0675.jpg

      --èé--
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


        --èé--
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


          Vanmiddag met de dierenarts gesproken omtrent Wifi. Nadat ze mijn poes vorige keer helemaal heeft gekamd en gecheckt op vlooien en constateerde dat er geen waren noch eitjes, dacht mevrouw de dierenarts nu ineens dat het misschien toch wel een vloallergie kon zijn want een vlo is genoeg.... Daarvan brak me de klomp, temeer omdat ze dat vorige keer uitsloot en daar zelfs aan toevoegde dat een vloallergie ook kaalheid op de onderrug veroorzaakt en me nota bene bijbehorende tekeningen toonde!! Ik heb dus betaald voor een consult wat de dierenarts nu zelf ondermijnt, dus heb ik recht op mijn geld terug.

          Tja, ik weet wel wanneer ik in de zeik genomen word, dus hier maak ik werk van.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ik bezuinig niet op voedsel en mijn kat was tot vorig jaar zomer net voordat de kwaal begon prachtig om te zien en goed doorvoed. Nu vermagert ze meer en meer. Vorig jaar dacht ik dat misschien de samenstelling van de Seresto vlooienbanden veranderd was en dat het daardoor kwam. Maar dat zal het niet geweest zijn.

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            hoe oud is da beestje eigenlijk !!

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ze is 7 en dus te jong voor zulke problemen, maar los van leeftijd heb ik dit nog nooit gezien bij mijn andere katten.

          IMG_1190.jpg
          --èé--
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


            IMG_6510.jpg
            --èé--
            🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

            👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

            Comment


              👀🐈‍⬛😂
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                IMG_6543.jpg

                --èé--
                🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                Comment

                Bezig...
                X