Ze heeft maar liefst 4 bladeren op dezelfde hoogte gemaakt
het is een strawberry haze van greenhouse.derde foto zie je t goed!WP_000244.jpgWP_000245.jpgWP_000246.jpgWP_00.jpg
mijn vier-koppige vriendinnetje(niet gefimd!)
Collapse
X
-
Re: mijn vier-koppige vriendinnetje(niet gefimd!)
Ik zie het niet hoor! Maar dat zal aan mij liggen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014. -
Re: mijn vier-koppige vriendinnetje(niet gefimd!)
ja zie het wel en wat grappig trouwens. bij aardbeien plantjes zie ik dit vaker.
zou het dan echt ooit met aardbei bekruist zijn ??? of gewoon een mechanisme in je plantje.
hoe dan ook leuke molen daar.
nu maar hopen dat ie het ook met de toppen gaat doen. niet 1 per node maar 2
hehehe
Comment
-
Re: mijn vier-koppige vriendinnetje(niet gefimd!)
ik heb inmiddels gesnoeit tot die internode. er zit nu nog maar 1 tak aan
en daarboven is ze zelf gesplitst.
en heb ook nog eens een extra vinger bovenop 1 blad.
raar plantje geworden die strawberry haze
sigpicComment







Comment