Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: wat is je favoriete serie?

    The Wire, Oz, The Sopranos, The Office (us), Boston Legal en Deadwood
    zijn wat ouder maar allemaal aanraders
    Sherlock, True detective, Mad Men, Broadchurch
    Mijn man is erg gecharmeerd van the last ship, deze is net begonnen
    Voor de jonge meiden is Reign een aanrader, kostuumdrama op popmuziek
    Last edited by Stemma; 5 August 2014, 13:08.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #62
      Re: wat is je favoriete serie?

      ja orange is the new black ben ik aan begonnen maar heb ik na een half seizoen niet meer gekeken omdat ik geen tijd meer had misschien maar weer eens verder kijken was wel een goede serie.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #63
        Re: wat is je favoriete serie?

        Heb er veel ik op

        S.F Babylon 5


        en Boston legal voor de dialogen
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

        Comment


          #64
          Re: wat is je favoriete serie?

          ik heb er ook nog wel een paar die ik goed vind om toe te voegen
          - the blacklist
          - the bridge (us)
          - big bang theory
          - how i met your mother
          - alphas
          - prison break
          - warehouse 13
          - fringe
          - revolution
          - arrow

          En er zijn er vast nog wel een paar die ik heb gezien en die ik goed vond, maar voor de mensen die nieuwe series nodig hebben bovenstaande series vond ik allemaal leuke series... de ene wat leuker dan de andere, maar in elk geval de moeite waard en voor ieder wat wils
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #65
            Re: wat is je favoriete serie?

            The blacklist;
            Suits;
            Criminal Minds.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #66
              Re: wat is je favoriete serie?

              @kwasimodo goede toevoeging idd, suits was ook zeker de moeite waard!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #67
                Re: wat is je favoriete serie?

                Ilikebigbuds niet goed gelezen een uurtje geleden

                Comment


                  #68
                  Re: wat is je favoriete serie?

                  lol nee blijkbaar niet.. haha nu ik terugkijk zie ik dat je suits idd al genoemd had (my bad) ik word gewoon te enthousiast van alle goeie namen die ik voorbij zie komen denk ik
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                  Comment


                    #69
                    Re: wat is je favoriete serie?

                    Hoop niet dat ik teveel dubbel noem, maar mijn lijstje "toevoegingen":
                    - Shameless (US) (soort Amerikaanse versie van Flodder)
                    - Da Vinci's Demons (lastig uit te leggen, maar mooi gemaakt en goed verhaal als je niet al teveel problemen hebt met spiritueel gereutel)
                    - Fargo (heel vreemde crimi)
                    - Misfits (Tieners komen in een onweersbui en krijgen superkrachten)
                    - Orphan Black (gaat over klonen waarbij een goeie actrice een hele zooi rollen speelt van de verschillende klonen)
                    - Episodes (Matt LeBlanc die samen met een stel benepen Engelsen in LA een TV serie maakt)
                    - Raising Hope (zelfde makers als My Name is Earl en soms komen ook de acteurs langs)
                    - Elementary (Amerikaanse variant van Sherlock)
                    - Alle Karl Pilkington series (Idiot Abroad / The Moaning of Life etc)
                    - Luther (rauwe politieserie die ergens wel wat weg heeft van Sherlock/Elementary)
                    - James May's Man Lab (knutselen met James May van Top Gear)
                    - Dr Who 2005 (klassieker)
                    - Modern Family (al is het alleen maar voor Phil)

                    Favorieten van mijn vriendin:
                    - True Blood (vampieren, weerwolven, je kunt het zo gek niet bedenken)
                    - Masters of Sex (soort docudrama over een gynaecoloog met veel bloterigheid uiteraard)
                    - Heart of Dixie (New York dokter verhuist naar een klein dorpje in Alabama)
                    - Tudors (kostuum drama)
                    - The White Queen (kostuum drama)
                    - The Borgias (ja raad het al ... kostuum drama)

                    Tudors en The White Queen is van dezelfde makers als Vikings, maar Vikings is toch meer voor mannen en die andere twee meer voor de dames.


                    Had zelf Silicon Valley aangeraden gekregen, maar heb er alleen de pilot van gezien. Zou leuk kunnen zijn, maar ook erg flauw. Van de maker van Beavis en Butthead en Office Space (dat laatste heeft het wat van weg).


                    Oh en de belangrijkste aanrader is SickBeard en SABnzb om alles automatisch voor je te downloaden. Alhoewel het de laatste tijd wat lastiger is om alles automatisch binnen te krijgen. Met alle grapjassen die passwords en virussen uploaden met de naam van afleveringen.
                    Last edited by Wietefras; 5 August 2014, 14:49.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #70
                      Re: wat is je favoriete serie?

                      Crimi clowns korte serie van Rotterdamse regisseur
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #71
                        Re: wat is je favoriete serie?

                        @wietefras: nice lijstje hoor en volgens mij weinig tot geen dubbel genoemde van een aantal series in je rijtje heb ik wel goede verhalen gehoord, en een aantal ken ik nog helemaal niet dus lijkt me interessant om die eens even te gaan bekijken! goede aanraders allemaal

                        @nik ja crimiclowns is al iets ouder toch? of zit ik nu aan een andere serie te denken (bankovervallers met clownsmaskers?) wel een geinige serie als we het over dezelfde hebben
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                        Comment


                          #72
                          Re: wat is je favoriete serie?

                          Wellicht enigszins "off-topic", want ik draag geen "serie" aan maar een afzonderlijke film. De film die me nog heel erg voor de geest staat is: "Cool Hand Luke", waarin Paul Newman de hoofdrol had. Ik vind dat zijn sublieme karakterrol en raad die film een ieder aan.
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                          Comment


                            #73
                            Re: wat is je favoriete serie?

                            haha geen probleem kwasi, bij deze als mensen goede filmtitels willen delen ik zeg doen!

                            een van mijn persoonlijke favorieten blijft toch limitless!
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                            Comment


                              #74
                              Re: wat is je favoriete serie?

                              Twin Peaks met stip op 1.

                              En de nieuwe serie True Detective is ook heel vet.

                              Comment


                                #75
                                Re: wat is je favoriete serie?

                                Dubbeltopic = http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2-Series/page3

                                Comment

                                Bezig...
                                X