Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Series

    Heb de topics samengevoegd
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #77
      Re: Series

      sorry voor de dubbel topic guys, er zijn zo gods gruwelijk veel topics thnx voor het samenvoegen jointjedraaien
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #78
        Re: wat is je favoriete serie?

        Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
        Crimi clowns korte serie van Rotterdamse regisseur
        Is een serie naar de hand van Luk Wyns, een Belg uit Antwerpen, zowel regie als scenario.
        Last edited by Ganjax; 5 August 2014, 19:42.

        Comment


          #79
          Re: Series

          @Ilikebigbuds dan zou ik maar is snel verder kijken het einde van SE2 is zwaar de moeite waard.

          Oja en Entourage is wat ouder maar vind ik ook lekker wegkijken en is als je van comedy houd zeker een aanrader

          Comment


            #80
            Re: Series

            Entourage viel heel goed te pruimen Kvb, jammer dat die serie ten einde is, vraag me af of er ooit nog een film van zou komen...

            Comment


              #81
              Re: Series

              Als ik marky mark moet geloven zit ie er aan te komen Ganjax Hij had het er laatst weer over bij 1 of andere awardshow. Ik ben wel heel nieuwsgierig

              Last edited by kvb; 9 August 2014, 23:33.

              Comment


                #82
                Re: Series

                Het is een film serie: the kill point

                gaat over ex mariniers die net terugkomen uit Irak en een bank gaan overvallen. Dit gaat niet zoals verwacht en een overval wordt al snel een gijzeling. Het zijn ongeveer 9 afleveringen van tussen de 40 minuten & 1,5 uur. Echt een aanrader!!! Heel spannend, goed gefilmd en goede acteurs! Het was voor mij een 5 sterren film waarvan ik zwaar baalde dat hij afgelopen was!

                http://youtu.be/Y3SVm3lzvQg
                Last edited by green farmer; 10 August 2014, 08:46.

                Comment


                  #83
                  Re: Series

                  Hij past er misschien niet echt tussen maar vind Maartens moestuin wel grappig om te zien.
                  Grow bitch! Grow!

                  Comment


                    #84
                    Re: Series

                    " The Strain" , serie waar ik net season1 van gezien heb, dikke aanrader !

                    Trailer:

                    En hier kan je season1 kijken: http://the-strain.com/season-1/episode-1/ , andere ep's rechts onderaan!

                    Enjoy

                    Comment


                      #85
                      Re: Series

                      Bedankt voor de tip! Meteen in Sick Beard gezet zodat die het kan gaan downloaden.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #86
                        Re: Series

                        Favoriete serie die ik al een hele poos aan t volgen ben:

                        -Naruto
                        De manga is na ongeveer 14 jaar ten einde gekomen.
                        Dit zorgt voor in de anime heel wat uurtjes film, dus heb j nog tijd over, check em maar ff.

                        Random trailer gevonden:
                        https://m.youtube.com/watch?v=6Xd4VAVNHtA


                        -Boondocks

                        Is al eerder genoemd maar ook deze is een aanrader. Blowtje erbij en kijken...

                        -the Red and Meth show

                        Wie? Redman en methodman hebben ooit 1 seizoen gemaakt. Verhaal:

                        Wat zou er gebeuren als je 2 rijke ghetto negers ineens in een villawijk gaan wonen?
                        Mams gaat iig mee....
                        Kon geen goede trailer vinden maar om je een idee te geven een compilatie vid:

                        https://m.youtube.com/watch?v=NhtKtR0Zmrk
                        Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                        Comment


                          #87
                          Re: Series

                          @ Wietefras, graag gedaan!

                          "Banshee" , wederom een serie die ik wil aanraden voor degene die ze nog niet kent, echt een topper!

                          Trailer:

                          Comment


                            #88
                            Re: Series

                            Ook weer een mooie inderdaad. TV series zien er tegenwoordig haast als speelfilms uit.

                            "Nieuwe" series die ik zelf volg zijn:

                            Better Call Saul (spin off van breaking bad)



                            Gotham (soort voorloop van Batman met een introductie van alle karakters in de serie in hun jonge jaren)


                            - - - Updated - - -

                            Verder nog wat "oudere series":
                            Vikings (Gaat over ... Vikings)


                            The Blacklist (James Spader als meester crimineel die een jonge FBI agente helpt)


                            The Knick (Clive Owen als hoofd chirurg in een ziekenhuis aan het begin van de moderne geneeskunde)

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #89
                              Re: Series

                              Better Call Saul volg ik ook, ik keek uit naar de release en vond de eerste ep zeer genietbaar.
                              Vikings, ja dat is meesterlijk, ik was vanaf de eerste ep hooked
                              Gotham, The Blacklist en The Knick spreken me ook wel aan, denk dat ik ga beginnen met The Knick!

                              Keep 'em coming.

                              Comment


                                #90
                                Re: Series

                                Vond t heel relaxed dat ep2 van better call Saul de dag na 1 kwam.

                                Wie heeft er wel eens z nation gekeken? Het is zo fout dat t geniaal is[emoji13]

                                Comment

                                Bezig...
                                X