Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Series

    Iemand die momenteel black sails kijkt das vIking maar met piraten

    Comment


      #92
      Re: Series

      Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
      Iemand die momenteel black sails kijkt das vIking maar met piraten
      Dat zal mijn man een leuke serie vinden Grinderke, ik ben hem al aan het downloaden (de serie dan )

      Vikings is ook weer gestart, heerlijke serie !
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #93
        Re: Series

        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Dat zal mijn man een leuke serie vinden Grinderke, ik ben hem al aan het downloaden (de serie dan )

        Vikings is ook weer gestart, heerlijke serie !
        Ja kvind die vikings en black sails wel goeie series

        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

        Comment


          #94
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #95
            Re: Series

            @LR2 , ik dacht dat het aan mij lag. Bij Breaking Bad was ik verkocht vanaf het moment dat Walter White in zijn ondergoed uit de camper stapte, bij Better call Saul heb ik na 3 afleveringen "het" nog niet te pakken. Maar wie weet ?

            Ik zal Fargo ook eens downloaden.

            My guilty pleasure:



            Grey's Anatomy
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #96
              Re: Series

              Dat hippe gedoe begon me bij Breaking Bad op het einde ook al wat te irriteren. Vind het Better Call Saul eigenlijk wel mee vallen. Waar ik meer moeite mee heb is dat ze steeds heen en weer springen in de tijd. Zeker als ik stoned ben raak ik de draad nog wel eens kwijt

              Fargo had ik al genoemd, maar het is inderdaad niet meer bij te houden wat er nou allemaal al langs is geweest en wat niet

              Er zou overigens een 2e seizoen van Fargo komen. Compleet nieuw verhaal (uiteraard) en dan ook met een compleet nieuwe cast. Bijvoorbeeld Ted Danson en Kirstin Dunst. Ze dachten blijkbaar dat als True Detective dat kan, waarom Fargo dan niet ...

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #97
                Re: Series

                Narcos, een echte aanrader. Op Netflix of volgens oud hollands gebruik te downloaden

                Narcos is een verhaal over de opkomst en de "carriere" van de beruchte drugsbaron Pablo Escobar, gezien door de ogen van een DEA agent.



                Mr.Robot (helaas een knullige naam), wederom een echte aanrader met een maatschappij kritisch element , via torrents of nieuwsgroepen te downloaden.

                Mr. Robot gaat over een jonge programmeur genaamd Elliot. Elliot lijdt aan een slopende antisociale stoornis en besluit dat hij alleen verbinding kan maken met mensen door ze te hacken.
                Hij gebruikt zijn vaardigheden als een wapen om de mensen om wie hij geeft te beschermen. Elliot vindt zichzelf terug in de splitsing tussen een cybersecurity bedrijf waar hij voor werkt en de onderwereld die hem probeert te werven om het Amerikaanse bedrijfsleven neer te halen. Het is Mr. Robot die Elliot werft bij de ondergrondse hackergroep.

                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #98
                  Re: Series

                  Comment


                    #99
                    Re: Series

                    Arrow , You better call Saul , supernatural , breaking bad , Banshee , vikings , black flag , white border

                    op net flix en als het daar niet op te vinden is Popcorn time
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      Re: Series

                      Kijk uit met popcorn time in het buitenland he. Zeker Duitsland heeft een bizar actief opsporingsbeleid.

                      En in Nederland gaat het het ook steeds meer op lijken dat Brein ook de downloaders aan wil gaan pakken .
                      Ze verdienen blijkbaar niet genoeg aan het aanklagen van grote aanbieders van illegaal materiaal. Tot nu toe kon je veilig torrents gebruiken als gewone gebruiker. Maar hoe lang dat nog duurt....

                      Comment


                        Re: Series

                        Oja
                        Dark matter vind ik erg vet en Outcast kijk ik ook graag.
                        GoT SoA en constantine en the last ship scoren goed hier

                        Comment


                          Re: Series

                          Series die ik heb gezien en nog steeds heel erg aan raad:

                          Weeds, Californication, Breaking Bad, The Walking Dead, Better Call Saul, Band Of Brothers, Entourage, Hollands Hoop, Fargo, Narcos, Cops, Mr.Robot, Crimi Clowns, SOA, DareDevil, American Horror Story, The Simpsons, Family guy, The Cleveland Show, American Dad, South Park, Futurama, Mr Bean, Mythbusters, Limitless, OiTNB, The Flintstones, The A team, That 70's show, Unbreakable kimmy schmidt, 50 shades of bleu, King of The Hill, Beavis and butthead, Akward, Malcom in The Middle, Ducktales, My Name is Earl, Community, The adventures of Tin Tin, en ik sluit af met me favoriet der aller tijden: Flodder!

                          En zo zijn er vast nog wel veel meer series, sorry alvast als ik dingen dubbel heb genoemd. Ik heb nu echt het gevoel dat ik tijd te veel heb.. Is niet zo!
                          Probeer je eens in te leven in het plantje!

                          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                          Comment


                            Re: Series

                            Je bent penoza vergeten
                            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                            Comment


                              Re: Series

                              Sons of Anarchie de serie is inmiddels ten einde en kan in een ruk uitgekeken worden



                              Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                              Woot, Sons Of Anarchy is terug begonnen, eerste ep zat er boenk op

                              Comment


                                Re: Series

                                Cleverman is pas bij de zesde ep maar heeft echt potentieel vind ik

                                Comment

                                Bezig...
                                X