west-vlaamse boeren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • groeienmoetenze
    Retired
    • Dec 2008
    • 36

    #1

    west-vlaamse boeren

    Korting op 420shop
    Die moet je gezien hebben
    Last edited by zion; 16 December 2008, 17:01.
  • Verkeyn
    Retired
    • Jan 2008
    • 287

    #2
    dat is een pure schande. dit is trouwens niet echt... West-vlamingen worden altijd als domme mensen beschouwd, maar dat is zo niet!

    Comment

    • zion
      Advanced Grower
      • Feb 2008
      • 1056

      #3
      Vond het wel lachen hoor

      btw: groeienmoetze, zou je in het vervolg de youtube filmpjes willen posten zoals het hier staat? Heb het deze keer voor jou gedaan

      Greetz,
      zion

      Comment

      • groeienmoetenze
        Retired
        • Dec 2008
        • 36

        #4
        ok sorry volgende keer beter
        Oorspronkelijk geplaatst door zion
        Vond het wel lachen hoor

        btw: groeienmoetze, zou je in het vervolg de youtube filmpjes willen posten zoals het hier staat? Heb het deze keer voor jou gedaan

        Greetz,
        zion

        Comment

        • Vdb
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 368

          #5
          Das geen westvlaams maar jommekestaal, kijkos ziedos obusos moe je welopen Ć© os

          Comment

          • groeienmoetenze
            Retired
            • Dec 2008
            • 36

            #6
            Ik moet je teleurstellen dit is wel echt hoor dit kwam in man bijt hond,de boeren hebben trouwens via de krant laten weten dat ze dat filmpje niet leuk vonden!!
            Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn
            dat is een pure schande. dit is trouwens niet echt... West-vlamingen worden altijd als domme mensen beschouwd, maar dat is zo niet!

            Comment

            • Verkeyn
              Retired
              • Jan 2008
              • 287

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door groeienmoetenze
              Ik moet je teleurstellen dit is wel echt hoor dit kwam in man bijt hond,de boeren hebben trouwens via de krant laten weten dat ze dat filmpje niet leuk vonden!!
              dezelfde dag is het nog in de krant gekomen dat dit filmpje niet echt was en dat die polen al enkele jaren in belgiƫ leefden en hun engels veel beter was dan in da filmpje. Dus wel fake!

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                West-vlaming FTW!
                Zijn trouwens over het algemeen de beste ondernemers van het land, kwestie dat jullie niet denken dat het allemaal boeren zijn .
                Dacht wel dat dit filmpje fake was, als ze weglopen van die obus, lijkt me sterk dat het geacteerd was daar he...

                Comment

                • Verkeyn
                  Retired
                  • Jan 2008
                  • 287

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jona
                  West-vlaming FTW!
                  Zijn trouwens over het algemeen de beste ondernemers van het land, kwestie dat jullie niet denken dat het allemaal boeren zijn .
                  Dacht wel dat dit filmpje fake was, als ze weglopen van die obus, lijkt me sterk dat het geacteerd was daar he...
                  Daar ben ik nu trots op^^

                  Comment

                  • rookie
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 85

                    #10
                    Heb het bij "De Wereld Draait Door" gezien, mooi he

                    Comment

                    • groeienmoetenze
                      Retired
                      • Dec 2008
                      • 36

                      #11
                      Dit is het artikel ok zei zeiden ons wat we moeten doen maar ik vrees dat er toch wel geen tekstje bij was dat die boeren moesten op zijn westpools voorlezen! dat die polen engels kennen daar twijfel ik niet aan maar die boeren??? Pools met haarios online succesios
                      Artikel van 12/12/2008 (lengte: 7632 tekens)
                      MERKEM Als West-Vlaming uitleggen aan een Pool dat je bij het ploegen van een akker moet weglopen wanneer je een obus aan de oppervlakte ziet verschijnen. Het lijkt wel een scenario voor een vierde Mission Impossible-film. Landbouwer Hans Vandewalle en vader Jean-Marie probeerden het, en dan nog wel voor de camera's van Man Bijt Hond. "Maar hun ploeg zei ons wel wat we moesten doen", merkt Jean-Marie op.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn
                      dezelfde dag is het nog in de krant gekomen dat dit filmpje niet echt was en dat die polen al enkele jaren in belgiƫ leefden en hun engels veel beter was dan in da filmpje. Dus wel fake!

                      Comment

                      • Verkeyn
                        Retired
                        • Jan 2008
                        • 287

                        #12
                        komaan, je gaat toch niet vertellen dat de Engelse kennis zo slecht is van die boeren? dat is gewoon allemaal fake! Zelfs mijn oma kan het beter en die heeft geen Engels gehad op school...

                        Comment

                        • westport
                          Wicked Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Aug 2008
                          • 3847

                          #13
                          niet mee inzitten, wij weten wel beter, mede west-vlamingen.
                          !!!
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                          Comment

                          • Verkeyn
                            Retired
                            • Jan 2008
                            • 287

                            #14
                            Leve West-Vlaanderen! Haha, we moeten eens een samenkomst doen met al de West-vlamingen!

                            Comment

                            • Jona
                              Retired
                              • Jun 2008
                              • 2797

                              #15
                              DUDE!
                              Daar zit ik ook al een heel eind aan te denken!
                              Om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk sinds een maand bezig met msn adressen van westvlamingen te verzamelen om samen een FIETStocht naar Alien te doen . Het is eens iets anders, zie het als een uitdagend evenementje. Chill opt gemakske zo, van in voormiddag vertrekken. Is van het midden van west-vlaanderen ongeveer 3u30 rijden. Dus in de voormiddag vroeg vertrekken dan zijn we daar in de korte namiddag . Of misschien vertrekken uit een centraal punt (Brugge? Torhout? Roeselare? etc..).
                              'T is maar een ideetje
                              Is misschien ook es een moment voor enkelen onder ons om de fundamenten van JDforum te ontmoeten ...

                              Comment

                              Bezig...