Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

west-vlaamse boeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    west-vlaamse boeren

    Korting op 420shop
    Die moet je gezien hebben
    Last edited by zion; 16 December 2008, 18:01.

    #2
    dat is een pure schande. dit is trouwens niet echt... West-vlamingen worden altijd als domme mensen beschouwd, maar dat is zo niet!

    Comment


      #3
      Vond het wel lachen hoor

      btw: groeienmoetze, zou je in het vervolg de youtube filmpjes willen posten zoals het hier staat? Heb het deze keer voor jou gedaan

      Greetz,
      zion

      Comment


        #4
        ok sorry volgende keer beter
        Oorspronkelijk geplaatst door zion View Post
        Vond het wel lachen hoor

        btw: groeienmoetze, zou je in het vervolg de youtube filmpjes willen posten zoals het hier staat? Heb het deze keer voor jou gedaan

        Greetz,
        zion

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Ik moet je teleurstellen dit is wel echt hoor dit kwam in man bijt hond,de boeren hebben trouwens via de krant laten weten dat ze dat filmpje niet leuk vonden!!
            Oorspronkelijk geplaatst door Verkeyn View Post
            dat is een pure schande. dit is trouwens niet echt... West-vlamingen worden altijd als domme mensen beschouwd, maar dat is zo niet!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door groeienmoetenze View Post
              Ik moet je teleurstellen dit is wel echt hoor dit kwam in man bijt hond,de boeren hebben trouwens via de krant laten weten dat ze dat filmpje niet leuk vonden!!

              Comment


                #8
                West-vlaming FTW!
                Zijn trouwens over het algemeen de beste ondernemers van het land, kwestie dat jullie niet denken dat het allemaal boeren zijn .
                Dacht wel dat dit filmpje fake was, als ze weglopen van die obus, lijkt me sterk dat het geacteerd was daar he...

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                  West-vlaming FTW!
                  Zijn trouwens over het algemeen de beste ondernemers van het land, kwestie dat jullie niet denken dat het allemaal boeren zijn .
                  Dacht wel dat dit filmpje fake was, als ze weglopen van die obus, lijkt me sterk dat het geacteerd was daar he...
                  Daar ben ik nu trots op^^

                  Comment


                    #10
                    Heb het bij "De Wereld Draait Door" gezien, mooi he

                    Comment


                      #11
                      Dit is het artikel ok zei zeiden ons wat we moeten doen maar ik vrees dat er toch wel geen tekstje bij was dat die boeren moesten op zijn westpools voorlezen! dat die polen engels kennen daar twijfel ik niet aan maar die boeren??? Pools met haarios online succesios
                      Artikel van 12/12/2008 (lengte: 7632 tekens)
                      MERKEM Als West-Vlaming uitleggen aan een Pool dat je bij het ploegen van een akker moet weglopen wanneer je een obus aan de oppervlakte ziet verschijnen. Het lijkt wel een scenario voor een vierde Mission Impossible-film. Landbouwer Hans Vandewalle en vader Jean-Marie probeerden het, en dan nog wel voor de camera's van Man Bijt Hond. "Maar hun ploeg zei ons wel wat we moesten doen", merkt Jean-Marie op.

                      Comment


                        #12
                        komaan, je gaat toch niet vertellen dat de Engelse kennis zo slecht is van die boeren? dat is gewoon allemaal fake! Zelfs mijn oma kan het beter en die heeft geen Engels gehad op school...

                        Comment


                          #13
                          niet mee inzitten, wij weten wel beter, mede west-vlamingen.
                          !!!
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Leve West-Vlaanderen! Haha, we moeten eens een samenkomst doen met al de West-vlamingen!

                            Comment


                              #15
                              DUDE!
                              Daar zit ik ook al een heel eind aan te denken!
                              Om eerlijk te zijn ben ik eigenlijk sinds een maand bezig met msn adressen van westvlamingen te verzamelen om samen een FIETStocht naar Alien te doen . Het is eens iets anders, zie het als een uitdagend evenementje. Chill opt gemakske zo, van in voormiddag vertrekken. Is van het midden van west-vlaanderen ongeveer 3u30 rijden. Dus in de voormiddag vroeg vertrekken dan zijn we daar in de korte namiddag . Of misschien vertrekken uit een centraal punt (Brugge? Torhout? Roeselare? etc..).
                              'T is maar een ideetje
                              Is misschien ook es een moment voor enkelen onder ons om de fundamenten van JDforum te ontmoeten ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X