Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kentucky Fried Chicken IS CLONED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kentucky Fried Chicken IS CLONED

    Korting op 420shop
    Hey luitjes,

    las op het internet dat Kentucky Fried Chicken niet meer gebruikt mag worden het heet nu alleen nog maar kfc.
    Waarom is de naam bij wet veranderd? de kippen zijn cloned hebben vier poten en vier vleugels en smaken naar kip.

    check de info hieronder met foto,s van de kippen:

    http://www.snopes.com/food/tainted/kfc.asp

    #2
    Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

    Meen je dat nou echt serieus? Je haalt een bericht van een website die geruchten onderzoekt en dan in dit geval zegt dat het gerucht "False" is!

    Ik heb nog wel een paar bruggen die ik je voor een leuk prijsje kan verkopen. Echt een goudmijntje! Interesse?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

      Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
      Meen je dat nou echt serieus? Je haalt een bericht van een website die geruchten onderzoekt en dan in dit geval zegt dat het gerucht "False" is!


      volgens mij heb jij het stuk niet gelezen en geef jij jouw mening weer zonder zelf onderzoek? Oke leuk voor jouw man, dat je weer ongeschreven ethiek komt verkopen. In het stuk staat dus ook dat er een rechtzaak geweest is!!! en daardoor heeft het KFC, alleen de afkorting maar ja wat weet ik nu toch? ben maar een naief alles gelover toch, zo uit jij je wel, dus stop met jezelf zogenaamd als een beterweter neer te zetten.


      Ik heb nog wel een paar bruggen die ik je voor een leuk prijsje kan verkopen. Echt een goudmijntje! Interesse?
      dit is een reactie van een meneer die zich zelf boven een ander plaatst,
      want je zegt eingelijk dat ik DOM ben en alles voor zoete koek aan neemt en niet in staat ben een geschreven stuk te beoordelen op waarheid.


      Je informatie in het leven moet je zelf vergaren en niet alleen uit de kranten of tv, dat is propoganda, dus ik neem liever overal wat informatie vandaan wat mij aanspreekt, of het op waarheid is gebaseerd kan ik niet weten en jij ook niet anders hoef jij geen crossmediale communicatie te voeren want je kanm zelf geen eens waarderen dat mensen stukken plaatsen waar jij nooit van gehoord heb en dus alle andere bronnen volgens jouw op onzin zijngebaseerd, waar haal jij die kennis vandaan?

      Comment


        #4
        Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

        Zalig zijn de armen van geest...


        Welcome to snopes.com, the definitive Internet reference source for urban legends, folklore, myths, rumors, and misinformation.

        Comment


          #5
          Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

          Welcome to jointjedraaien.nl the defintive internet site waarop mensen zonder enige vorm van begrip TROLLEN.
          niet allemaal hoor maar wat maakt het uit of de bron op waarheid is gebaseerd? is rtl 4 wel waarheid dan?
          Stond je niet verbaasd dat KFC dit doet, of neem je aan dat het helle stuk uit fabels bestaat?

          miss besef je wel niet hoe makkelijk je alles voor lief of niet neemt, terwijl de helle industrie veranderd zullen er altijd een paar oude geesten blijven hangen.
          nix kan je zomaar voor aannemelijk nemen, als ze al 3d printers maken die eten printen, waarom dan ook niet kippen met meer vlees produceren?
          het is net geen clonen maar genetische manupileren, dat is iets heel anders, over kloonen zijn er wereldweid afspraken gemaakt dat het niet wenselijk is, mommenteel
          Last edited by ceBep; 18 April 2014, 20:29. Reden: quoten

          Comment


            #6
            Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

            En toch al lid sinds 2010.
            Wat is de reden dat je opeens zo opgefokt bent Groftick ?
            Zit je aan de harddrugs ofzo ?

            Volgens mij ben je het pad een beetje kwijt ?
            Heb je niemand in je omgeving die je kan helpen ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

              Zoek het begrip 'Troll' eens op want denk niet dat je de betekenis ervan kent, iedereen die niet naar jouw bek praat of jouw mening deelt is blijkbaar aan het trollen
              Zoek ook ineens iemand die wat engels begrijpt in je omgeving, dan kan die de quote in mijn vorige reply voor je vertalen.
              Mss gaat er dan een lichtje branden ivm jouw 'waarheden' die je hier post.

              Comment


                #8
                Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                Het is niet erg dat je in een soort "1 april grap" trapt, maar je zet jezelf inderdaad nogal voor schut als je dan nog woest wordt als mensen je op normale toon uitleggen dat het om een "false" gerucht gaat. Het wordt nota bene gewoon uitgelegd onder het gerucht dat het bullshit is!

                Oorspronkelijk geplaatst door Groftick View Post
                of neem je aan dat het helle stuk uit fabels bestaat?
                Natuurlijk is het ook niet echt nee. Denk nou toch gewoon even na. Het is alleen al veel duurder om beesten kunstmatig in leven te houden dan om het op de natuurlijke manier te doen. Sowieso kweekt KFC die kippen helemaal niet. Die worden gewoon gekocht.

                OMG! Het gaat nog veel verder!
                KFC No Longer Permitted To Use Word 'Eat' In Advertisements
                New Wearable Feedbags Let Americans Eat More, Move Less
                KFC Introduces New Boneless CEO

                Hier nog een feitje voor je ...
                http://www.theonion.com/video/new-ma...re-high,35386/

                Ik denk dat wij het bij jou in ieder geval wel kunnen lezen ...
                Last edited by Wietefras; 10 April 2014, 11:47.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                  En toch al lid sinds 2010.
                  Wat is de reden dat je opeens zo opgefokt bent Groftick ?
                  Zit je aan de harddrugs ofzo ?

                  Volgens mij ben je het pad een beetje kwijt ?
                  Heb je niemand in je omgeving die je kan helpen ?

                  ppfff je bent de moeite niet eens waard man............

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                  Zoek het begrip 'Troll' eens op want denk niet dat je de betekenis ervan kent, iedereen die niet naar jouw bek praat of jouw mening deelt is blijkbaar aan het trollen
                  Zoek ook ineens iemand die wat engels begrijpt in je omgeving, dan kan die de quote in mijn vorige reply voor je vertalen.
                  Mss gaat er dan een lichtje branden ivm jouw 'waarheden' die je hier post.



                  jij hebt problemen met begrijpend lezen ik zei niet dat het waar is ik oute: ik kan niet weten of het waarheid is........
                  het ging niet om met me mee te praten ik open een topic met wat je wel of niet interesant vind toch?
                  dan wat is jouw probleem proberen, het topic onderuit te halen op waarheden of niet.........
                  miss geloof ik het wel.... en dan? heb ik dat expliet geuit? of dring ik mijn geloof op jullie op?
                  openminded gewoon iets lezen wat je wel of nietl intersant is.....want er word wel geklood met kip/vlees en meer...

                  dus dit was gewoon een topic die ik plaats en meteen worden als bezettenen op gereageerd, ik schreef het stuk niet..... en kan ook niet weten of er enig zins van waarheid of niet in staat.

                  grot van plato is nog te klein voor jouw!!

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  [QUOTE=Wietefras;446406]Het is niet erg dat je in een soort "1 april grap" trapt, maar je zet jezelf inderdaad nogal voor schut als je dan nog woest wordt als mensen je op normale toon uitleggen dat het om een "false" gerucht gaat. Het wordt nota bene gewoon uitgelegd onder het gerucht dat het bullshit is!


                  waar word ik woest op dat mensen mij netjes uitleggen dat het om een false iets gaat?
                  of heb ik geuit oa: dat het mij niet uitmaakt omdat er toch wel genetische gemanupileerd word...
                  nergens kan je zeggen dat ik, alles als waarheid beschouw.

                  mensen zijn nu eenmaal skeptische maar ik natuurlijk niet!!! of vond ik het stuk gewoon de moeite waard om met jullie te delen?
                  wat maakt het uit!!!!!

                  doe ermee wat je wilt hoor!!! lees het en miss besef je dat er meer aan de hand is, niet het geschreven stuk opzicht maar het brengt genetische manupileren onder de aandacht. Miss lees je het niet zo en neem je alles letterlijk, dat is aan jouw hoor niet aan mij!!


                  Natuurlijk is het ook niet echt nee. Denk nou toch gewoon even na. Het is alleen al veel duurder om beesten kunstmatig in leven te houden dan om het op de natuurlijke manier te doen. Sowieso kweekt KFC die kippen helemaal niet. Die worden gewoon gekocht.

                  KFC heet het idd nu, dus er staat wel een stuk van waarheid in? niet de geclonde kippen miss indirect maar de rechtzaak heeft wel deglijk plaatsgevonden, om de naam!!! roept dat ook geen vraagtekens op? miss zie ik wel alleen rode lappen man, kan zijn maar wel opmerkelijk dat ik een stuk heel anders interpeteer dan jullie.

                  bij jullie is het de"waarheid"of niet, bij mij gaat het om wat ze proberen onder de aandacht te krijgen en dat is genetische manupileren, dus het stuk is onwaar maar wat ze onder de aandacht brengen ervaar je niet/lees je niet/ zie je niet/ begrijp je niet.

                  niet alles is zo zwart wit als jij nu doet voorkomen


                  OMG! Het gaat nog veel verder!
                  KFC No Longer Permitted To Use Word 'Eat' In Advertisements
                  New Wearable Feedbags Let Americans Eat More, Move Less
                  KFC Introduces New Boneless CEO

                  hoe en waarom word dit verspreid denk je, omdat mensen dom zijn en het niet kunnen onderscheiden als waarheden of leugens
                  of maak jij nu het gewoon belachelijk omdat jij niet weet wat er bedoeld word met zulke propaganda!!


                  Hier nog een feitje voor je ...
                  http://www.theonion.com/video/new-ma...re-high,35386/

                  ooit gehoord van crossmediale communicatie en waarom het gebruikt word......... of kunnen wij en ik dan in hetgeval geen inschatting maken tussen wt waar is en niet!!
                  nee er word nu geprobeerd mij systeemmatische voor te schotelen, als een klakeloos alles believer..... maakt niet uit hoor!! als jij je bij zulke omstandigheden,slim en opermachtig voelt vanachter je compy, ben ik blij dat jij het bent........

                  Comment


                    #10
                    Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                    Het is een gerucht man. Zelfs met uitleg dat het onzin is. Hoe kun je dan kwaad worden op ons dat we die onzin in twijfel trekken?

                    Ben het met QnQ eens. Zoek hulp!

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                      Hij is vergeten z'n medicijnen in te nemen. Arm kind.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                        Oh oh oh, is het weer eens zo ver!!!

                        relax man!! Dit is toch helemaal niet nodig man! Wietefras legt het alleen maar uit en jij wordt alleen maar bozer!!!!
                        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

                        Comment


                          #13
                          Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                          Hoe, in hemelsnaam, wil je die beesten door een machine halen, om ze:
                          1. Te plukken
                          2. Te ontdoen van hun nagels/poten en snavel
                          3. Te verwerken tot kipnuggets zonder gevaar voor de voedselveiligheid -> dwz. geen magen open scheuren, etc.

                          Goed, na 1,2 en 3 wordt alles in een grote grinder gepleurd, dat weten we allemaal. Maar terug naar het 'grinderklaar' maken van die kipmutanten.
                          Alledrie onmogelijk om machinaal te doen, de prijs van een kipnugget zal dan op ongeveer 2 euro per stuk komen te liggen als het allemaal handwerk moet zijn. Daar zijn wel heul veel mexicanen voor nodig, of peruanen, net wat er goedkoper is. Goed, 50 cent per nugget. Daarna nog verschepen, bakken, serveren, kost ook geld. Dus dan komt het neer op circa 1,5 euro per nugget. Hoe dat nog winst kan opleveren? Lijkt me onmogelijk.

                          Anatomisch zou het er dan op neer komen dat de kip 3 ruggengraten nodig heeft, 3 maal zoveel spierweefsel en een 5x zo groot hart. En er is dan nog net ruimte, naast al die botjes, voor een maagje van een paar milimeter, omdat ze vaak ook gewoon nog eileggen. Als dat beest na de 'geboorte' langer dan 20 seconden kan overleven - laat staan genoeg om een fastfoodketen mee te runnen-, dan stort ik mijn rekening leeg naar de KFC en ga ik mezelf daar volduwen tot het er overal weer uit komt.

                          Ik zou je aanraden: check eens bij de mensen die machines maken voor verwerking van datsoort beestjes voor die ketens (Zij geven namelijk wel rondleidingen en spelen open kaart). Die waren al lang failliet gegaan als dieren niet als 'eenheidsworst' gefokt werden. Zodra je bij een kip de poten op de verkeerde plaats hebt zitten, past hij niet meer in zo'n machine.

                          Goed, even leuk gefantaseerd, maar dit blijft een wietforum. Kunnen we het niet gewoon over wiet hebben?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                            Off topic? Ik mag toch graag een kippepootje wegsnoepen als ik geblowd heb

                            Het zou wel handig zijn een kip met 4 poten. Dat vind ik persoonlijk toch wel het lekkerste aan een kip. Het borstvlees is toch altijd wat droog en smaakloos. Vreemd genoeg is borstvlees dat vooral vrouwenvoer. Die kopen dat spul graag. Zal wel zijn omdat het zo makkelijk te verwerken is.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #15
                              Re: Kentucky Fried Chicken IS CLONED

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              Het is een gerucht man. Zelfs met uitleg dat het onzin is. Hoe kun je dan kwaad worden op ons dat we die onzin in twijfel trekken?

                              Ben het met QnQ eens. Zoek hulp!

                              kwaad is wanneer iemand je uitscheld, waar lees jij terug dat ik iemand uberhaubt beledig?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                              Hoe, in hemelsnaam, wil je die beesten door een machine halen, om ze:
                              1. Te plukken
                              2. Te ontdoen van hun nagels/poten en snavel
                              3. Te verwerken tot kipnuggets zonder gevaar voor de voedselveiligheid -> dwz. geen magen open scheuren, etc.

                              Goed, na 1,2 en 3 wordt alles in een grote grinder gepleurd, dat weten we allemaal. Maar terug naar het 'grinderklaar' maken van die kipmutanten.
                              Alledrie onmogelijk om machinaal te doen, de prijs van een kipnugget zal dan op ongeveer 2 euro per stuk komen te liggen als het allemaal handwerk moet zijn. Daar zijn wel heul veel mexicanen voor nodig, of peruanen, net wat er goedkoper is. Goed, 50 cent per nugget. Daarna nog verschepen, bakken, serveren, kost ook geld. Dus dan komt het neer op circa 1,5 euro per nugget. Hoe dat nog winst kan opleveren? Lijkt me onmogelijk.

                              Anatomisch zou het er dan op neer komen dat de kip 3 ruggengraten nodig heeft, 3 maal zoveel spierweefsel en een 5x zo groot hart. En er is dan nog net ruimte, naast al die botjes, voor een maagje van een paar milimeter, omdat ze vaak ook gewoon nog eileggen. Als dat beest na de 'geboorte' langer dan 20 seconden kan overleven - laat staan genoeg om een fastfoodketen mee te runnen-, dan stort ik mijn rekening leeg naar de KFC en ga ik mezelf daar volduwen tot het er overal weer uit komt.

                              Ik zou je aanraden: check eens bij de mensen die machines maken voor verwerking van datsoort beestjes voor die ketens (Zij geven namelijk wel rondleidingen en spelen open kaart). Die waren al lang failliet gegaan als dieren niet als 'eenheidsworst' gefokt werden. Zodra je bij een kip de poten op de verkeerde plaats hebt zitten, past hij niet meer in zo'n machine.

                              Goed, even leuk gefantaseerd, maar dit blijft een wietforum. Kunnen we het niet gewoon over wiet hebben?

                              idd goed kloppend verhaal en ik richt me ook liever op mijn meiden!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X