Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie krijgt nieuw uniform.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Politie krijgt nieuw uniform.

    Korting op 420shop
    Roy Donders haalt deal na deal binnen.

    Nadat de Brabantse zanger op slinkse wijze zijn huispak Nederland in bracht had het al een leuke deal te pakken met de Jumbo.
    aldaar het meer als Roy Donders Juichpak

    Maar het juichpak is nog niet voorbij of hij komt alweer aanzetten met een nieuwe deal.
    Hiervoor mocht hij voor het nieuwe uniform van de smurfen van de lange arm der wet aan de gang.

    Aangezien Roy niet zo van het blauw is heeft hij gekozen voor iets heel anders.
    Zijn eerste ontwerp ''Pink Uniforms'' werd in eerste instantie door Ivo Opstelten gelijk goedgekeurd.
    Maar na geklaag van diverse politie officieren vanuit het hele land werd dit idee toch van tafel geschrapt.
    Zijn 2e ontwerp werd wel goedgekeurd en de eerste proef modellen waren in no time in elkaar genaaid.

    Ik presenteer u.. het Roy Donders Pino pak.
    (En ja het is maar een beetje geel.. maar het gaat ook om de pino die er in rond loopt)
    (Andere leuke benamingen in de comments graag)

    Bpb7ITmCcAAa-uk.jpg
    If life keeps putting you down, You better stay high

    #2
    Re: Politie krijgt nieuw uniform.

    Het barre code pak. (barcode strepen)

    Doet me ook wel een beetje denken aan de gestreepte shirts
    waar boeven in strips worden afgebeeld zoals gebr.Dalton en de zware jongens
    uit lucky luke en donald duck voor de jonkies onder ons...
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Politie krijgt nieuw uniform.

      mongolenpak

      zo raakt ie eindelijk die ouwe pakken kwijt waar die mee was blijven zitten
      kleine aanpassing met embleempje en hij raakt z'n troep weer kwijt aan de huichelaars en meelopers
      het ergste is nog dat die strontkop zo vaak op tv komt
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Politie krijgt nieuw uniform.

        Damn, spoorwegpolitie. Gesponsord door de NS? Die gele strepen zijn mij te brits. Nu nog zo'n paardrijpetje en ze zijn helemaal bobby.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Politie krijgt nieuw uniform.

          Wat heeft Roy Huispak hiermee te maken dan? Dit ontwerp is toch al van een paar jaar geleden?

          Lijkt met die gele strepen wat mij betreft overigens meer op het pak van de brandweerman dan van de politie.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: Politie krijgt nieuw uniform.

            Streepje minder ...

            Comment


              #7
              Re: Politie krijgt nieuw uniform.

              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              Wat heeft Roy Huispak hiermee te maken dan? Dit ontwerp is toch al van een paar jaar geleden?

              Lijkt met die gele strepen wat mij betreft overigens meer op het pak van de brandweerman dan van de politie.
              Niks. dat is een creatief stukje nieuwsbericht wat ik er zelf om heen geflanst heb
              Schijnt wel te werken haha
              If life keeps putting you down, You better stay high

              Comment


                #8
                Re: Politie krijgt nieuw uniform.

                Het is even wennen, maar ik vind het er niet slecht uit zien. Het 'oude' uniform was natuurlijk ook niet alles. Deze kleding zit ook veel beter dan het oude uniform heb ik me laten vertellen. Nu kunnen ze beter boeven vangen, al zien die ze vast al aankomen door die felgele streep .
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                Bezig...
                X