Mislukte foto's op JD (2015)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #1

    Mislukte foto's op JD (2015)

    Korting op 420shop
    En daar issieweer, het foto-oopsie topic van JD.
    Een nieuw jaar, een vers topic.

    Op elk forum kom je weleens zo'n foto tegen...dat je denkt 'wat is het nou', of dat je probeert te focussen op een wazige foto.
    Soms staan er onbedoeld ook dingen op de foto die iets teveel info weggeven.

    Het 2015 een topic voor slechte foto's.

    Het doel van dit topic is het streven naar meer mooie en goeie foto's. (dus geen sarcastische achtergrond dit keer)
    Dus als er een fotootje van jou in dit topic verschijnt, voel je niet beledigd, maar zie het als aanmoediging tot betere plaatjes.
    Alhoewel er soms best een beetje gegrinnikt mag worden.

    Geen foto's van tinypic of andere externe sites alstublieft.
    Die zijn gewoon allemaal zwaar irritant doordat ze de opmaak verpesten, ontzettend traag laden, of verwijderd worden door de hostsite.




    De eer voor eerste vermelding van 2015 is voor de voeten van Shorty, congrats kerel

    shorty2.JPG

    shorty1.JPG
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: Mislukte foto's op JD (2015)

    Misschien leuk om uit het "mislukte foto's 2014 topic" 1 winnaar te kiezen¿

    Ik nomineer die strekker met het elastiekje

    Comment

    • Shorty
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2014
      • 38

      #3
      Re: Mislukte foto's op JD (2015)

      Zal zeker meer men best doen volgende keer ;D

      Comment

      • steundheufd
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 1234

        #4
        Re: Mislukte foto's op JD (2015)

        ik ben benieuwd Q naar de komende foto's van dit jaar word weer lache giere brulle

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Mislukte foto's op JD (2015)



          1: Foto's met HPS geeft strepen.
          2: De overheersende kleur is geel, dus plantjes zijn alleen te beoordelen op hun vorm.
          3: Yep, foto op z'n kant.
          4: Dat rietje intrigeert me. Drinkt de kweker stiekem uit z'n potten, of zit er een onderzeeër in die pot ?

          Je wist dat dit ging gebeuren eh, Vaping ? Haha ..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #6
            Re: Mislukte foto's op JD (2015)

            Denk dat toeter van de snorkel in de pot woont.

            Comment

            • Modest
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 1390

              #7
              Re: Mislukte foto's op JD (2015)

              Alle foto's uit mijn topic zullen wel in aanmerking komen

              M'n camera zegt altijd dat m'n hand niet stil is, mss eens minder koffie drinken...
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                Beter helemaal geen koffie drinken tijdens het fotograferen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • LR2
                  Mother of all Growers
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2011
                  • 8552

                  #9
                  Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                  Daar hebben ze statieven en rietjes voor uitgevonden. En anders is er nog dit http://www.cameranu.nl/nl/c17692/sta...ks/stabilizers
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment

                  • amazing
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 1699

                    #10
                    Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                    Misschien leuk om uit het "mislukte foto's 2014 topic" 1 winnaar te kiezen¿

                    Ik nomineer die strekker met het elastiekje

                    - hahahaha ja idd deze wint

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                      Plaats m!

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                        De foto van die strekker is vooral een kweekfout geen fotofout imho

                        Deze stond in de thumbnails bij popeye, ik denk dat hij 'm eigenlijk niet wilde plaatsen, maar hij stond er toch, hihi..
                        Ik heb ook geen idee wat het had moeten zijn.

                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                          Superduper..deze is echt mislukt toch, dat kun je niet ontkennen


                          En dan nog even dit ..



                          Dit is geen eigen foto van een kweker op JD, maar een voorbeeld hoe men probeert z'n zaden te slijten.
                          Hier zie je gewoon de kleur van ledlicht, niet de kleur van een plant.
                          Dit soort foto's is vooral erg triest. Op basis hiervan moet je eigenlijk geen paars soortje kopen.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                            Als je in datsoort mooimaak-plaatjes trapt, dan verdien je de kat in de zak toch wel een beetje vind ik.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • WeedFan
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2014
                              • 848

                              #15
                              Re: Mislukte foto's op JD (2015)

                              Inderdaad LR2.

                              Comment

                              Bezig...