wietplaatjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wietplaatjes
Mooie planten ! -
Re: wietplaatjes
En een mooie opbrengst van de LR2,
maar dat weet je waarschijnlijk ook al
Comment
-
Re: wietplaatjes
Je had mijn smoel wel even mogen blurren, maar dat wist je vast ook al
Laat ze smaken!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Re: wietplaatjes
Lr2 Humor
Thanks man,de toppen liggen net te curen heerlijk meurtje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Zesde zintuig
het 'ikweetveel' zintuig
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
3.jpgak47. 4.jpgserious LR2 TRCH.jpglr2 2e plantje L2 TR.jpgComment
-
Re: wietplaatjes
13.jpglr2 ice 3way.jpgmutantje ice 3toppen/node
roaal.jpgak47 royaak.jpglr2 lr22.jpg royaal aka.jpgak47Comment
-
Re: wietplaatjes
Ze staan er nog steeds keurig bij, de 'ice' is ook mooi compact.
Met dank aan de Neon ?Comment
-
Re: wietplaatjes
Indeed Stemma lekker bossig
beide ice hebben 3weken tneon gestaan,dan onder hps,volgende week,na 4weken groei op 12/12
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
De royal ak,dat nooit meer,even de bovenste takken,net onder de top,lichtjes achterover getrokken,massaal veel blad productie ontdekt,met als gevolg
,geel verstikte bloemen aan de binnenkant vd toppen,schijnt bij" sommige autoflowers",normaal te zijn,zoveel
blad
Last edited by soulrebel; 19 March 2015, 21:24.Comment
-
-
-
Re: wietplaatjes
Het is zeker mooi om te zien, ik zou er zo een poster van maken
Comment
-







Comment