wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #181
    Re: wietplaatjes

    Thanks Stemma
    Heb je er nu zelf ook aangeschaft?
    Straks nog wat 9l rootpouches bestellen bij Nirvana,volgende run ga ik een sea of green proberen met 5x ak48 Nirvana en 6x the doctor greenhouse

    Comment

    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4721

      #182
      Re: wietplaatjes

      Mooi zeg, daar wil ik meer van zien
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #183
        Re: wietplaatjes

        Awhites.jpg Awidow2.jpg ik d8 met die rode schil eraan,ff laten voorkiemen,20 u later dit resultaat 2x autowhite(met rode schil,autowhite greenlabelseeds,andere is autowhite van Azarius seeds)

        @greyvol,thanks

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #184
          Re: wietplaatjes

          Gaan met die banaan,azarius autowhite,groeit als een speer,ander nog niet boven

          IMG_9207.jpg

          birds and hun birdshit

          IMG_9192-1.jpg
          Last edited by soulrebel; 20 June 2015, 20:37.

          Comment

          • wietje wanker
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2014
            • 183

            #185
            Re: wietplaatjes

            nice rebel, keep em coming

            gratis mest, toch goed meegenomen

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #186
              Re: wietplaatjes

              Heb je nou een borrelnootje laten ontkiemen ?

              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #187
                Re: wietplaatjes

                Ice female seeds
                Beschrijving : je kan ze qua bloei vergelijken met lowryders2 van joint doctor,harde compacte topjes,lekkere skunkgeur en veel thc
                Opbrengst zal niet hoog zijn,maar tis de kwaliteit dat telt en nog belangerijker,geen verbranding te bespeuren in de toppen,gelukkig maar

                IMG_9227.jpg IMG_9223.jpg

                @Stemma en wietje wanker,thanks

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #188
                  Re: wietplaatjes

                  Beetje bijgeknipt 2x ice female seeds

                  Drying ice.jpg

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #189
                    Re: wietplaatjes

                    Ziet er mooi uit Rebel!
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • soulrebel
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 1606

                      #190
                      Re: wietplaatjes

                      Thanks stemma,ben best wel tevreden,kleine harde compacte topjes,net zoals ik ze graag heb

                      Comment

                      • Wietefras
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2013
                        • 4374

                        #191
                        Re: wietplaatjes

                        Ja, lekkere oogst weer

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment

                        • wietje wanker
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2014
                          • 183

                          #192
                          Re: wietplaatjes

                          Wat zeg je nu, is toch een mooie opbrengst man!
                          Als ik dat haal ben ik wel heel content.

                          Well done mate!

                          Hoeveel dagen heb je ze laten hangen voor je ze hebt bijgeknipt?

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #193
                            Re: wietplaatjes

                            Thanks ww en wietefras
                            Nou de bladeren waren al redelijk verdord,wou g1 risico lopen op toprot,na drie dagen gans opgeschoond
                            Normaal gezien,laat ik wel zoveel mogelijk blad zitten rondom de toppen,zo drogen ze langzamer,en had ook ooit eens iets gelezen ivm suikers,als je blad laat zitten rond de toppen

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #194
                              Re: wietplaatjes

                              http://femaleseeds.nl is alvast een blijver,hoelanger de toppen drogen,hoe mooier ze worden
                              Wat mij ook enorm bevalt,is het weinig aan blad je hebt,zeker in de toppen,bijna nihil
                              Een ice plant is zoals ze moest zijn,andere heeft door mijn stress bij het overpotten achterstand opgelopen,next time better
                              Ook terug een 2e ventilator aanschaffen,want met 1 merk je duidelijk het verschil,(andere is gesneuveld)fotos vd stammen volgen nog

                              Cheers folks

                              Comment

                              • Wietefras
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Mar 2013
                                • 4374

                                #195
                                Re: wietplaatjes

                                Ben ook erg tevreden over de zaden van Female Seeds. In mijn geval met de Bubblegummer dan. Super stabiel en echt niet herma te krijgen ondanks de doemverhalen die je hoort over fem zaad. Stekken, stekken in de bloei, stekken van stekken.

                                Al vind ik de verschillen tussen de zaad planten wel wat groot. Ik had 3 echt compleet verschillende pheno's uit 5 zaadjes.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...