wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #256
    Re: wietplaatjes

    Thanks wietefras ik d8 ook al zoiets, ik ga ze als test, in 8 liters zetten,rootpouches zijn net binnen ook
    Gefem.wietstekjes,ik ben benieuwd,wat er vanaf gaat komen
    Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
    Als je ze wilt wortelen dan heb je aan heel weinig genoeg. Gebruik zelf bijvoorbeeld Eazy Plugs. Als je ze wilt opgroeien/afbloeien dan toch gewoon in dezelfde potmaat als waar je zaad planten in zet?

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #257
      Re: wietplaatjes

      Als de moeder geen herma trekjes vertoonde dan zullen de stekken toch ook wel goed zijn. Heb nou een paar keer met stekken van fem planten gewerkt en dat ging prima.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #258
        Re: wietplaatjes

        Greenlabel seeds,was mij eigenlijk onbekend,maar ik sta versteld,hoe stabiel dit soortje wel is Thc productie komt ook goed op gang,staan nu 27dagen in bloei..
        Ondanks alle stress (doe dit vaker wel bewust bij elke nieuwe strain ik mee begin),geen herma of stress te bespeuren
        Jammer genoeg,is er gisteren,een van de takken gesneuveld door lst,desondanks niets van stress gezien,ik plaats wat later nog enkele nieuwe fotos hiervan

        Comment

        • Sanders
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 165

          #259
          Re: wietplaatjes

          Ik heb zelf voor mijn guerilla kweek veel stekken genomen, eerst wortels aan laten maken in bierflesjes in de vensterbank, en toen in 1l potjes gezet...maar leek weinig zin te hebben gezien die direct al vol met wortels zitten en de stek niet echt wilde groeien....na overpotten in 12l schoten ze echter direct de lucht in.

          Comment

          • k1
            Wicked Grower
            MemberLucky Member
            • May 2011
            • 3660

            #260
            Re: wietplaatjes

            heb ook nog wel leuk linkjes van begin week 4 bloei

            http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2...8#.Va6G6_ntmko

            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #261
              Re: wietplaatjes

              IMG_9621-1.jpg azarius autowhite ondertsn 55cm geworden

              IMG_9642.jpg autowhite greenlabel 37cm

              IMG_9631.jpg mooi en weinig blad azarius

              IMG_9630.jpg

              IMG_9629.jpg

              IMG_9656.jpg stekjes greenlabel akwidow

              IMG_9650.jpg straks alledrie de stekjes overpotten in 8liters,stekjes zijn zonder speciale zorg,direct onder 24u tl licht gezet,wat fishmix toegevoegd,mooi geslaagd vind ik

              @k1 thanks 4 sharing,mooi lesmatriaal

              Comment

              • drcrystalfinger
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Dec 2013
                • 8

                #262
                Re: wietplaatjes

                zit er goed uit!!!

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #263
                  Re: wietplaatjes

                  Topje gecuurde ice(1maand) femaleseeds

                  TOPICEGECUURD.jpg

                  @dr thanks



                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Edit: net de 2e serious in de cuurpot,kwam ut op 64,5 gram dus allebei samen,dikke 130 gram tov begin,droog ik de toppen nu +- 14dagen,en dat merk je wel

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #264
                    Re: wietplaatjes

                    Stekjes van akwidow 47 greenlabel seeds, succesvol overgepot

                    IMG_9670.jpg

                    Comment

                    • soulrebel
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2014
                      • 1606

                      #265
                      Re: wietplaatjes

                      Volgens mij,zijn dit ballen,maar er komen telkens bloeihaartjes uit,sinds drie dagen komen die onderaan het plantje terug,iemand een idee wat dit is

                      Herma@.jpg IMG_9689.jpg dit is op de onderste vertakking
                      IMG_9693.jpg plantje op zijn geheel greenlabel autowhite

                      Comment

                      • Greyvol
                        Amazing Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 4721

                        #266
                        Re: wietplaatjes

                        Denk ballen, ga je ze plukken?

                        Flinke pruiken wel, zou het stressballetjes kunnen zijn?
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #267
                          Re: wietplaatjes

                          Stressballen zouden het zeker kunnen zijn greyvol
                          Bij ontkiemen van die 2 autowhites,halve kluit wortel afgebroken,paar dagen daarna vond zoonlief het nog eens nodig,om zijn voet in de pot te planten
                          Maar ik vindt het raar,dat er telken bloeiharen ut komen groeien
                          Ik had al eentje laten doen,om te kijken,daarna weggeplukt,2 dagen later heb ik er nu 3
                          Als ik het plantje check,is al de rest vrouwelijk,stammeke stinkt niet,dusja ik twijfel...

                          Comment

                          • k1
                            Wicked Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 3660

                            #268
                            Re: wietplaatjes

                            kliko in
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment

                            • Greyvol
                              Amazing Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 4721

                              #269
                              Re: wietplaatjes

                              Gewoon blijven plukken tot je er genoeg van hebt
                              Zou ik doen dan he, want het is een stek, dus het moet een mamma zijn. Zonder ballen ziet ze er goed uit!
                              Ben daar ook goed in dat stressen

                              Weggooien kan altijd nog..
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

                              Comment

                              • k1
                                Wicked Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2011
                                • 3660

                                #270
                                Re: wietplaatjes

                                ja en voor je het weet heb je er 1tje gemist en zit je hele hok vol !!

                                je doe wat je zelf wil he , ik ben maar een noobje
                                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                                Comment

                                Bezig...