wietplaatjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wietplaatjes
Als de moeder geen herma trekjes vertoonde dan zullen de stekken toch ook wel goed zijn. Heb nou een paar keer met stekken van fem planten gewerkt en dat ging prima.Comment
-
Re: wietplaatjes
Greenlabel seeds,was mij eigenlijk onbekend,maar ik sta versteld,hoe stabiel dit soortje wel is
Thc productie komt ook goed op gang,staan nu 27dagen in bloei..
Ondanks alle stress (doe dit vaker wel bewust bij elke nieuwe strain ik mee begin),geen herma of stress te bespeuren
Jammer genoeg,is er gisteren,een van de takken gesneuveld door lst,desondanks niets van stress gezien,ik plaats wat later nog enkele nieuwe fotos hiervan
Comment
-
Re: wietplaatjes
Ik heb zelf voor mijn guerilla kweek veel stekken genomen, eerst wortels aan laten maken in bierflesjes in de vensterbank, en toen in 1l potjes gezet...maar leek weinig zin te hebben gezien die direct al vol met wortels zitten en de stek niet echt wilde groeien....na overpotten in 12l schoten ze echter direct de lucht in.Comment
-
Re: wietplaatjes
heb ook nog wel leuk linkjes van begin week 4 bloei
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2...8#.Va6G6_ntmko
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^Comment
-
Re: wietplaatjes
IMG_9621-1.jpg azarius autowhite ondertsn 55cm geworden
IMG_9642.jpg autowhite greenlabel 37cm
IMG_9631.jpg mooi en weinig blad azarius
IMG_9630.jpg
IMG_9629.jpg
IMG_9656.jpg stekjes greenlabel akwidow
IMG_9650.jpg straks alledrie de stekjes overpotten in 8liters,stekjes zijn zonder speciale zorg,direct onder 24u tl licht gezet,wat fishmix toegevoegd,mooi geslaagd vind ik
@k1 thanks 4 sharing,mooi lesmatriaal
Comment
-
-
Re: wietplaatjes
Topje gecuurde ice(1maand) femaleseeds
TOPICEGECUURD.jpg
@dr thanks

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Edit: net de 2e serious in de cuurpot,kwam ut op 64,5 gram
dus allebei samen,dikke 130 gram
tov begin,droog ik de toppen nu +- 14dagen,en dat merk je wel
Comment
-
Comment
-
Re: wietplaatjes
Volgens mij,zijn dit ballen,maar er komen telkens bloeihaartjes uit,sinds drie dagen komen die onderaan het plantje terug,iemand een idee wat dit is
Herma@.jpg IMG_9689.jpg dit is op de onderste vertakking
IMG_9693.jpg plantje op zijn geheel
greenlabel autowhite
Comment
-
Re: wietplaatjes
Denk ballen, ga je ze plukken?
Flinke pruiken wel, zou het stressballetjes kunnen zijn?Comment
-
Re: wietplaatjes
Stressballen zouden het zeker kunnen zijn greyvol
Bij ontkiemen van die 2 autowhites,halve kluit wortel afgebroken,paar dagen daarna vond zoonlief het nog eens nodig,om zijn voet in de pot te planten
Maar ik vindt het raar,dat er telken bloeiharen ut komen groeien
Ik had al eentje laten doen,om te kijken,daarna weggeplukt,2 dagen later heb ik er nu 3
Als ik het plantje check,is al de rest vrouwelijk,stammeke stinkt niet,dusja ik twijfel...Comment
-
Re: wietplaatjes
Gewoon blijven plukken tot je er genoeg van hebt
Zou ik doen dan he, want het is een stek, dus het moet een mamma zijn. Zonder ballen ziet ze er goed uit!
Ben daar ook goed in dat stressen
Weggooien kan altijd nog..Comment






Comment