wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #301
    Re: wietplaatjes

    IMG_9887-1.jpg
    3 stekjes ak widow 47,net fishmix douche gehad
    Wat een groeikracht,en als ik over het stammeke wrijf,ruik ik een veelbelovende geur
    Zal dit nog meer doen,stekjes van men zaden pakken,dubbele winst

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    IMG_9890.jpg

    5-4 Barcaaa!!

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #302
      Re: wietplaatjes

      Ik vraag me af,zouden stekken evenveel opbrengen dan een zaadplant van dezelfde soort

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #303
        Re: wietplaatjes

        Als het goed is krijg je met een stek een vergelijkbare plant terug en die zou dus inderdaad een vergelijkbare opbrengst moeten hebben als de oorspronkelijke plant uit zaad.

        Het voordeel met stekken is dat de planten ook allemaal gelijk zijn en dat je dus niet een paar schlemielen er tussen hebt zitten zoals je met zaad bijna altijd hebt. Al kun je dat ook oplossen door gewoon meer zaadjes te planten en dan voordat je op 12/12 overgaat nog een laatste selectie te maken van de sterkste paar planten.

        Al moet je ook wel zorgen dat je stekken dan een beetje gelijk genomen worden. De ene stek die heel groot nemen en een andere heel klein, geeft met stekken ook verschillende planten uiteraard.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #304
          Re: wietplaatjes

          Dat hoopte ik al Wietefras,nog niet veel ervaring met stekken ik,maar ik betrap mezelf soms erop,dat ik nu al onbewust aan het selecteren ben,op de sterkste plant met mooiste/beste structuur opbouw met die 3 stekken erbij,gaat dat een mooie opbrengst worden,die akwidows
          Dit gaat nogal een langdradige hobby worden dit,selecteren,selecteren...tot het volledig naar je eigen wens is.
          Maar dat doen we met alle plezier hé,veel plannen,maar te weinig ruimte momenteel,maar daar zoek ik oplossingen voor

          Comment

          • Wietefras
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 4374

            #305
            Re: wietplaatjes

            Ja, je loopt snel uit de ruimte

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment

            • Francoisca
              Wicked Stoner
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 251

              #306
              Re: wietplaatjes

              Voor ons niks dan voordelen, je "langdradige hobby".
              Meer leesplezier voor ons.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #307
                Re: wietplaatjes

                Thanks francoisca

                Comment

                • k1
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 3660

                  #308
                  Re: wietplaatjes

                  nog voordeel van stekjes , normaal weekje eerder klaar dan waar je je stek afnam als zaadplant
                  Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #309
                    Re: wietplaatjes

                    Ik kijk men ogen uit,hoeveel groeikRacht die stekjes wel hebben K1
                    Niet teveel poespas van gemaakt en toch zo mooie uitkomst,allen gelijke hoogte,mooie structuur enz
                    Ik ben aan het rondkijken om zo'n dark propagator van secret jardin aan te schaffen,knal ik er een tneon 2x75 watt in,die ik dan al groeiruimte kan gebruiken,want plaats tekort hier en dan nog van die eazyplugs zoal wietefras zei,lijkt me goed stekjes matriaal

                    Comment

                    • k1
                      Wicked Grower
                      MemberLucky Member
                      • May 2011
                      • 3660

                      #310
                      Re: wietplaatjes

                      das een optie , mss betere optie , tentje van 80 80 160 kan je iets meer mee als voorgroei gedoe
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #311
                        Re: wietplaatjes

                        Das ook waar,qua prijs ligt dat toch in de buurt van elkaar,kan ik idd ineens die grotere nemen

                        Comment

                        • Gps
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 1988

                          #312
                          Re: wietplaatjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
                          Als het goed is krijg je met een stek een vergelijkbare plant terug en die zou dus inderdaad een vergelijkbare opbrengst moeten hebben als de oorspronkelijke plant uit zaad.

                          Het voordeel met stekken is dat de planten ook allemaal gelijk zijn en dat je dus niet een paar schlemielen er tussen hebt zitten zoals je met zaad bijna altijd hebt. Al kun je dat ook oplossen door gewoon meer zaadjes te planten en dan voordat je op 12/12 overgaat nog een laatste selectie te maken van de sterkste paar planten.

                          Al moet je ook wel zorgen dat je stekken dan een beetje gelijk genomen worden. De ene stek die heel groot nemen en een andere heel klein, geeft met stekken ook verschillende planten uiteraard.
                          Ik wou alleen even toevoegen dat ik van sensi seed (en whitelabel) zaad, juist elke keer erg uniforme planten krijg, ondanks dat ik nog maar weinig ervaring heb. Tot nu deden alle zaadjes het.
                          Dat mag ook wel gezien de prijzen, maar tot nu toe ben ik erg tevreden.

                          Ik zie wel meer verschil als tussen jouw drie stekjes, dat geef ik ook toe.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment

                          • soulrebel
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2014
                            • 1606

                            #313
                            Re: wietplaatjes

                            Nou Sensi seeds is dan ook een topzaad bank hé,gisteren nog hun skunk 1 aangekocht,wie weet kom ik de cheese pheno in tegen
                            Uniform en oer degelijke strains creeren ze daar

                            Comment

                            • Francoisca
                              Wicked Stoner
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2014
                              • 251

                              #314
                              Re: wietplaatjes

                              Ben zelf ook zeer tevreden van die eazyplugs.
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                              Comment

                              • soulrebel
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2014
                                • 1606

                                #315
                                Re: wietplaatjes

                                http://azarius.nl/seedshop/dinafem/c...fem_feminized/Ik ben bezig met volledige herinrichting van mijn kweekset
                                Ik ga een tentje apart houden,voor stekken en een paar goede moederplant(en),lijkt me handiger om tent vol, te knallen met stekken van mezelf,zal ik een strakker veldje hebben of dan met zaad geleidelijk aan doen wel,eerst nog wat zaadplanten erdoor knallen,zodat de voorraad wat slinkt
                                Net nog critical jack van dinafem besteld,na lang zoeken,welke jack ik zou nemen,linkje hierboven,ook die eazyplugs net besteld

                                Comment

                                Bezig...