Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplaatjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: wietplaatjes

    ben benieuwd
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      Re: wietplaatjes

      Thanks,ik ook naar uwe blueberry moederplant projectje K1,nog ff geduld las ik

      Comment


        Re: wietplaatjes

        Wauw nette stekken , heb de mijne eigenlijk te vroeg in het seizoen genomen en te lang in kleine potjes laten zitten waardoor ze erg raar zijn gaan strekken, enkele zijn echter toch tot deftige struikjes uitgegroeid in mijn guerilla tuintje...
        Het daarover hebbende...ik kweek al 10 jaar wiet in de achtertuin ...nooit ergens last van gehad echter toen mn royal dwarf in bloei schoot toch een buurman aan de deur gehad, direct andere buren langs geweest met mn veronstschuldigingen..de plant elders geknipt en te drogen op gehangen...update van eind resultaat volgen nog...maar verder zeer tevreden zeker gezien matige aantal uren zon...
        Helaas alle planten thuis maar op een nieuwe guerilla spot gezet en zal deze winter nog even kijken of ik binnen doorga....owja 1 leuk dingetje nog aan de dwarf....rook mn eerste lekkere weedje er nu van en vond ook tijdens t knippen al enkele zaden...heb alleen ko kush en ak auto mannetjes gehad hier dus benieuwd wat en of er volgend voorjaar iets uitkomt

        Comment


          Re: wietplaatjes

          Thanks Sanders
          Nou,ik lees dat wel vaker terug op cannasites,de autos van rqs,nogal stinkbommen kunnen zijn,waar je muggen kan mee wegjagen
          Ik ben er eerlijk gezegd g1 fan van,2x miserie gehad met hermas het voorbije jaar,telkens rqs automatics,al de andere strains kwamen erdoor van goed tot zeer goed
          Eerlijk gezegd zou ik die zaden niet eens proberen,want heb je geheid opnieuw hermas,beter goed zaad bij betrouwbare breeders en/of stekjes ervan
          Bnnen kweek kan ik je anders wel aanraden hoor,ben je niet zo afhankelijk van ons toprot klimaatje vd lage landen
          Vriendelijke buren man,op voorhand komen verwittigen,top

          Comment


            Re: wietplaatjes

            Heb je de stekjes in 'pads' gedaan ofzo ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: wietplaatjes

              Wat zijn 'pads' Stemma afk paddestoelen?

              Comment


                Re: wietplaatjes

                Van die jiffy dingen?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: wietplaatjes

                  Paar postjes terug scrrrollen,staat het beschreven Stemma en wat minder roken,dan vergeet je minder
                  Nikst van pads ofzo,gewoon oldschool in een potje met water

                  Comment


                    Re: wietplaatjes

                    Ik zal verder terugscrollen dan ik heb gedaan Rebelke

                    En als jij minder zou roken wist jij nog dat ik helemaal niet rook

                    De tandenpoetsbeker, hoe kon ik dat nou vergeten
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: wietplaatjes

                      Stemma,vapen is ook roken he enkel gezonder

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Het enigste nadeel is dat het wel verdraaid lang wachten (lees curen)is,tot er eindelijk wat smaak in de wiettoppen komt
                      Na 1,5 maand curen zijn de ice's van female seeds eindelijk op smaak aan het komen,high was er al maar tot vandaag weinig smaak

                      Comment


                        Re: wietplaatjes

                        Update time,stekkenproject loop op wieltjes,ik ga ze niet toppen,nog een week of 2 en ik smijt ze onder 12/12

                        IMG_9901.jpg nieuw onderkomen

                        IMG_9900.jpg

                        IMG_9899.jpg
                        IMG_9898.jpg

                        IMG_9896.jpg

                        IMG_9894.jpg

                        IMG_9893.jpg

                        Thats all folks

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        De akwidow 47 ladys mogen ook nog ff op de catwalk aka budwalk

                        IMG_9902-1.jpg IMG_9903-1.jpg IMG_9904-1.jpg IMG_9905-1.jpg
                        Allen 46dagen bloei,mooie vette buds aan het worden,mooi greenlabel seeds
                        Last edited by soulrebel; 19 August 2015, 21:49.

                        Comment


                          Re: wietplaatjes

                          Net nieuw pakje ontvangen ppp nirvana IMG_9909.jpg IMG_9907.jpg nieuwe verpakking blijkbaar

                          Toch vind ik dinafems methode de beste,zo in een buisje,kan je nadien weer sluiten

                          Comment


                            Re: wietplaatjes

                            gaat goed zo te zien , doe zo verder
                            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                            Comment


                              Re: wietplaatjes

                              Thank m8 ze blinken van de thc,white widow komt er mooi in terug,mooi soortje vind ik,ga daar mijn neus nog ns aan het raam steken bij greenlabelseeds

                              Comment


                                Re: wietplaatjes

                                IMG_9930.jpg azarius autowhite IMG_9927.jpg

                                IMG_9926.jpg IMG_9913.jpg IMG_9925.jpg kabouter plantjes nog 2weken te gaan wel bomvol thc

                                Comment

                                Bezig...
                                X