Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBC Planet Earth 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BBC Planet Earth 2

    Korting op 420shop
    nooit
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    #2
    Re: BBC Planet Earth 2

    Comment


      #3
      Re: BBC Planet Earth 2

      Kijk eens de human planet dan. Besef je niet ineens dat we niet allemaal genetisch afval zijn..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Re: BBC Planet Earth 2

        Tja kan je enkel gelijk geven LR2
        de eerste planet earth kijk ik nog af en toe opnieuw
        maar nummer 2 heb ik niet eens opgeslagen op pc

        Comment


          #5
          Re: BBC Planet Earth 2

          Discovery of National, eender welk prog je volgt het zijn eindeloze herhalingen, jaren en jaren hetzelfde.
          Een logische volgorde der episodes komt ook niet aan bod, ik haak af dan.

          Comment


            #6
            Re: BBC Planet Earth 2

            Punt is natuurlijk ook dat alles zo'n beetje wel aan bod geweest is. Er is bijna geen (makkelijk te filmen) dier waar je nog verrast over zult zijn. Floortje heeft ook steeds meer moeite om nog onontdekte toeristische bestemmingen op onze planeet te vinden.
            Verders erger ik me steeds vaker bij NGC, Discovery en "History-channel" aan de grote hoeveelheid realityseries (of nog erger, de spin-offs), waarbij bovendien de programmamakers in het kader van efficient filmen niet vies zijn van manipulatie. Of al die butt-series als Hunting Hitler of Search for the Lost Giants, waarvan je bij voorbaar al weet dat het niets oplevert anders had het wel groot in het nieuws geweest. Er zijn nog wel goede programma's maar het meeste is inmiddels bagger.

            Comment

            Bezig...
            X