Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

    vroeger trompet maar dat heb ik nooit lang volgehouden...
    en sinds een weekje "speel" ik mondharmonica. Nog niet goed dus, maar als ik wat kan volhouden wordt dit wel wat!

    Comment


      #32
      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

      Ik bespeel mn man elke dag weer , best moeilijk hoor om de juiste snaar te raken zo dat ik kleren kan kopen of naar de kapper kan gaan
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Welk Instrument Speel Jij ?





        Na een veel te lange periode van inactiviteit heeft Monty me zover gekregen toch een fun-jam op te nemen ter ere van JD

        De sound is verre van alles op de video, volledig overstuurd, en mn skills zijn intussen nog roester dan mn snaren, maar fun had ik wel!!

        Toch maar weer ns beginnen met regelmatig wat te spelen, waar dit forum al niet goed voor is!!

        Comment


          #34
          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

          hehe, konttrompet
          goeie artisten hier, nice en zou er ook eens terug aan moeten beginnen he...
          Vroeger veel elektrische gespeeld maar meestal garage band punk toestanden, 80's metal covers en vooral veel dom doen en ons amuseren.
          Grtz $iR
          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

            hahah, kga vanavond een beetje jammen, ik drum een goede maat van mij is DJ, gaat mixen, electro life wordt echt heel tof. Mijn buur speelt keyboard kzal hem een snel vragen.
            Miss neem ik het wel op dan zet ik t wel hier

            Peacah!
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment


              #36
              Re: Welk Instrument Speel Jij ?

              Drums, Bass, Keys. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt : Ik ben operator/engineer in een geluidstudio. Produceer veel commerciele muziek voor radio/tv/amusement.

              Comment


                #37
                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                Gitaar ( akoestisch/elektrisch) al 2 jaar ofzo maar begint een beetje weg te zakken , mja vette filmpjes allemaal

                Comment


                  #38
                  Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                  Naast blokfluit, dwarsfluit en mondharmonica speel ik mondharp. Voor degenen die dit instrument niet kennen geef ik 2 (bekende) nummers waarop de mondharp goed te horen is:
                  Sleeping village van Black Sabbath en The boxer van Simon en Garfunkel. Voor de liefhebbers van klassiek wijs ik op de 7 concerti voor mondharp van Albrechtsberger.

                  Xtreme
                  Last edited by Xtreme; 11 November 2009, 14:11.

                  Comment


                    #39
                    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                    Winkelcentrum Palace Promenade (boulevard scheveningen Den Haag) zit een winkel met veel hout snijwerk, boudha's ect,...
                    Daar verkopen ze ook digiridoo's vanaf vijfitg Euro
                    recht is recht. krom is krom.

                    Comment


                      #40
                      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                      Al een jaartje of 20 gitaar (en dergelijke snaarinstrumenten) Blues,Rock,Folk,Metal-(eigenlijk een beetje vanalles) speel al een 15 tal jr in een groepje met vrienden (One Piece Puzlle) BTW, Haze inspireert.

                      Rock 'N' Roll Ruels !!

                      Comment


                        #41
                        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                        Comment


                          #42
                          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                          ik speel acoutisch gitaar ;] en electrisch maar daar ben ik niet echt goed in

                          Comment


                            #43
                            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                            ik speel enkele jaren klassieke gitaar!
                            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                            Comment


                              #44

                              Comment


                                #45
                                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                                niet echt ,gitaar is al moeilijk genoeg lol ik ken de basisakkoorden maar echt notenleer nooit gevolgt,ben niet echt pro ,ik maak soms wel eens een eigen song,gewoon los uit de hand en dan repeteer ik die genoeg just for fun and hobby grt l@tin
                                ps het is wel leuk om met verschillende instrumenten met vrienden gewoon wat te tokkelen met de nodige thc !!!
                                Last edited by latindos; 15 December 2009, 20:38.
                                Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                                Comment

                                Bezig...
                                X