Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

    ik speel nu 4j bass, maar pas de laatste 2j intensief,
    men eerste band was een black metal band maar was niks voor mij , nu ben ik bezig met een rock band waar bass een belangrijke roll in speeld, ik hou er van dat de bass er goed door komt, men doel is meer bleus achtig te kunnen spele.
    Nu hoop ik binnen een korte tijd zelf bass nummers te maken enkel met een standaard drum ritme en zelf verzonnen bass ritmes.

    Ik hoop dat ik binnen paar jaar over te schakelen naar een contrabass en zo folk te kunnen spelen, jazz zie ik dan ook wel zitten

    Ik ben echt een bass beest

    Comment


      #47
      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

      telkens ik op vakantie ga, ga ik op zoek naar kleine instrumenten; zo heb ik ondertussen al een heel orkestje verzameld met fluitjes, tamboerijntjes, djembees, sambaballen, castagnetten, rainmaker,... heel leuk op een feestje of onder vrienden

      Comment


        #48
        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

        viool, altviool, ukelele en n beetje gitaar en piano. bij ons was het nooit een vraag of je een instrument ging spelen, maar eerder wat voor instrument. 80% van mn familieleden speelt op iets, van bedenkelijk niveau tot (inter)nationale top. Altijd leuk met familiefeestjes : eerst goed eten, dan veel dinken, en dan lekker een beetje zigeunermuziek gaan jammen Sinds mn 18e is het regelmatig oefenen er wel vanaf trouwens
        Last edited by moreweed; 25 April 2010, 08:00.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #49
          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

          whow moreweed, dat lijken me gezellige familiefeesjes.

          Grtz

          Comment


            #50
            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

            ja ik western gitaar ook beetje semi akoestisch. Heb juist een nieuwe gekocht en dan nog in nederland ook. Zou eens moeten een jamsessie inrichten in de alien mannen. Zou dat geen goed idee zijn.

            Comment


              #51
              Re: Welk Instrument Speel Jij ?

              Ik rock mics harder dan wie dan ook

              Comment


                #52
                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                Na jaren weer eens een gitaar opgepakt. Nadat ik op een feestje had beweerd een beetje te kunnen spelen en ontdekte dat ik het helemaal niet meer kon. De eenvoudige accoorden wist ik nog een beetje, maar mijn vingertoppen schreeuwden harder dan er geluid uit de gitaar kwam... Zwemmen verleer je niet, kan ik inmiddels uit ervaring zeggen maar gitaarspelen moet je kennelijk blijven oefenen. Van weeromstuit (je begrijpt dat ik me knap belachelijk voelde op dat feestje) een akoestische gitaar gekocht. Zo'n mooie met vioolsleutelklankgaten (voor de scrabble), zo een waarmee je Django Reinhardt altijd op de platenhoezen ziet. De stakkerd (dat was ik zelf!) dacht zeker dat je met een mooie gitaar ook mooi gaat spelen. Enfin, om niet al te hinderlijk te zijn voor mijn omgeving heb ik tenslotte een elektrische gitaar gekocht. (Een Zen oplossing voor het probleem dat geluidsoverlast heet.) Nu zit ik met een koptelefoon op aan mijn snaren te rukken en te plukken tot ze janken...

                Comment


                  #53
                  Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                  de laatste tijd vooral ukulele... leuk, maar ook gitaar, bas, keyboards.

                  Comment


                    #54
                    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                    Omdat ik nu echt gitaar wil leren spelen zit ik veel op Internet. Ik vind er veel van mijn gading op. Zo ben ik ook op deze site gekomen, waarbij ik me met veel plezier onder "gelijk gestemden" meng. Gelijk gestemd als we high of stoned zijn, in elk geval. Op een van mijn zoektochten op Internet kwam ik het begrip "sweet tones" tegen. Ik had daar nog nooit van gehoord. Is er iemand op dit forum van sweet stoned die mij er iets meer over kan vertellen. Bijv. of "sweet tones" een gangbaar begrip is, etc.

                    Comment


                      #55
                      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                      Zit er muziek in dit topic?

                      Comment


                        #56
                        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                        Ik ben dit jaar afgestudeerd in klassieke zang in een muziekacademie :p
                        Ik speel nu vooral nog drums en gitaar.
                        en kheb ook nog 8 jaar viool gespeeld lol

                        Comment


                          #57
                          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                          Eindelijk na circa 9 jaar staat hij terug op , damn die heb ik gemist. Morgen de cimbalen eens doen blinken en dan eerste jam sessie sedert jaren.

                          Drie jaar muziek academie gevolgd en van mijn 6 tot 24 in een showband gespeeld, rond mijn 17 tot 19 jaar in een bandje gespeeld, maar toen kwam de legerdienst en alles aan de kant geschoven.

                          S8007009.jpgS8007018.jpg

                          Grtz

                          Comment


                            #58
                            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                            Metal drum van maken bobo Veel plezier nog en kun je je eens goed uitleven he.
                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                              speel een lief gitaartje!
                              ik ben maar nog het begin...

                              Comment


                                #60
                                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                                Vroeger veel Spaanse gitaar gespeeld, maar de laatste drie jaar voornamelijk elektrische gitaar.

                                Comment

                                Bezig...
                                X