Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #106
    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

    Reason is mss iets voor u dan, zitten al aan versie 9 dacht ik, ik heb nog de eerste versie liggen van in de tijd van windows 98, Rebirth ook van dezelfde uitgever. Met reason kan je zelf je racks vullen met allerlei shizzle, kabels hersteken enz.
    Ableton met de NI Machine mk2 zal je vast ook wel kennen, staat hier op het verlanglijstje op gebied van software ism hardware dan.
    Voor de rest koop ik liever hardware wanneer de geldbeugel het toelaat





    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • Gps
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 1988

      #107
      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

      Ik kijk wel eens naar een andere DAW's, maar de meeste draaien niet op Linux. (LMMS werkt ook op Windows)

      Op zich is LMMS een geweldig programma, maar het kan de strijd niet aan met de niet gratis programma's die gewoon veel meer programmeurs hebben.

      Albeton Cubase en de rest. Toch zullen de meeste net als ik wel een paar jaar verder zijn, voordat ze echt alles in lmms door hebben.




      How to be Martin Garrix in Under 5 Minutes

      Last edited by Gps; 25 July 2016, 18:00.
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #108
        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

        Rebirth is ook gratis en werkt in Linux moest je dat willen.

        I just picked up a $280 Asus netbook and installed Ubuntu on it. ReBirth seemed a perfect addition; its compact-sized UI, lightweight processing and memory requirements, and simple functions are the ideal companion to a netbook. And, thanks to Propellerhead, it also happens to be free. If you stick with Windows, just download and go. […]


        In den späten 1990er-Jahren sorgte ein Musikprogramm aus Schweden für Furore: ReBirth RB-338 von Propellerhead Software. Diese Software brachte den bis dato
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #109
          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

          Ik ben er geen fan van om windows programma's via wine op Linux te draaien.
          Toch gebruikt ook lmms wine om vst te kunnen gebruiken. ( die vrijwel altijd windows files zijn)

          Wine is zeg maar een windows emulator. ( Voor Linux en ik dacht ook de mac )

          Het verschilt van programma tot programma hoe goed het werkt

          Lmms is zeg maar een gratis fruity loops.
          Last edited by Gps; 25 December 2020, 23:21.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • gio
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2016
            • 115

            #110
            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

            ik speel gitaar en dan vooral richting de heavy metal/punk kant

            Comment

            • aiightt
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2016
              • 110

              #111
              Gitaar

              Comment

              • Green finger
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Aug 2017
                • 119

                #112
                Ik speel elektrische gitaar ... vooral nummers van ACDC

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #113
                  Luchtgitaar !
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • Kuikie1979
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2018
                    • 79

                    #114
                    Ik heb piano gespeeld maar door vele wissels van leerkrachten gestopt. Ik kan niet goed tegen veranderingen.
                    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                    Comment

                    • doradeexplora
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2018
                      • 93

                      #115
                      piano / midi keyboard, waarmee ik veelal vst aanstuur zoals:

                      Ik multimedia/miroslav philharmonik
                      Nexus
                      Sylent 1
                      massive en veel al meerdere bekende.

                      ik gebruik zelf fl studio 20 en logic 10.4 op dit moment met de izotope plug ins en de waves bundle voor het mixen plus ook de stock plugins zo nu en dan


                      en een van deze dagen ga ik is beginnen met wat akoestisch gitaar leren spelen
                      Last edited by doradeexplora; 27 September 2018, 08:11.

                      Comment

                      • OudHollander
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2019
                        • 216

                        #116
                        Deze topic had ik nog niet gezien

                        Ik ben al meer dan 20 jaar bassist en sinds een jaartje of 6 speel ik ook op analoge synths. Tegenwoordig speel ik redelijk wat piano zo overdag, tussen andere activiteiten in
                        Dit bericht heb ik getypt vanuit m'n homestudio waar ik 't grootste deel van m'n dag doorbreng

                        Groentjes
                        > Back to the future Haze run <

                        < Kweek Down Memory Lane >

                        Comment


                        • Ganjax
                          Ganjax commented
                          Editing a comment
                          Ik had al zo'n vermoeden naar die synths, daarom dat ik het je vroeg in een post van je in het muziektopic. Vanwege de muzieksmaak die je postte.

                        • OudHollander
                          OudHollander commented
                          Editing a comment
                          Oh, had je me iets gevraagd ivm synths dan? Dat heb ik gemist vrees ik

                        • Ganjax
                          Ganjax commented
                          Editing a comment
                          Ik vroeg of je iets met muziek deed, dat was de vraag.
                      • JustRelax
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • May 2020
                        • 7

                        #117
                        Ik speel drum en basgitaar , een paar akkoorden gitaar en een beetje piano. Maar drum is the main instrument hier.

                        Comment

                        • Hubertus
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2019
                          • 126

                          #118
                          basgitaar en gitaar
                          op bas meer punk, gitaar blues!

                          Comment

                          • kelderkastje
                            Exquisite Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Nov 2019
                            • 5458

                            #119
                            Ik heb een mooie neusfluit.

                            Comment

                            • Ritagrasaf
                              Expert Stoner
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jan 2021
                              • 80

                              #120
                              Hier staan 4 gitaren 3 elektrische & 1 akoestische.
                              Al even niet meer gespeeld, heb ze nog maar enkel vast om af te stoffen
                              Dochtertje steeds meer geïnteresseerd in muziek dus zal wel verandering in komen

                              Comment

                              Bezig...