Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • simplemind
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 204

    #16
    piano en andere keyinstrumenten,viool,bass,trompet maar van dat alles net genoeg om mijn omgeving te storen
    dus hou ik het maar bij luisteren naar degenen die het echt kunnen
    toegenomen onverdraagzaamheid is ook niet stimulerend voor amateurmuzikanten : als je thuis gaat oefenen heb je al veel kans op last met de buren en wanneer je met enkelen samen wil spelen kan je vrijwel nergens terecht

    Comment

    • weedeveryday
      Retired
      • Feb 2009
      • 458

      #17

      Comment

      • weedeveryday
        Retired
        • Feb 2009
        • 458

        #18
        test

        ruderalis 001.jpg dat is een test

        Comment

        • RoadManiac
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 177

          #19
          ik speel de toeter, der komt alleen weinig geluid uit

          Comment

          • Vdb
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 368

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
            Ben al een paar winkels langs gegaan, maar zonder succes.. Zal eens online op zoek gaan..!
            In amsterdam is er een didgeridoowinkeltje, weet wel het juiste adres niet .

            Comment

            • weedlover
              Banned
              • May 2008
              • 975

              #21
              Ik heb 1 jaar notenleer gedaan, maar daarna wast wel gedaan met mijn muzikale carrière, kben blijkbaar ni zo muzikaal aangelegd

              grtz

              Comment

              • thejemghost
                Retired
                • Jun 2009
                • 187

                #22
                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                I am into the electrical 6-string thing!

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #23
                  Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                  beetje acoustische gitaar, gewoon voor me zelf en me dames. begind pas te klinken na een paar waterpijpen. of de dames ook die mening zijn weet ik niet.

                  Comment

                  • jeroen
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 136

                    #24
                    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                    speel basgitaar, heb gister nog "nederwiet" van doe maar gespeeld voor mn praktijkexamen muziek op school... alleen keek mn lerares niet zo blij

                    Comment

                    • CelisMan
                      Junior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2008
                      • 561

                      #25
                      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door westport
                      Hahaha robba!
                      Ik speel op de drum, heb ook een opleiding muziekschool achter de rug.
                      Bass speel ik soms ook.
                      ja man ik ook
                      En ik ben al een tijdje aan het kijken voor een basgitaar, lijkt me echt vet om te spelen...
                      Ze zeggen dat die twee veel met elkaar te maken hebben (met mn bandje sta je idd altijd naast elkaar voor de timing enzo)
                      Last edited by CelisMan; 20 June 2009, 15:46.
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment

                      • Blowman
                        Senior Stoner
                        • Apr 2009
                        • 33

                        #26
                        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                        Geen Instrument
                        Ben te lui om het te leren

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #27
                          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                          High hier de OogstKoortsBlues,



                          Maar wat gerammel op me snarenkast maar vin dah wel fun. Had het idee om er een jamsessie van te maken. Speel de video af en jam mee en neem dit dan weer op zo kunnen we online toch bijna life jammen. je video dan weer hier posten zodat er weer meer mensen mee kunnen jammen.

                          Grtz

                          Comment

                          • Subwoofer
                            Senior Stoner
                            • Jun 2009
                            • 42

                            #28
                            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                            ik speel bass gitaar





                            Last edited by monty; 14 December 2009, 21:03.

                            Comment

                            • bassassin
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 382

                              #29
                              Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                              Ik speel blues, pop en een beetje klassiek op mijn gitaar. Vroeger altijd jammen met een jointje erbij. Kzou dat eigenlijk weer meer gaan moeten doen Kwil zeker een keer jammen met monty en zijn superblues
                              node voor node van klein naar groot
                              LST LEMON SKUNK VERSLAG

                              Comment

                              • organic
                                Psychonaut
                                • May 2009
                                • 739

                                #30
                                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                                de tovefluit

                                Comment

                                Bezig...