Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • janjaap
    Retired
    • May 2008
    • 216

    #1

    Welk Instrument Speel Jij ?

    Korting op 420shop
    Ik bespeel al lange tijd gitaar vooral jazz/blues en rock >> Rolling Stones , Jimi Hendrix achtige dingen.
  • Verkeyn
    Retired
    • Jan 2008
    • 287

    #2
    Ik heb eerst blokfluit gespeeld dan klarinet en nu speel ik gitaar

    Comment

    • Nerub
      Retired
      • Dec 2008
      • 155

      #3
      ik heb un keyboard gehad.... btje "gevaderjacobt" en dat ding weer de deur uit... ik ben niet egt muzikaal aangelegt

      Comment

      • PITcrew
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Dec 2008
        • 378

        #4
        ik speel bas-gitaar en drum

        Greetz
        Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
        Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

        sigpic

        Comment

        • DaZeD
          Gandhi Ganjamaster
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 466

          #5
          Ik heb wel een electrische gitaar, maar om ze te bespelen heb ik niet het talent, noch het geduld vrees ik, al die akoorden, daar ben ik te klungelig voor.
          Luchtgitaar lukt mij wel prima!
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #6
            Mijn vrouw is goed met de fluit

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Hahaha robba!
              Ik speel op de drum, heb ook een opleiding muziekschool achter de rug.
              Bass speel ik soms ook.
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • Vdb
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 368

                #8
                hier jaren ervaring met luchtgitaar spelen
                de waterpijp durf ik ook te bespelen

                Comment

                • Verkeyn
                  Retired
                  • Jan 2008
                  • 287

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vdb
                  hier jaren ervaring met luchtgitaar spelen
                  de waterpijp durf ik ook te bespelen
                  zit je dan in een orkest ook?

                  Comment

                  • Jointjedraaien
                    Admin
                    Admin
                    • Oct 2007
                    • 4362

                    #10
                    Ik heb nooit echt muziek instrumenten bespeeld of les gehad.

                    Wel kan ik een beetje drummen, en heb een didgeridoo thuis waar ik weleens een jamsessie op houd

                    ( Weet iemand een adres waar je goede didgeridoo's kan kopen? ennuh liefst in België of Nederland )
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    • Skannabis
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2007
                      • 254

                      #11
                      Ik speel tegenwoordig voornamelijk Piano en Gitaar. Al 6 jaar piano, nu bijna 3 jaar gitaar. Zowel elektrische als akkoestische. Drummen, Banjo, Basgitaar en viool kan ik ook, maar niet zo goed als mijn 'main' instrumenten
                      EN Triangel!!!

                      @JD: Er zijn genoeg grote muziekwinkels in de buurt. Beetje zoeken Je kan er natuurlijk met de post laten komen. Enkele grote winkels waar ik meestal ga: Key Music, Piens, Musicstore(.de), Thomann...
                      Succes Het schijnt dat als je didgeridoe goed kan dat je op één of andere manier het toestel waarin je moet blazen bij een alcoholcontrole kan misleiden.
                      Last edited by Skannabis; 9 January 2009, 23:21.

                      Comment

                      • AlwaysStoned
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 274

                        #12
                        bass gitaar ! hell yeah
                        sigpic

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Skannabis
                          @JD: Er zijn genoeg grote muziekwinkels in de buurt. Beetje zoeken Je kan er natuurlijk met de post laten komen. Enkele grote winkels waar ik meestal ga: Key Music, Piens, Musicstore(.de), Thomann...
                          Succes Het schijnt dat als je didgeridoe goed kan dat je op één of andere manier het toestel waarin je moet blazen bij een alcoholcontrole kan misleiden.
                          Ben al een paar winkels langs gegaan, maar zonder succes.. Zal eens online op zoek gaan..!
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • Damn nice
                            Junior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 595

                            #14
                            heb ooit viool gespeeld -.- maar ja me broertjeh eb electrische gitare en dat vind k ook wel vet om op te spele ^^

                            greetz

                            Comment

                            • Larz89
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jan 2009
                              • 28

                              #15
                              elektrische gitaar, veel "zware metal" en rock (á la rolling stones) en af en toe wat blues
                              De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
                              Belgium and The Netherlands stood as one...

                              Mother Europe born from your womb
                              Mother Europe on Your soil shall be my tomb

                              Comment

                              Bezig...