Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste. -
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Takketoelli
Ik hoor het heel vaak dat mensen het verschrikkelijk vinden, kan me het ook wel voorstellen.
Op 1 of andere manier brengt het een soort van rust bij sommige mensen, schijnt te maken te hebben met het eentonige geluid van de hartslag die een baby prenataal hoort. Ooit ergens gelezen, geen idee of het klopt -
Dat kan kloppen, ik heb zoiets met onderstaande post, snappen de meesten ook niet
-
Takketoelli
Komt wel overeen inderdaad, beide niet heel mainstream en best hard. Lekker plaatje man!
-
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en BuurmanComment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Damn it eig wel een te cute 70's meisje
en check het hoofd van die gozer met elastieken nek
Op die manier maken ze allang geen liedjes meer. Fantastisch gewoon!
Wie dit stiekem leuk vind en niet liket is een hypocriet!
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Rietslang wat vind je van deze dan? Van dezelfde band uit dezelfde periode en dezelfde elastieken nek! Mijn favoriete lied!
Comment
-
-
-
-










Comment