Re: Naar wat luister je nu?
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
-
Comment
-
Re: Naar wat luister je nu?
Aerosmith - sweet emotion ^^
Dazed and Confused liefhebbers kennen dit welA friend with weed, is a friend indeedComment
-
Re: Naar wat luister je nu?
Do for love is zoo goed, moet es de remix van nujabes beluisteren
Deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=HrzDZ0imS2YComment
-
-
Re: Naar wat luister je nu?
Die Arcade fire plaat blijft écht steengoed hé
Enkele van mn favorieten:
En nog zo'n zalige van Otis Redding: http://www.youtube.com/watch?v=1ZxN9iQM7OY
Laat het jullie smaken
GreeeeeeeeeeeeeeeeeetzComment







Comment