Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De Verenigde Staten Van Amerika

    Korting op 420shop
    Net zoals de Europese Unie verdient dit een algeheel topic waar men alles kan posten omtrent Amerika.
    Aangezien Amerika zichzelf beschouwt als wereldleider en sterkste macht, hebben veel zaken van wat men ginder doet of laat rechtstreeks of onrechtstreeks invloed op ons leven, politiek, economie enz.
    Post hier nieuws, geef je mening, kom wat melden...

    #2
    Ik vind de nieuwe limited edition oreo strawberry cheesecake wel lekker, zeker gedopt in wat melk. Heeft gigantisch veel invloed op mijn persoonlijk leven want ik ben door al die late night oreo boefkicks al wat kilo's bijgekomen.

    Comment


      #3
      Dat zal wel jah, ouwe snoeppot.
      Geniale nieuwe manier van discussie doodslaan trouwes. Petje af..

      Ontopic:
      IMG-20170124-WA0011.jpg
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #4
        Zo circuleerde er al eentje van ons Kim.
        .
        Volgens mij zijde gij trouwens bipolair of schizofreen fliere, want ik heb nog nooit iemand zo fucked up als even geweldig gevonden hier. Of skankhunt42.

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Amai, vergeleken met Trump zag het bij Obama zwart van't volk kon het niet laten, em lag voor de goal.
          Over die Oreos was ik gisteren nog aan't denken dat dat het meest overroepen koekje is dat er is, en de kleur is niet eens smakelijk.
          Opgeklopte hype die koekjes.

          Comment


            #6
            Dank je.
            IMG-20170122-WA0000.jpg
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Dit is overigens viraal aant gaan. Heb buikpijn van het lachen.
              Uiteindelijk was Trump de juiste keuze, de late night comedy op comedy central, nbc en cbs is nog nooit zo goed geweest. Al maanden aan een stuk.
               

              Comment


                #8
                Had Hillary en de top van de democraten geen heimelijk vuil spel zitten spelen om Bernie Sanders zijn nominatie te ontnemen, dan had Trump wss nooit niet verkozen geweest.Hadden we nu Bernie gehad, die kans zit er toch dik in allesinds maar we zullen het nooit weten.

                Comment


                  #9
                  Waar blijft je profielfoto Beo?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #10
                    Bedoel je deze Stemma?? images-64.jpg

                    Iemand nog n oreo??
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #11
                      http://www.elsevier.nl/economie/acht...-boost-441144/

                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment


                        #12
                        Logisch gevolg van de aankondiging om belastingen te verlagen. De beurs is nu eenmaal speculeren. Wilt ni zeggen dat die plannen ook haalbaar zijn of effectief uitgevoerd gaan worden.

                        Ondertussen hebben ze daar ook de abortuswetgeving teruggedraaid. Zag ergens de foto op facebook passeren, 7 conservatieve venten die bepalen wat een vrouw al dan ni mag doen met haar lichaam. Sounds about right.

                        En we heben geleerd dat vanaf nu leugens alternatieve feiten zijn. Dat Clinton daar ni is op gekomen.

                        Comment


                          #13
                          Nie zo negatief Beo.
                          Tante Clinton heeft alle sigaarslobberaars van Ome Bill ook niet onberoerd achtergelaten..

                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #14
                            krankzinnig is het nieuwe normaal,trump it up!
                            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                            Comment


                              #15
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X