Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
    Weer zo'n strak argument. Ik zou u trouwens willen aanraden van te stoppen met smoren. Hoewel de resterende hersencellen vast en zeker genieten van de extra ruimte, ge kunt ze wsl beter gebruiken voor nuttige zaken in het leven, zoals 's morgends uw veters strikken. Al een geluk dat Trump voor 95% eenlettergrepige woorden gebruikt dus ge zult em wsl nog wel effe kunnen blijven verstaan.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Ge kunt zoiets moeilijk bekijken als een rationele rekensom, het gaat over mensen en ni over zaken. Tis niet dat ik dat niet begrijp, ik ga daar gewoon ni mee akkoord. Dus gij zou in WO2 gezegd hebben tegen de Amerikanen dat ze gerust ginder mochten blijven?
      Dan kom ik terug op een ander punt. Stel je hebt geen immigranten meer en die werkloosheid daalt. Waarom zou ik dan nog betalen voor ne werkloze, want die gaan er altijd zijn? Waarom zou ik als gezonde mens gaan betalen voor iemand die longkanker krijgt als rechtstreeks resultaat van te roken? Waarom betaal ik mee voor ne speklap zijn maagverkleining of diabetes? Waarom betaal ik mee omdat Kenny en Kimberly desondanks hun schraal loon 4 kinderen poepen. Kenny bedriegt Kimberly met Cindy en nu staat ons Kimberly der alleen voor met der 4 kinderen. Die rekensom kan ik ook gaan maken. Zijn we ni beter dan dat mss? En dan nogmaals, het gaat hier over de vs en ni over ons land. The land of opportunities, waar iedereen wel migrant is.
      En zo kan ik nog meer rationele rekensommen maken ze. Hoeveel euro pompen we in slachtoffers van drugsmisbruik en drugsbestrijding Is dan een Duarte op de Filippijnen de oplossing?

      En als ge wilt rekenen fliere, blijkbaar kostte het de belastingbetaler tot nu toe al 11 miljoen dollar aan vliegtuigreizen voor Trump en zijn kinderen. Blijkbaar is dat ook ok voor de vergeten arbeider.

      Beetje triest dat je nu ook nog je familie erbij gaat betrekken

      Comment


        #63
        Flauw. Ik had nu wel een beetje meer creativiteit verwacht.

        https://www.babble.com/best-recipes/...-oreo-flavors/

        Comment


          #64
          images-88.jpg

          Ben jij dat Beo??
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #65
            Nog ni, maar er wordt aan gewerkt.

            Comment


              #66


              The improved economic outlook with the election of President Donald Trump has lead the Federal Reserve to raise interest rates for only the third time in 10 years. Peter Schiff joins Stefan Molyneux to discuss the state of the United States economy, the nature of the U.S. debt ceiling limit, why Paul Ryan's Obamacare replacement won't work, how to solve the American health care crisis and why many are salivating at the opportunity to blame President Trump for long existing economic problems.
               
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                Onder 8 jaar Obama een verdubbeling van de staatsschuld en verschillende malen verhoging van het al astronomisch hoog schuldenplafond, en ondertussen iedereen daar maar die "zwarte messias" aanbidden gelijk zotten. Obama kwam heel sympathiek over en kon het heel goed uitleggen, daar dan nog een sausje van charisma over...verkoopt goed maar was in feite een politieke ramp. In feite is Amerika bankroet...

              #67
              Commissie: "Geen bewijzen van samenwerking tussen entourage Trump en Rusland"

              Comment


                #68
                Ik heb zonet mijn microgolf verteld dat ik Trump ga proberen vermoorden met een vergiftigd oreo koekje. Benieuwd wanneer de FBI voor men deur staat.
                Last edited by beowulf; 21 March 2017, 19:49.

                Comment


                  #69
                  "Noord-Korea is klaar voor kernoorlog tegen Verenigde Staten"

                  Comment


                    #70
                    Als Beo met n oreobombardement gaat dreigen zet ik vast mn alu hoedje op..

                    Ze hadden dat NK al tig jaar kapot moeten nuken verdoeme. Fokkin waste of kernproeven elders.
                    Dat verdient elke leider die Kim heet maar geen lekker wijf is trouwens..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #71
                      Ik zie toch liever dat ze hem met een commando overvallen en liquideren, of dat zijn entourage ineens het licht ziet en beseffen dat de ware macht bij hun ligt. En dat ze hem een kopje kleiner maken.
                      De Aarde is veel te waardevol om dat stukje Noord Korea met kernbommen te vergiftigen voor zo'n psycho op te ruimen.

                      Comment


                        #72
                        True.
                        Neutronenbommen zijn beter.
                        Lijken ruimen en je kan zo je nieuwe vakantiewoning betrekken..
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #73
                          Team-Trump toch afgeluisterd tijdens nadagen regering-Obama, maar "per ongeluk"

                          Comment


                            #74
                            Kan je nou aub een keer stoppen met de poep uit die wegkijkers ogen te poetsen??
                            Zo blijft er niks te wegkijken over en dat moeten we niet willen met zn allen verdoeme!

                            Kop in t zand en verder dromen maar, gassie..
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #75
                              Vertel dat tegen de 20 miljoen amerikanen die hun ziekteverzekering kwijt gaan spelen. Voor mij zijt gij de wegkijker. Wegkijker. Met uw weggekijk. Ziet em wegkijken dames en heren. De kijker van het wegge. Blik straal op weg. En maar kijken.

                              Comment

                              Bezig...
                              X