Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Extreem rechts is aan inflatie onderhevig hoor ik wel..
    Moet we er verdomme schepje bovenop doen gaan ze ons straks nog voor moslim uitmaken..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #47
      Ik heb niet meer te melden dan dat iedereen naar dit filmpje moet kijken. We kunnen Amerika bashen, Moslims of Rusland. Maar de tijd tikt door...
       

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
        Extreem rechts is aan inflatie onderhevig hoor ik wel..
        Moet we er verdomme schepje bovenop doen gaan ze ons straks nog voor moslim uitmaken..
        Het enige waar populisme goed in is is met de vinger wijzen. Dat kan mijne kleine teen ook als ek em goed op men klavier mik. Dat is ook het enige wat gelle doet met al die links. Is ook het enige wat Trump kan. Nu is hij verkozen en wat was zijn oplossing voor terrorisme? Moslim ban vanuit 7 landen die niks te maken hadden met de aanslagen die hij aanhaalde of zelf verzon. Niet alleen een stop voor vluchtelingen maar ook het weigeren van mensen met een green card en visa. Om het dan vervolgens op de rechter te steken die die zever ongedaan maakt.
        En het gaat hier ni over ons land trouwens. Als je in de vs nog maar 2 generaties hoger gaat dan is praktisch iedereen daar immigrant.

        En als ge gelijk moest hebben, waarom gaat ge dan geen stap verder? Immigranten veroorzaken problemen, scheept ze terug naar hun eigen land en laat niemand meer binnen. Dan is de criminaliteit ineens verdwenen in zijn geheel? Kunt ge evengoed de marginalen, laaggeschoolden en drugsgebruikers in de marginale driehoek zwieren en der ne muur rond bouwen. Ik kan elk weekend voorbeelden vinden van verkeersdoden of zware ongelukken die daar rechtstreeks aan te wijten zijn. Maar daar maakt ge u onder het plebs ni populair mee natuurlijk.

        Comment


          #49
          Mwah, ik weet t niet Beo.
          Polpulo betekent volk dus ook t woord populisme is aan inflatie onderhevig zie je wel..

          Amerika blijft in essentie gestolen land maar daar deed Oboema net zo hard aan mee met zn God bless Amerika geneuzel.
          Dat land is gebouwd op bloed en als je t mij vraagt is heeft de zwarte man daar net zo veel recht op als de blanke op de huidige tour waarbij we de oorspronkelijke bewonders voor t gemak maar ff in reservaten laten en vergeten..

          Maar soit, vanuit de huidig geschudde kaarten ben k t wel meer dan eens met die stap verder van je, gewoon n algeheel verbod op migranten die niks komen brengen maar alleen maar halen.
          Dan is Amerika ongeacht de instroom nog spekkoper want die hebben nauwelijks sociaal vangnet dus dat scheelt al stukken met hier.

          Hier kan elke mongool maar binnenwandelen en er wordt voor m gezorgd, das totaal onhoudbaar willen we de luxe die we nu hebben vasthouden..

          We hadden daar ter plekke al 1000x een veilige zone kunnen bewerkstelligen met hulp en al en ondertussen die gehele vluchtelingenstroom lekker aan onze neus voorbij kunnen laten gaan. T brengt ons niks, enkel ellende en n exodus van geld en overige financiele middelen.
          We hebben onze handen al vol aan onze eigen tokkies en die zijn in ruime minderheid in het gevangenis wezen dus tel uit je winst..

          Het Amerika first principe vind ik prachtig klinken, of ie t ook kan waarmaken gaan we zien maar dat zouden de hoofdbeginselen van elk land moeten zijn.
          Volksvertegenwoordigers zijn er voor hun eigen volk en eigen belangen.
          Je kan niet de hele wereld helpen, of je nu wilt of niet en uiteindelijk zijn we gewoon met teveel.

          Wacht maar tot die fokfabriek Afrika echt leeg begint te lopen, de gevolgen gaan niet te overzien zijn maar tegen die tijd is t te laat..

          Een Islam die niet assimileert is achteruitgang en met onze mindset momenteel waarbij die jongeren niet aan t werk komen gaat die assimilatie niet werken dus de catastrofe is nabij..
          Heel sneu allemaal maar nar als met het Europese project wordt t allemaal te snel door de strot gedrukt waardoor mensen in de ankers gaan en je verder af raakt dan we begonnen waren.
          Van vele kanten bezien niet tof maar wel realiteit. Daar heeft idealistisch links het nog wel s moeilijk mee vooral; het accepteren en anticiperen op feiten..

          Meer wordt automatisch minder. Jammer joh, doorlopen en eigen leven eerst..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #50
            In Belgie is het 40-60 voor de autochtonen, dus uw cijfers kloppen ni. Al is het een hoog % En ik wil het ni minimaliseren maar gewoon illegaal zijn is al een strafbaar feit. Als ek dan effectief een linkse rat was dan kon ek beginnen mekkeren over opportuniteiten. Ga maar is solliciteren met ne noord afrikaans klinkende naam. Het klopt ook gewoon ni dat er direct voor u gezorgd wordt, alsof het geld je meteen aangeboden wordt. Ik reed een aantal maanden terug geregeld voorbij het wtc in brussel, waar mensen kampeerden in tentjes maanden aan een stuk. Zij liever dan ik.
            Soit. In de vs net hetzelfde. Alsof illegalen en moslims daar het grootste probleem zijn. Ga 20 km buiten san fransisco en ge wordt voor niks overhoop geschoten. Elke dag zijn er schiet incidenten. Als ge Trump moet aanhoren dan is er maar 1 probleem en dat zijn die illegalen. Daar stoor ik mij geweldig aan. Ook het feit dat dat het enige is waar jullie dan op focussen. Mij lijkt onderwijs belangrijker. Werk, de economie. Toekomst voor uw kinderen. Dieje mens heeft daar geen visie over. Enkel protectionisme. En met hoeveel % 90? van de productie in de vs die voor het buitenland bestemd is schiet ge daarmee in uwen eigen voet. Met een Betsy Devos aan het hoofd van onderwijs al helemaal. Die komen ni op voor de 'vergeten arbeider', vergeet het. Net als Trump dat ni zal doen, snap ni dat ge u als gewone werkmens kunt vereenzelvigen met ne miljardair. Die denkt enkel aan zichzelf. Niemand heeft het hier over zijn wekelijkse trips met airforce one naar zijn resort in Florida. Waarvan hij het lidgeld heeft verdubbeld. Hier stapt de koning in een militair vliegtuig en het land staat op zijn kop. Zolang em maar zijn groot bakkes open trekt, want boehoe heeft die ballen aan zijn lijf. Zo politiek incorrect. Yeah right.

            Comment


              #51
              Ja als je 2e generatie autochtoon noemt kloppen die cijfers nie nee, da snap ik ook.
              Als ik n koe in n paardenstal laat bevallen maakt dat nog geen veulen. Goochelen met cijfertjes noem ik dat.

              Ik geloof ook nie dat mensen heilig vertrouwen hebben in die schreeuwende zakkenvuller maar de haat naar t oude regime was blijkbaar toch wat groter. Krijg je met dat gepiepel, de volgende ga je nog erger vinden zeg ik je.
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Als ge met argumentatie bedoelt links posten naar extreemrechtse websites, ja daar zijt gelle goed in. Voor de rest, kweek aub geen kinderen, dat debiel gen geeft ge best niet door.
                Als er door iemand sterke argumenten gepost worden lees je ze gewoon niet en verdwijn je meestal een tijdje uit het topic...
                om daarna weer hetzelfde lamlendige gezeik uit je bek te laten stromen.
                En op bovenstaande, alweer puur braaksel uit je bek, de topics staan er de posts ook.
                Net zoals we ongelijk kregen in de clipjestopic int begin, nu meer dan een jaar later..
                En projecteer je eigen toekomst niet op een ander qua genen en kinderen, je ouwe had trouwens ook beter op de stoof geschoten of je op sterk water gezet!
                Last edited by Ganjax; 21 February 2017, 17:02.

                Comment


                  #53
                  Weer zo'n strak argument. Ik zou u trouwens willen aanraden van te stoppen met smoren. Hoewel de resterende hersencellen vast en zeker genieten van de extra ruimte, ge kunt ze wsl beter gebruiken voor nuttige zaken in het leven, zoals 's morgends uw veters strikken. Al een geluk dat Trump voor 95% eenlettergrepige woorden gebruikt dus ge zult em wsl nog wel effe kunnen blijven verstaan.
                  Last edited by beowulf; 21 February 2017, 17:49.

                  Comment


                    #54
                    Heb je niks tegen in te brengen, snap ik ook want zo mag je niet denken van t goedvolk natuurlijk.
                    Gelukkig ben ik geen goedvolk, heb wel van t weekeind n bedelende negerjunk een whopper gegeven met de boodschap dat ie beter kan gaan werken en onlangs ook nog voor nop een omaatje uit de lekkage geholpen..

                    Moet ik nu nog steeds kapot met mn EIGEN gedachtegang?

                    Meehuilers!
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Eerstekamerlid View Post
                      ook nog voor nop een omaatje uit de lekkage geholpen..
                      Eikes.

                      Comment


                        #56
                        Ik bewonder je belse taalgebruik maar nu ga je boven mn pet..
                        Wablief??
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #57
                          Ik vond dat nogal een vettige uitspraak, zo oude vrouwtjes helpen met hun lekkages, en nog wel gratis.

                          Enfin, als ge wilt argumenteren. Wat effectief een bedreiging vormt voor onze westerse principes is het wahabisme en salafisme. Waar vinden we daar de meeste aanhangers van? In Saoudi Arabie. Hm, maar dat land staat helemaal ni op die travelban. Weird. Meerderheid van de 9/11 terroristen kwam uit? Pakistan. Dus jeej voor Trump die dat terrorisme wil bestrijden door een ban voor niet Saoudi's en Pakistanen. Nu werden een hele hoop mensen toegang tot het land ontzegd die al is extra gecontrolleerd waren. Veel chaos voor niks. Moogt ge nog 100 links naar elsevier of weet ik veel wat posten, blijft nen idiote maatregel.

                          Comment


                            #58
                            Wat dat Saudi Arabie ben ik geheel met je mee, net als qatar.
                            Maar blijf met mn punt dat we hier 1.6 miljoen werklozen hebben dus dat die mensen nooit kunnen gaan meedraaien of iets toevoegen.
                            Ongeacht kleur of afkomst btw.

                            T is gewoon n simpele rekensom die dr nie in wil lijkt wel.

                            Balen vind k dat.

                            Opzeker voor mn eventueel nog te scheppen nageslachtelingen.
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #59
                              Ge kunt zoiets moeilijk bekijken als een rationele rekensom, het gaat over mensen en ni over zaken. Tis niet dat ik dat niet begrijp, ik ga daar gewoon ni mee akkoord. Dus gij zou in WO2 gezegd hebben tegen de Amerikanen dat ze gerust ginder mochten blijven?
                              Dan kom ik terug op een ander punt. Stel je hebt geen immigranten meer en die werkloosheid daalt. Waarom zou ik dan nog betalen voor ne werkloze, want die gaan er altijd zijn? Waarom zou ik als gezonde mens gaan betalen voor iemand die longkanker krijgt als rechtstreeks resultaat van te roken? Waarom betaal ik mee voor ne speklap zijn maagverkleining of diabetes? Waarom betaal ik mee omdat Kenny en Kimberly desondanks hun schraal loon 4 kinderen poepen. Kenny bedriegt Kimberly met Cindy en nu staat ons Kimberly der alleen voor met der 4 kinderen. Die rekensom kan ik ook gaan maken. Zijn we ni beter dan dat mss? En dan nogmaals, het gaat hier over de vs en ni over ons land. The land of opportunities, waar iedereen wel migrant is.
                              En zo kan ik nog meer rationele rekensommen maken ze. Hoeveel euro pompen we in slachtoffers van drugsmisbruik en drugsbestrijding Is dan een Duarte op de Filippijnen de oplossing?

                              En als ge wilt rekenen fliere, blijkbaar kostte het de belastingbetaler tot nu toe al 11 miljoen dollar aan vliegtuigreizen voor Trump en zijn kinderen. Blijkbaar is dat ook ok voor de vergeten arbeider.
                              Last edited by beowulf; 21 February 2017, 19:30.

                              Comment


                                #60
                                Neuh ben best op veel punten met je mee, en dank dat je me Fliere blijft noemen trouwes want die is moedwillig vermoord btw.

                                Europa, Amerika blijft zelfde probleem is mijn opinie. We hebben de welvaart in pacht, al dan niet fair geregeld, ik vind dat je dat moet behouden ongeacht wat.
                                T is nu eenmaal een rare wereld, we helpen hen beter ter plekke dan dat we ze uit onze snoeppot laten vreten waarbij ze over t gros gezien toch geen positieve bijdrage kunnen gaan leveren.
                                Zo gek is dat toch nie zonder gelijk als rechtsextremist weggezet te worden??

                                Nogmaals, jij draait toch ook elke nacht je deur op slot??

                                Trump, koningshuis, straatsburg/brussel circus, t is toch gewoon een pot elitenat?

                                Allemaal maffia maar n Trump nie meer dan n Killary of Oboema. Macht corrumpeert gewoon. Wat dat betreft was die Bernie een betere keus maar die is simpelweg te goedgelovig om eigenbelang uit die mondiale spelletjes te putten..

                                Eitje... Not?..
                                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                                Comment

                                Bezig...
                                X