Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Persoonlijk denk ik dat we met Clinton aan de macht al verder in een oorlog verwikkeld zouden zijn dus dat Trump nog een beetje immigratie tegen houd is dan nog mooi meegenomen, al moet ik je wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een complete gek vind, Assad zou nooit in een bijna bevrijd gebied een gifgas aanval doen.
      Dat dit een lastig geheel is en een groot gevaar zou kunnen worden met heel die anti Rusland hetze benauwd me best wel.

      Comment


        Heftig filmpje Nonsense. Ik heb bij de eerste gifgasaanval iets soortgelijk gezien, dat die ook gestaged was om aandacht te lokken van het westen.
        Die man in dat filmpje stelt terechte vragen en maakt terechte opmerkingen. Ik ga subscriben op zijn youtube kanaal
        Ze misleiden ons inderdaad via de mainstream media en dekken al hun eigen miskleunen toe. Waarom krijgen wij hedendaags zo weinig nieuws over het midden oosten? Omdat wat ze nu te melden hebben niet goed uitkomt voor het westen. De mensen die pro Assad zijn zijn de gematigden, de mensen die de wapens tegen Assad opnemen en nu met hulp van het westen willen zijn de radicalisten.

        En tjah beowulf, ik denk dat ik inderdaad anders tegen politiek moet aankijken. Misschien gewoon maar beter niet, of vanop een afstand.
        Ik denk dat we nu veel grotere zorgen dan migratie hebben. Die migratie was maar een voorbode. De oorlog kan wel eens Europa binnenwaaien... We zijn gejost Ik kan maar hopen dat het westen netjes opzij gaat staan in deze kwestie en haar grenzen niet gaat tarten.
        Die vluchtelingen zijn trouwens geen oorlogsvluchtelingen he, dat zijn overkweekte Afrikanen die cultureel geheel anders ontwikkeld zijn dan wij. Heb jij op de sociale media dan niet gezien hoe zij hier binnen komen waaien zijn? Doen man

        https://m.youtube.com/watch?v=i0KaY7q4xoY

        Invasie of migratie beowulf?

        Comment


          Reeds lang op voorhand gepland...

          in 2013 in de krant, verleden jaar verwijderd: U.S. 'backed plan to launch chemical weapon attack on Syria and blame it on Assad's regime'



          2012:
          Sources: U.S. helping underwrite Syrian rebel training on securing chemical weapons




          Major Evidence Syrian Chemical Attack Staged by US-backed Terrorists



          SYRIANGIRL Explains Who Is Behind The Latest "Chemical Attack" In Douma, Syria

          Now Mattis Admits There Was No Evidence Assad Used Poison Gas on His People

          Last edited by Ganjax; 13 April 2018, 22:57.

          Comment


            Evidence in the Syrian Chemical Attack

            US Coalition Attacks Syria



            PETRODOLLAR.JPG


            SYRIE.JPG


            LEUGENS.JPG
            Last edited by Nonsense; 14 April 2018, 06:56.

            Comment


              Comment


                Straks handelsoorlog met VS? Trump voert importheffingen in op staal en aluminium, Europa slaat meteen terug

                Comment


                  Ganjax Binnen maandje weer terug gedraaid.

                  Comment


                    https://www.geenstijl.nl/5142348/joo...je-vuile-hond/
                    Zou trumpie dit bedoelen met nepnieuws?

                    Smeerlappen
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      Trump genomineerd voor Nobelprijs voor de Vrede door Noorse politici

                      Comment


                        Importheffingen op Amerikaanse producten: duurdere producten in de winkelrekken mogelijk

                        Zou me niet verwonderen dat heel dat gedoe een stuk toneel is bedacht op meetings zoals Davos, een handelsoorlog en als oplossing TTIP aanvoeren en door de strot te rammen.

                        Comment


                          Die Amerikaanders willen en zullen nog ooit een ww3 starten.



                          Amerika heeft dat verdrag al jaren geleden geschonden door hopen kleine en middelgrote tactische kernwapens bij te maken, heel de oostgrens van Europa vol rakettuig te plaatsen zogenaamd voor het Iraanse gevaar.
                          Maar Rusland mag geen raketschild bouwen als verdediging want dan zijn zij de agressors die een verdrag schenden.

                          Comment


                          • Nonsense
                            Nonsense commented
                            Editing a comment
                            Helaas maar door al die onzin en hypocriet gedrag gaan wij nog een oorlog meemaken .
                            Hetzelfde met Ukraine wij steunen de coop , dan word er een vliegtuig neergeschoten .
                            We geven gelijk Rusland de schuld zonder enig duidelijk bewijs behalve een foto van een buk installatie die Ukraine ook in bezit heeft . maar die hoeven niet te worden ondezocht
                            Nu ook met de ''hackers'' die het opcw gehackt zouden hebben wat een logisch gevolg is als je ergens van beschuldigd word en niet mag meehelpen in het onderzoek dan wil je toch weten wat er allemaal speelt
                            #Skrippals #opcw #MH17

                          De Zionisten en Saoudi's zullen tevreden zijn, zij fluiten en Trump springt in deze.
                          VS voeren alle sancties tegen Iran opnieuw in

                          Zeer betrouwbaar een contract met de VS.

                          En over Jemen daar zwijgen we al helemaal over.

                          Comment


                          • Nonsense
                            Nonsense commented
                            Editing a comment
                            dr is toch niks aan de hand in Jemen hoor er nooit niks over op het nieuws

                          unnamed-1.jpg?w=938&h=668.jpg

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            De Terminator for president !

                          • Ganjax
                            Ganjax commented
                            Editing a comment
                            Ik denk eerder Obama Michelle als vice pres, das de joker.

                            Maf om te zien hoe blanken blanken halfdood stampen om een moord van een blanke flik op een zwarte burger aan te kaarten, Allemaal Trump zijn fout.
                            Last edited by Ganjax; 2 June 2020, 22:58.

                          • beowulf
                            beowulf commented
                            Editing a comment
                            Zo ver staat uw kennis over de vs dus, Michelle Obama heeft 0 politieke ambities. Veel zaken zijn Trump zijn fout niet, maar hij doet er ook niks aan en maakt de situatie gewoon 10 keer erger. When the looting starts, the shooting starts? Maar blijkbaar kan die man voor sommigen ook niks mis doen, de enige waarheid die die ooit gesproken heeft is dat em op 5th avenue iemand mocht doodschieten en geen supporters zou verliezen. Ahja, hij zal er wel een reden voor gehad hebben.




                          Comment


                          • Ganjax
                            Ganjax commented
                            Editing a comment
                            En weet je wie voor miljoenen dollars aandelen heeft in Netflix? Soros.
                            Wie is de grootste sponsor van Antifa? Soros.
                            Wie is de grootste sponsor van alle organisaties onder Black lives matter? Democracy Alliance= Soros.

                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Als je een satire plaatst van Little Britain wat ook helemaal in Engeland handelt dan is een beetje uitleg over het verband met de Verenigde Staten wel handig inderdaad.

                          • Ganjax
                            Ganjax commented
                            Editing a comment
                            Die serie spelen ze ook in de states ze Q, zelf een US-versie van gemaakt, ik had er niet bij nagedacht dat sommigen het niet zouden snappen zonder uitleg. Verbazend...
                        Bezig...
                        X