Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    woops
     

    Comment


      Het zit je hoog eh, Beo?

      Alle politici lullen in het straatje wat op dat moment het beste uitkomt. Daarnaast gaat het alleen om de cijfertjes en het zal je vreselijk pijn doen dat ome Doon juist daar toch wel lekker gaat.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        Sterk argument, dat andere politici dat ook doen.

        Comment


          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            Ik onthoud van Obama welke puinhoop hij achterliet. Hoe er een massa migratie uit ontstaan is en een islamitische staat. Bij Trump was de IS snel opgekuist. Echter heeft Turkije de christelijke genocide nu op haar genomen. Mensen kijken weg maar manen anderen tegelijk aan zulke moordenaars als vluchteling in onze maatschappij op te nemen.

            Nu moet Europa solidair zijn met de jihadweduwes en hun tiental gebaarde kinderen.
            Laten we dit draconisch oplossen en eens in eigen boezem tasten? Amerika verkoos Trump en wij weten maar datgene de media ons wijs wil maken. Trumpbashen full continu. Maar ondertussen staat Rusland wel met haar leger tegen onze grens te duwen en tast ze onze grenzen af. De EU respecteert de democratie niet meer. Zie de Kiev. Een referendum is een referendum redum. Dat de uitslag de elite niet aanstaat betekent niet dat ze als minderheid haar ongelijk door de strot moet rammen.

            Amerika mag misschien rare trekjes hebben maar het is onze EU die alle pedalen kwijt is. Ik durf zelfs te stellen dat de EU erger dan Hitler is.

            Comment


              De enige die isis heeft opgeruimd zijn de Russen samen met Iran en het Syrische leger daar hebben de Amerikanen / Trump niks aan bijgedragen behalve leugens en een dubbele agenda

              Verder vraag ik me af wie er bij wie tegen de grens aan loopt te duwen na het slopen van de Sovjet Uni is het toch de Navo die de grens van Rusland is genaderd .

              Comment


                Hoe de grenzen in het verleden bereikt zijn vind ik als huidige waarnemer relatief. Dit is veel erger dan de koude oorlog. En wordt dit een wereldoorlog zal zij de ergste ooit in de menselijke geschiedenis zijn. Politiek is niet het antwoord. Zij hebben dit net veroorzaakt. Had ik maar een tijdmachine naar 1950.

                Comment


                  leftistmeme-1.jpg

                  Comment


                    Comment


                    • MV1977
                      MV1977 commented
                      Editing a comment

                    Donald Trump is nu populairder dan Obama in 2010

                    oei

                    Comment


                      En Clinton won de popular vote. Ik dacht overigens dat polls niet te vertrouwen waren. Behalve die van fox news dan.

                      Comment


                      • Ganjax
                        Ganjax commented
                        Editing a comment
                        Het is een vergelijking tussen 2 presidenten he, Clinton is nooit verkozen tot president dacht ik.

                      • Nonsense
                        Nonsense commented
                        Editing a comment
                        Bill Clinton toch die met die sigaar en Monica Lewenski

                      Nee, maar ik gebruik effe mijn gezond verstand. Ze had de popular vote, dus iets meer dan de helft van de Amerikanen heeft voor haar gestemd. Die gaan nooit akkoord met wat Trump nu uitsteekt. Dus dat wil zeggen als Trump 48% approval rate heeft dat het eigenlijk praktisch 100% is van zijn stemmers die nog steeds tevreden zijn. Dat is, na alles wat er ondertussen gebeurd is, absurd.

                      Comment


                        Geen nood, veel blijft er wsl van die populariteit niet van over nu den oranjen aap met plannen komt om leerkrachten te bewapenen. Strak plan. En ondertussen steken we die school shootings op videogames, rappers etc. En dan noemen we de leerlingen die slachtoffer waren nog acteurs en fake news er bovenop. Nu moet ge toch stillekes beginnen beseffen dat dieje mens achterlijk is.

                        Comment


                          Het was toch beter dat Trump president werd. Clinton had het beleid van Obama doorgedreven.
                          Dan waren we nu reeds in oorlog met Rusland. Omdat Obama en de EU jihadisten bewapend hebben om tegen het Assad regime te vechten. Rusland zou een Syrisch regime change niet toegestaan hebben.

                          Assad mag blijven. En Rusland staat tegen de Europese grens te duwen. Ik vind dat niet erg. Dat de Rus in de EU ook maar eens aan regime change komt doen. De boomerang komt terug en het zijn onze "leiders" die ze gesmeten hebben.
                          Vuile jihad collaborateurs. Sterf!!!!

                          Comment


                            Het wordt terug tijd voor die negeerlijst. Want wat heeft dat te maken met Parkland?

                            Comment

                            Bezig...
                            X