Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    http://lesobservateurs.ch/wp-content...010949.mp4?_=1


    Comment


      screenshot_42.png

      Comment


        Hahahaha,ja die is erg​​​​​​

        Comment


          Regering krijg de tering.

          Comment


            Vooruit, we mogen heel Afrika gaan opvangen...

            Comment



              Alsof men dat nu overal bestraffen, lol.

              Comment


                Bulgarije neemt voor het eerst EU-voorzitterschap over van Estland

                "Bulgarije is voorzitter tot eind juni, daarna neemt Oostenrijk de fakkel over."

                Comment


                  Binnenkort mogen bedrijven meekijken op onze rekening


                  PSD2: de nieuwe Europese betaalwet

                  PSD2, een Europese strategische blunder

                  Last edited by Ganjax; 19 January 2018, 22:13.

                  Comment


                    Het einde van een tijdperk: vandaag is de Berlijnse muur even lang weg als hij de Duitse hoofdstad verdeelde

                    Stond die muur er maar nog.

                    Comment


                      dseko_-xkaawsuw.jpg?w=768&h=768.jpg

                      Comment



                        Bone chilling speech about threat of Islam in Europe

                        Comment


                          Comment


                            Dan gaat 't zelfmoordcijfer onder tieners weer omhoog.
                            Je zal maar tiener zijn in deze tijd, daar wordt je toch niet vrolijk van.
                            Het ergste is dat je er niets aan kunt doen op een legale manier.
                            Studeren en geld verdienen zolang het kan, en dan een ticket naar Amerika ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Ik vrees voor wat mijn zoontje nog gaat meemaken....

                              Comment


                                Het volk krijgt het bestuur dat het toekomt. Ik roep al meer dan 20 jaar dat er problemen zijn. Ik ben dan de islamofobe xenofoob.

                                ​​​​​Mensen stemmen nog steeds liberaal en remmen de eigen bevolking af waar ze voor eigen identiteit opkomen.

                                Sterf!!!! Als de pleuris morgen uitbreekt hebben mensen daar zelf op gestemd. Foei VB, foei PVV. Go partij van de islam. De Europese hoofdstad laat de toekomst van Europa zien. Laat vooral Molenbeek (Brussel) u niet ontgaan. Maar slaag uw eigen kids verder met de zweep op de rug en laat ze telkens langer werken omdat islamieten hun pensioengeld opbazuinen via de sociale zekerheid.

                                Het is een invasie. Is het altijd geweest.

                                Comment

                                Bezig...
                                X