Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: De Europeese Unie

      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
      Als uw reden om uit de EU te gaan de volgende is: omdat de EU het volk arm maakt en elk land vol leeglopers uit Afrika steekt. Tsja. Da's racisme ja. Als je dat niet eens kan toegeven. Net hetzelfde als Trump die het heeft over Mexico die al hun verkrachters en drugsbendes naar daar stuurt.

      Dan reageer ik daar idd belachelijk op, juist om dat punt te maken. Juist HLN reacties. Oh nee, ze zitten weer in mijn portemonee. Ween. De gewone man zal het wel weer betalen. Bla bla. Ze zien in den aldi een moslima en ze zijn hun eigen cultuur kwijt.

      Uiteraard zijn er Britten die mss langs hun kant een punt hebben. Nee, ik denk echt dat iedereen die pro Brexit gestemd heeft zo denkt. Ironie ontgaat u precies ook. Maar als ook maar 5% zich laat leiden door het gezeik dat jij daar aanhaalt dan is dat een dikke stommiteit om daar een referendum voor te houden.
      Dus als je tegen immigratie bent uit Afrikaanse landen (om welke reden dan ook) ben je ineens een racist?
      Er zijn genoeg reden om er tegen te zijn zonder een ander ras inferieur te vinden.

      Misschien ga ik nu wel teveel offtopic maar aangezien je zelf Trump aankaart..

      Het onderstaande heeft trump gezegd over het terug sturen van mexicanen, heb je zijn volledige statement gelezen?
      Ik heb al zoveel statements van Trump gezien die door de linkse liberale media uit verband worden getrokken..

      Statement from Donald J. Trump:




      government.








      bron: http://uk.businessinsider.com/donald...15-7?r=US&IR=T

      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        Re: De Europeese Unie

        Trump blijft een gevaarlijke gek. Zijn uitspraken over kernwapens en militairen, zelfs zonder context, zijn een regelrechte oorlogsverklaring in mijn ogen.

        Wat de EU betreft, ik heb gezien hoe de Euro begon, hoe de EU werd opgetrokken, en persoonlijk heb ik er geen enkel voordeel aan gehad. Vrij reizen? Alsof die paar euro voor een visum aan de grens (zie bijvoorbeeld Turkije) nou zo'n probleem zijn op een vliegticket van 400 euro. Vrij verkeer van mensen: Alle landbouw-kiddo's die in de vakantie hun centjes voor de kermis en zwemplezier verdienden op het land, zijn vervangen door Polen en Roemenen. Prachtig volk, aardige mensen! Maar die kids hebben geen cent meer te verdienen tussen de leeftijd 11-16 jaar, en dus ook niets meer te besteden. Die kids vervelen zich een ongeluk, al helemaal in zulke gemeenten, en die gaan zich op andere manieren vermaken.
        Dat is wat ik zie, dat is wat ik beleef.
        Ondertussen krijg ik buitenlands werk geweigerd omdat mijn diploma nog steeds niet voldoet aan europese niet-bestaande norm. Ik kan aardappels gaan rooien in Spanje, maar het beroep beoefenen waar ik voor geleerd (en geld geleend, want ons schoolstelsel is dankzij Griekenland en de crisis op de schop gegaan) dat beroep mag ik niet beoefenen. Wellicht na 2020 een keer.
        Dat is wat ik zie, dat is wat ik er van voel.

        Ik ben zelf op het parlement geweest, en rond het avondeten heb ik - net als de powned reporters - gezien dat mensen zichzelf even komen inklokken, om vervolgens in een taxi te stappen die permanent met lopende meter voor de deuren geparkeerd staan.
        De bedrijfs-creditcard wordt getrokken, en niemand klaagt erover.
        Dat is wat ik heb gezien, en heb meegemaakt.

        Als het aan mij ligt, stem ik voor een Nexit.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          Re: De Europeese Unie

          IJsland bezorgd alvast de 1ste echte brixet!
          Vrijdag is het de beurt aan Wales

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            Re: De Europeese Unie

            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Trump blijft een gevaarlijke gek. Zijn uitspraken over kernwapens en militairen, zelfs zonder context, zijn een regelrechte oorlogsverklaring in mijn ogen.
            Welke uitspraak precies? Heb even gegoogled maar het zijn er wel meer.
            https://www.google.nl/?client=firefo...uclear+weapons

            “I don’t want to rule out anything,” Mr. Trumpsaid on NBC’s “Today” program. “I will be the last to use nuclear weapons. It’s a horror to use nuclear weapons. The power of weaponry today is the single greatest problem that our world has, and it’s not global warming like our president said. It’s the power of weapons, in particular nuclear.”

            “I will be the last to use it. I will not be a happy trigger like some people might be. I will be the last,” he said. “But I will never, ever rule it out.”
            Ik zou er eigenlijk ff een apart topic over moeten maken
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment




              Lr2, ik heb persoonlijk er ook geen voordeel aan. Mijn leven zal mss ni echt veranderen, buiten het feit dat het nog wat duurder wordt. Maar we hebben als natie wel een hele hoop handelsverdragen, ook met Nederland. Blijft moeilijk te voorspellen, maar hoeveel jobs staan op het spel? Is gewoon te gek om zoiets te laten afhangen van een referendum waar het volk dan nog is belogen wordt ook. Er gaat niet meer geld naar hun zorgverzekering, er komt geen einde aan de migratie. Het is dan ook voornamelijk de economie die er zwaar onder zal lijden.

              Nexit zou voor ons Belgen een ramp zijn. Nuja, voor jullie wsl ook. Je zit met de grootste haven van Europa en bedrijven staan ni te springen om extra import en export kosten te gaan betalen.

              Wel vreemd dat ik dan wel mijn werk kan doen in het buitenland en mijn neef bv ook. (is prof in Londen, voor zolang dat nog kan). Ons hoger onderwijs is nog steeds te betalen. Uw probleem ligt op nationaal vlak, bij uw minister van onderwijs. Wat ik dan zie? Erasmus bv. Uitwisselingsprojecten met studenten binnen Europa. Gelijkstellen van diploma's. Zonder Europa zou uw Nederlands diploma wsl niet eens in een ander land erkend worden. Dus hoe je dan buitenlands werk zou moeten krijgen met een nexit is mij een raadsel als het nu al een probleem is.

              Comment


                Re: De Europeese Unie

                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                Welke uitspraak precies? Heb even gegoogled maar het zijn er wel meer.
                https://www.google.nl/?client=firefo...uclear+weapons



                Ik zou er eigenlijk ff een apart topic over moeten maken
                Dat is een beetje het ding, hij zegt er veel verschillende dingen over.
                Voor zover ik begreep: hij wilde ze updaten, vernieuwen, krachtiger maken. Klaar voor de 21e eeuw. Als hij niet van plan is ze te gebruiken, dan is die update ook niet nodig. Ik vind het een provocatie naar andere landen: get fucking ready, because if we're updating, you should be too! Wapenwedloop is het woord. Als die teveel belicht wordt in de politiek, dan zitten we in een koude oorlog. Man, ik vrees er voor.

                Daarnaast wilde hij militairen uit Europa (bijvoorbeeld de +/-400 amerikaanse basissen in DE) terugtrekken, of de landen laten betalen voor de aanwezigheid van die militairen. Zo werkt dat niet vind ik; als ik op vakantie ga, wil ik ook niet dat de campingbezitter mij gaat betalen voor het verblijf. Alhoewel, da's wel fijn eigenlijk. Maar ik ga niet dokken voor Amerikaanse soldaten op mijn land, als ze daar niets actief hoeven te verdedigen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  Re: De Europeese Unie

                  Ik vind het geen gek idee dat de landen die Amerikaanse soldaten op hun grondgebied willen hebben er voor betalen.
                  Wie gaat er nu daadwerkelijk voor betalen? het wordt tijd dat ze een groot deel van hun basissen over de wereld opheffen.
                  Je argument van de camping eigenaar gaat niet helemaal op. De camping eigenaar levert jou een dienst, niet andersom.
                  Nu is de vraag of we wel Amerikaanse soldaten willen hebben op onze camping? Ook al zouden ze gratis de animatie verzorgen

                  Terug naar de EU: Grafieken en feitjes:

                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    Re: De Europeese Unie

                    Ho even, ik lever die campingeigenaar de dienst dat niemand anders mijn plek kan innemen. Daarnaast houd ik de douches in gebruik, ik spoel de leidingen door, en kan hij met mij badmintonnen/trainen als het nodig is. Samen andere campings bezoeken. Ik koop in de campingshop en ik tank op de campingstations. Daarnaast kan hij gebruik maken van mijn kennis over campings en kampeerders, tegen betaling of uitwisseling. Ik lever de camping ook diensten, alleen als ik dat zelf wil. Ik vind de vergelijking niet heel krom eigenlijk.
                    De vraag is inderdaad of hij mij dan moet laten staan of niet.. Voor zover ik begrijp is de stationering imposed door de VS, en niet as requested by land x. Dat kan ik mis hebben.

                    Terug on topic, inderdaad. Ik zal me verder afzijdig houden van het EU debat, ik vind het een ongeregelde puinzooi en daarmee is alles gezegd eigenlijk.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: De Europeese Unie

                      Ik zie de vergelijking nu beter, maar die plek levert hem normaal gesproken geld op. Dat de douches legionella vrij worden gehouden is dan weer een plus punt
                      Ik ben benieuwd hoe het precies financieel geregeld is. Waarschijnlijk staan de Amerikanen gratis op de camping, de stroom etc zal denk ik wel betaald worden door de camping eigenaar.
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        Re: De Europeese Unie

                        Buh. Hij zal de eerste presidentskandidaat zijn sinss 1976 die zijn belastingen ni openbaar maakt. Als hij erop aangesproken wordt dan verzint hij excuses. Eerst wil hij ni, dan heeft hij niks te verbergen maar is hij in audit, ze zijn te complex of je kan er toch niks uit leren. Maw, constructies opgzet waardoor hij wsl niet 1 doller belastingen betaalt. Voor iemand die van zichzelf beweert 3,3 biljard dollar waard te zijn. Dat moet hij dan maar is aan zijn kiezers uitleggen, is zien of ze nog zo juichen als hij nog maar is met veel bla bla komt verkondigen dat Obama de slechtste president ooit is.

                        Voor mij is Donald Trump Cartman uit South Park. Heel geestig allemaal, maar je wil die toch ook niet als president?

                        Comment


                          Re: De Europeese Unie

                          Comment


                            Re: De Europeese Unie

                            Ja, akkoord. Meer uit de EU stappen lost dat probleem niet op. En grenzen sluiten ook niet. Ik vind het eigenlijk logisch dat dat op grote schaal moet besproken worden. Daar is die EU voor. Hoe ze dat doen daar kan je mee akkoord gaan of niet. Net zoals je met federale politiek akkoord kan gaan of niet. Maar het probleem moet wel opgelost worden. Lijkt mij dan logisch dat dat gemakkelijker is op europees niveau. Je stemt er ook gewoon voor. Toch die van uw eigen land.
                            Die wir schaffen das was een stommiteit. Maar ik zou ni graag zulke beslissingen nemen.

                            Comment


                              Re: De Europeese Unie

                              Woede over 'coup' Juncker rond handelsverdrag CETA

                              De SP is 'woedend' dat de Europese Commissie de nationale parlementen buitenspel wil zetten bij het Europese vrijhandelsverdrag met Canada, CETA. Minister Lilianne Ploumen (Handel) is ontstemd en uit onder meer Duitsland klinken ook kritische geluiden.

                              Verder lezen => KLIK

                              Comment


                                Re: De Europeese Unie

                                aus-never-gonna-give-you-up(2).jpg
                                Last edited by Stemma; 5 July 2016, 14:44.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X