Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tja, aan mij. Stemgedrag heeft het niet gelegen... Maar de meerderheid besloot dat we naar de kloten moeten

    Comment


      Net alsof dat helpt stemmen zelfs de grootste partij kan buiten spel worden gezet door een meerderheid coalitie
      Welkom in onze schijndemocratie

      Comment


        Het Europese migratiemodel wordt opgelegd door Europa aan de natiestaten en degenen die dat bepalen zijn niet verkozen, die benoemen elkaar, ons kent ons.
        Weinig democratisch aan heel dat Europa.

        en dan nog dit...

        retirement.jpg

        Comment


        • Nonsense
          Nonsense commented
          Editing a comment
          Daar gaan we inderdaad naar toe heb er al 2 moeten begraven die hun pensioen nu al niet gehaald hebben.

        Comment




          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            Ik kan me er helemaal niet in inleven ik vind die Breizak een even grote klootzak van een mongool als die radicalen van IS, Al- qaida, Al Nusra en al die andere bende gekken.
            Het maakt niet uit welke overtuiging ze hebben, monsters zijn monsters en ze verkloten het voor iedereen die in harmonie wil leven ongeacht hun afkomst.
            Ik ken moslims waar ik veel beter mee overweg kan dan bv conservatieven uit de bible belt .

            Comment


              En toch zijn allen gelovigen mongolen..
              Kan er 1000 redenen bij plaatsen maar dit is de rode lijn in t geheel.

              En linkse kloodtzakken uiteraard.,,
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                Ik ben van mening dat iedereen mag geloven Wat hij wil... En moet dan ook accepteren dat ik twijfel aan zijn intelligentie
                Stephen fry heeft er ooit mooie dingen over gezegd.


                ​​​​https://youtu.be/2-d4otHE-YI

                Comment


                  corrupte boel heel die EU

                  Comment


                    In heel Europa stijgt het aantal daklozen, ook ons land doet het bar slecht

                    Zolang de rijken en de elite er elk jaar maar op vooruitgaan is alles in orde...

                    Comment


                      Blij dat ze zich daar in de EU met de echte belangrijke zaken bezig houden!
                      Komt er een verbod op memes in de Europese Unie?



                      59f5f74ed8289.jpg

                      Comment


                        Rusland stelt EU voor om dollar te vervangen door de euro

                        Comment



                          Song: Merkels Stern | extra 3 | NDR

                          Comment


                            Comment








                              Last edited by Ganjax; 27 August 2018, 11:35.

                              Comment

                              Bezig...
                              X