Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Europeese Unie

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: De Europeese Unie

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nooit kennis genomen van een stappenplan met zijn oorsprong uit de jaren 40 of 50 in de vorige eeuw. Kun je dat nader toelichten en een literatuurverwijzing geven?

    Comment


      Re: De Europeese Unie

      JD : pensioenfonds moet goudvoorraad verkopen :

      http://www.nu.nl/economie/2443425/pe...-verkopen.html
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        Re: De Europeese Unie

        Dat is dan het enige dat je uit men reply haalt, en de rest zie je over het hoofd? En dan weer die altijd terugkomende vraag van nader toelichten en een literatuurverwijzing geven? Ja dat kan ik maar ik ga even antwoorden op jouw manier Kun je dat zelf niet uitzoeken? Ik verbaas me zelf dat jij die naar mijn mening een heel uitgebreide kennis van zaken hebt niet op de hoogte is van die materie.
        Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
        Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nooit kennis genomen van een stappenplan met zijn oorsprong uit de jaren 40 of 50 in de vorige eeuw. Kun je dat nader toelichten en een literatuurverwijzing geven?

        Comment


          Re: De Europeese Unie

          Wat een komische reactie: mijn vraag is eenduidig en niet voor meerderlei uitleg vatbaar. Ik vraag niet meer of minder dan naar een literatuurverwijzing. Gewoon omdat het stappenplan uit 1940 of 1950 me niet bekend is. Ik kan immers niet alles weten, ondanks de door jou vooronderstelde uitgebreide kennis van mijn zijde: dus ik vraag nog steeds naar de bron van dit stappenplan. Zo moeilijk is het antwoord op de gestelde vraag toch niet? Ik heb altijd begrepen, dat in een discussie degene die stelt, het bewijs levert. Waarom zou ik gaan zoeken naar een stappenplan uit 1940 of 1950 dat wellicht niet eens bestaat? Voor mij bestaat dit plan er gewoon niet en het is niet aan mij om te bewijzen dat dit plan niet bestaat maar het is aan jou om te bewijzen dat dit wel bestaat. Het is toch jouw standpunt, nietwaar?
          Ik vraag me overigens af of je echt weet waarover je spreekt. Inderdaad ING, Aegon en SNS hebben een kapitaalinjectie gehad. Maar van Fortis en de ABN/AMRO zijn alle aandelen overgenomen door de Nederlandse staat.
          Last edited by Xtreme; 23 August 2012, 13:50.

          Comment


            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              Re: De Europeese Unie

              Als ik me niet vergis zijn we ooit begonnen met de EGKS ( Europese Gemeenschao van Kolen en Staal), gevolgd door de EEG ( Europese Economische Gemeenschap). Daarna werd het de EG (Europese Gemeenschap) en nu zijn we in de EU (Europese Unie) beland. In het begin hadden Nederland, Belgie en Luxemburg ook een soort samenwerkingsverband, het Benelux-verdrag. Terzijde: het door Ganjax aangedragen stappenplan uit 1940 of 1950 bestaat volgens mij niet: dus daar horen we wellicht ook nooit meer van. Maar het oogt wel interessant, nietwaar? Een niet bestaand stappenplan aandragen. Maar dan moet je je ook niet op je pik getrapt voelen als je met je eigen lariekoek om de oren wordt geslagen.
              Last edited by Xtreme; 23 August 2012, 14:40.

              Comment


                Re: De Europeese Unie

                Ja Xtreme ik ben een achterlijke idioot die vanalles uit zijn duim zuigt, om het effe cru te stellen...djeezes.
                Ik zou hier een hele hoop info kunnen plaatsen maar weet je wat, ik doe het niet.
                Het is gewoon in elk topic van hetzelfde laken een broek, discussieren om te discussieren om te tonen hoe goed je er wel niet in bent.
                Je haalt er wel telkens bepaalde punten uit om op verder te gaan maar dingen die je zegt en weerlegt worden daar ga je dan maar gemakshalve niet verder op in.
                Btw voor info over veel zaken moet je veel dieper graven dan wat jij doet, alsof ze alle dingen die ze door onze strot willen douwen zomaar effe officieel maken en aan de grote klok hangen.
                You win, winnert,pffffffffff.
                Ik ga nog effe verder werken en genieten van de zon, vreet jij maar verder je kas op.

                Comment


                  Re: De Europeese Unie

                  Zoveel info hoef je niet te plaatsen, toch? Het enige wat ik vroeg was een literatuurverwijzing naar dat stappenplan uit 1940 of 1950. Ik ken dat stappenplan nu eenmaal niet. Nochtans, in geval ik niet zou vragen naar dit stappenplan, zouden de mensen van oordeel kunnen zijn dat er inderdaad zo'n stappenplan is. Maar je blijft tot op heden het antwoord schuldig, waar dit stappenplan uit bestaat en waar dit is gepubliceerd. Moet ik hier uit concluderen dat dit stappenplan inderdaad niet bestaat en slechts een hersenspinsel van jouw zijde is? Wees een vent, erken dat je faliekante onzin aandraagt en probeer de statuur te verkrijgen om je als volwassene in een discussie overeind te houden. Nu lijkt -naar mijn oordeel- jouw discussietechniek nergens op. Trouwens, volgens mij is het niet "van het zelfde laken een broek", maar "van het zelfde laken een pak". Maar ook hier kan ik me in vergissen. Mijn kas opvreten zal niet meer lukken, want die heb ik inmiddels gesloopt. Maar deze opmerking geeft exact weer hoe het staat met je geestelijke bereik en je sociaal/culturele achtergrond. Die zijn volgens mij dun, meneer Ganjax, zeer dun zelfs. Als je geestelijke bereik niet in een discussie voorziet, kun je daar beter niet aan beginnen. Beterschap toegewenst.
                  Last edited by Xtreme; 23 August 2012, 17:57.

                  Comment


                    Re: De Europeese Unie

                    Wees een vent, erken dat je faliekante onzin aandraagt en probeer de statuur te verkrijgen om je als volwassene in een discussie overeind te houden. Nu lijkt -naar mijn oordeel- jouw discussietechniek nergens op.
                    Bedankt om mijn opinie nogmaals te bevestigen in je reply
                    Point proven, i rest my case
                    Mijn kas opvreten zal niet meer lukken, want die heb ik inmiddels gesloopt. Maar deze opmerking geeft exact weer hoe het staat met je geestelijke bereik en je sociaal/culturele achtergrond. Die zijn volgens mij dun, meneer Ganjax, zeer dun zelfs
                    Je moet op een kermis gaan staan als waarzegger man, zou Astro-tv niets voor jouw zijn?
                    En voor de rest wat je daar allemaal over mijn persoon zegt, man jij kan flauwe zever verkopen.
                    En die info zal ik hier zeker en vast wel is plaatsen, maar niet om mezelf aan jouw te bewijzen, heb ik geen behoefte aan.

                    Ps: achteraf bekeken was het hier een pak leuker toen je retired was

                    Comment


                      Re: De Europeese Unie

                      De info bestaat niet. Je lult uit je nek. Je kunt me zo in dit dispuut op 3-0 achter zetten. Dus, mijn beste, kom maar op met je info. Ik en wellicht anderen zijn benieuwd. Blijf je in gebreke: dan sta je grandioos voor lul. En als mijn participeren op dit forum je stoort: niets weerhoud je om mijn reacties te negeren. Als jij onbenulligheden aandraagt en ik trek het tapijt van onder je voeten, dan moet je niet mij de schuld geven dat je verbaal op je bek gaat.

                      Comment


                        Re: De Europeese Unie

                        Idiote egotripper, in post 126 noem je zel enkele van die stappen op, je bent zo vol van jezelf en je 'discussietechnieken' dat je dat niet eens beseft.
                        Degene die op zijn bek gaat omdat hij blijkbaar weinig van de geschiedenis van het ontstaan van het huidige Europa kent ben jij.
                        Moreweed die weet tenminste waar de klepel hangt.

                        Comment


                          Re: De Europeese Unie

                          Ik weet helemaal niks, behalve dat ik deze bitchfight zeer vermakeloijk vind!
                          Het hoeft van mij niet eens een onderwerp te hebben, het is gewoon genieten op zichzelf.
                          Mijn stoeltje staat klaar.

                          Roken manne, meer roken!

                          Comment


                            Re: De Europeese Unie

                            dank Ganjax, al claim ik die wijsheid niet hoor, ik ben gewoon heel goed in opzoeken

                            Europese "samenwerking" staat al eeuwen op het verlanglijstje van een hele rits dispoten, minkukels en ronduit ontoerekeningsvatbaren. Ze misten alleen het geopolitieke en financiele klimaat van tegenwoordig. Nu heet het samenwerking, maar er is reden genoeg het beestje gewoon maar bij zijn naam te noemen : We worden ingepikt.

                            Fluit : pass door die stick, wat dacht je van een weddenschapje ?
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              Re: De Europeese Unie

                              Europees noodfonds ESM operationeel in oktober

                              Dr. Rath - EU Politiek Perspectief:



                              nazi-roots_book_alpha.pngook naar dit boek wil ik u doorverwijzen, u kan dit downloaden op volgende link => klik

                              'Het verborgen gezicht van de Europese Unie' is ook nog een mooi stuk info dat je kan lezen op Anarchiel.com

                              'EUropaische WirtschaftGemeinschaft as published in Nazi Germany in 1942 being the foundations of todays EUropean Union.'
                              Dat kan er ook nog even bij, en dit ,
                              en dat.
                              Enjoy, meer 'onbestaande' info volgt, heb nog wel het 1 en ander in mijn favorieten staan
                              Somebody got owned
                              Last edited by Ganjax; 15 September 2012, 19:17.

                              Comment


                                Re: De Europeese Unie

                                Gvd! Dacht dat ik vanavond eindelijk vrij was..

                                Comment

                                Bezig...
                                X