Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Time2grow
    replied
    Re: 2012

Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
    Vind het ook een beetje vreemd. ik geloofde niet dat 2012 het einde zou zijn, maar waarom moet er zo'n geruststellend bericht naar buiten? Waarschijnlijk zodat ze in 2212 nog een keer zo'n film kunnen maken

En nog het volgende wat me opviel:

Bovendien bestaat er helemaal niet zoiets als een exacte 'evenaar' van de Melkweg.

Ik ben geen astroloog, maar onze melkweg heeft wel een exacte evenaar toch?

Er zit een zwart gat in het midden van onze melkweg, daar draaid alles omheen, je zou zeggen dat er wel een evenaar moet zijn. net zoals bij onze aarde die om de zon heen draaid. (een zwart gat is gewoon een mega zon die zoveel zwaarte kracht produceert dat zelfs het licht niet meer kan ontsnappen.)

Als je googled over evenaar melkweg of equatar galaxy krijg je alleen maar 2012 bullshit. Maar toch denk ik wel dat er een evenaar moet zijn...
    mag ik even reageren op "een zwart gat is een zon"?
    kleine correctie, een zwartgat was ooit een zon of word ooit een zon

sorry voor deze irritante en bijdehante opmerking :p

Leave a comment:

• Time2grow
    replied

Ik kan het eigenlijk niet zeggen

Ik hoop om eerlijk te zijn dat er wel iets gebeurd. ik hoop inderdaad op bijvoorbeeld een andere baan rond de zon. mss dat de mensen dan eens de armen in elkaar moeten slaan om te overleven. wees eerlijk we kunnen er alleen beter van worden.

Leave a comment:

• devils haze
    replied

ik sluit me bij orias aan ghehehehe

1n 1998 en 1999 werd ook gezegd millenium oh als de klok naar oo.oo gaat ontploft alles n zo een shit we zijn al 9 jaar na de ik weet niet wat en ik leef nog steeds gheheheh

Leave a comment:

• o21
    replied

Als de wereld vergaat ben ik erbij was er niet bij in het begin mogen we toch het einde zien. Maar als ik daarover nadenk, me zorgen inmaakt, of zelfs slaapverliezen of immigreren nee man als er 2 dingen in het leven dat nooit zal veranderen dan zijn er mensen die ons bang maken en mensen die daar van profiteren ben niet een dom kalf laat maar komen kan niet wachten. maar je zult wel zijn in 2012 binnen 2 jaar en 1 maand 10 dagen zullen we nog steeds zitten te lullen dat de wereld zal vergaan dan in 2208 dan in 2507 en zo voort. dus ja degene die er in geloven het is hun recht. Maar ik heb ook een recht. Recht op mijn opinie. Je bent een idioot als je zegt dat de wereld zal vergaan zonder toekomstbol ge bent nog dommer als je er zo eentje gelooft dus rot op met je gelul.

Dank U bij voorbaat.
    Orias.

Leave a comment:

• Jointjedraaien
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door WietRouZz View Post
    heel vreemd die rekenfout...
    alll die tijd niemand geweest die een 'rekenfout' kon ontdekken.
    Vind het ook een beetje vreemd. ik geloofde niet dat 2012 het einde zou zijn, maar waarom moet er zo'n geruststellend bericht naar buiten? Waarschijnlijk zodat ze in 2212 nog een keer zo'n film kunnen maken

En nog het volgende wat me opviel:

Bovendien bestaat er helemaal niet zoiets als een exacte 'evenaar' van de Melkweg.

Ik ben geen astroloog, maar onze melkweg heeft wel een exacte evenaar toch?

Er zit een zwart gat in het midden van onze melkweg, daar draaid alles omheen, je zou zeggen dat er wel een evenaar moet zijn. net zoals bij onze aarde die om de zon heen draaid. (een zwart gat is gewoon een mega zon die zoveel zwaarte kracht produceert dat zelfs het licht niet meer kan ontsnappen.)

Als je googled over evenaar melkweg of equatar galaxy krijg je alleen maar 2012 bullshit. Maar toch denk ik wel dat er een evenaar moet zijn...

Leave a comment:

• Debiel
    replied

gaat vanaf 1 januari 2012 met stapel joints in tuin zitten wachten op het vuurwerk.

ben een geduldig mens, rekenfout of niet......... we shall see.

Leave a comment:

• WietRouZz
    replied

Leave a comment:

• Mr_3ppozz
    replied

Leave a comment:

• monty
    replied

Leave a comment:

• wigyour
    replied

tja dan ben ik toch al de pijp uit

Leave a comment:

• kweker
    replied

2208 dus enkele berichten geleden

Leave a comment:

• kweker
    replied

nee ook niet smoky....ze hebben een foute berekening gemaakt en blijkt dus 2180 te zijn en tegen die tijd hebben wij allemaal ons best al gedaan en inmiddels al opgegeten of verstrooid dus ik maak me niet druk................ was gisteren op de radio trouwens

Leave a comment:

• smokyy
    replied

haha het is geen 2012 meer onderzoekers hebben iets gedaan ofzo en het was een fout nu is het 22-23 of 24 december 2020 , het stond op msn.nl maar kan hem niet hem nu niet meer vinden xD
    Last edited by smokyy; 27 October 2009, 20:34.

Leave a comment:

• Jointjedraaien
    replied

NASA = Never A Straight Anwser!

Oorspronkelijk geplaatst door wigyour View Post
    Ja zoals je daar dus kunt lezen is het bullshit.

Leave a comment:

• Robba
    replied

'Wereld vergaat pas in 2208'

Leave a comment:

Bezig...
X