Re: 2012
En zo is alles toch nog goed gekomen in 2012.
Is er al een nieuwe datum geprikt ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2012
Collapse
X
-
zal ik dan na 7min nog even doorzagen over dat we hard op weg zijn naar een globale catastrofe ? m'n vloeitjes zijn namelijk op, m'n buurman draait muziek die ik zum kotsen vind en ik heb wat raar gedroomd vannacht. Superkort lontje dus, alles wat nodig is is een irritante ex in de buurt en 6 zeecontainers C4
Leave a comment:
-
en bijna 2 jaar later reply ik dan dit:
Edward House (originally "Huis" which became "House") .
"Huis" een stamboom afkomstig van gelderland, Nederland, tja zitten jullie er toch weer voor iets tussen.
Leave a comment:
-
Ik zeg al het geld en eigendom afpakken van de Rockefellers en de Rothschilds en een deel van europa terug kopen.
Met het geld dat over is een basis op de maan beginnen en de elite daarheen verbannen.
Slavernij is in 1913 opniew uitgevonden! We are cattle in a livestock management system
"In 1913, Colonel Edward Mandell House helped to pick the charter members of the original Federal Reserve Board."
Edward Mandell House had this to say in a private meeting with President Woodrow Wilson:
“[Very] soon, every American will be required to register their biological property in a national system designed to keep track of the people and that will operate under the ancient system of pledging. By such methodology, we can compel people to submit to our agenda, which will effect our security as a chargeback for our fiat paper currency. Every American will be forced to register or suffer being unable to work and earn a living. They will be our chattel, and we will hold the security interest over them forever, by operation of the law merchant under the scheme of secured transactions.
Americans, by unknowingly or unwittingly delivering the bills of lading to us will be rendered bankrupt and insolvent, forever to remain economic slaves through taxation, secured by their pledges. They will be stripped of their rights and given a commercial value designed to make us a profit and they will be none the wiser, for not one man in a million could ever figure our plans and, if by accident one or two should figure it out, we have in our arsenal plausible deniability. After all, this is the only logical way to fund government, by floating liens and debt to the registrants in the form of benefits and privileges. This will inevitably reap to us huge profits beyond our wildest expectations and leave every American a contributor to this fraud which we will call “Social Insurance.” Without realizing it, every American will insure us for any loss we may incur and in this manner, every American will unknowingly be our servant, however begrudgingly. The people will become helpless and without any hope for their redemption and, we will employ the high office of the President of our dummy corporation to foment this plot against America.”
Zie volledige tekst: http://www.gemworld.com/EdMandellHouse.htm
Leave a comment:
-
Dan beginnen ze gewoon weer ergens een oorlogje: de wapenindustrie verdient dan weer geld, dat de FED gewoonweg bijdrukt. Ken je trouwens een land dat oorlogszuchtiger is dan Amerika? Behoudens de oorlog tegen Japan, wat een verdedigingsoorlog was heeft Amerika in de vorige eeuw uitsluitend aanvalsoorlogen gevoerd. Overal waar economisch voordeel te behalen valt -wordt een "vredesleger" ingezet. Wat een woord nietwaar? Ik stel voor het Amerikaanse Ministerie van Defensie om te dopen in het Ministerie van de Vrede. Of: het Ministerie van Oorlog, dan dekt de vlag de lading. Het is meestal een geijkt scenario: Amerika zendt militaire adviseurs uit, daarna militaire instructeurs en vervolgens gevechtstroepen om de adviseurs en instructeurs te beveiligen: dus er is weer een oorlogje, waarbij een beroep wordt gedaan op militaire bijstand door NAVO-bondgenoten om een groter maatschappelijk draagvlak te verkrijgen. Over de onderdrukte Tibetanen hoor je Amerika niet: China is immers de belangrijkste handelspartner en de grootste opkoper van dollarleningen. Wijlen Charles de Gaulle had dat destijds beter door. In zijn tijd kon je dollars inwisselen tegen goud. Dus De Gaulle (althans Frankrijk) kocht volop dollars en wisselde die tegen goud. Amerika moest toen de gouden standaard loslaten, omdat nagenoeg al het goud in Ford Knox van Frankrijk was. Amerika's goudvoorraad was dermate geslonken dat er geen dollars meer konden worden geruild tegen goud.Last edited by Xtreme; 29 October 2010, 10:11.
Leave a comment:
-
Jup, ga ik in mee. Maar wat zullen ze gaan doen dan ? Blut maar wel een hoop wapentuig > een kat in 't nauw maakt rare sprongen...
Het is een interessante tijd waarin we leven, en zeker komende 14 maanden zullen memorabel zijn. Dat mayagemiep is nogal aan methodiek van berekenen onderhevig, maar tegelijkertijd zijn er een hele tros andere cultuurtjes die "heldere"ideeen hebben over 2012. Daar zitten trouwens wel heel grappige dingen tussen, naast klinkklare onzin en -soms- een goed onderbouwd fantasievol leeswerkje van onduidelijke origine. Met stip op een op de onwaarschijnlijkheidsladder vind ik wel dat Niburu-verhaal, op de voet gevolgd door de galactische UN die zich binnenkort bekend zal maken (UFO ontwaakt
Kom, even een regendansje een dan weer vrolijk aan de slag
Leave a comment:
-
Ik verwacht een gigantische economische dip te beginnen in Amerika. De Amerikaanse banken hebben weliswaar hun "rommelhypotheken" kunnen slijten in het buitenland en het deel wat ze in portefeuille hadden heeft Bernancke opgekocht, maar hiermee is de kous nog niet af. Veel Amerikanen gooien hun huissleutel in de brievenbus van de banken omdat hun huis minder waard is dan de hypotheek. Dan zijn ze naar Amerikaans recht gelijk van hun hypotheekschuld af en de bank zit met onverkoopbare woningen. Verder zijn er enorme schadeclaims op komst: de banken hebben te lichtvaardig hypotheken verstrekt en hebben niet voldaan aan hun maatschappelijke zorgplicht. In een claimcultuur zoals Amerika gaat het dan over astronomische bedragen. Dus niet-Amerikaanse institutionele beleggers, zoals pensioenfondsen en verzekeraars hebben bezittingen in dollars, die enorm in waarde gaan kelderen.
Leave a comment:
-
Achja ik ben benieuwd wat er staat te gebeuren als er wat gaat gebeuren dan, het is zo fokkop gehyped doordat iedereen de bullshit opzoekt op internet enzo, krijgt iedereen een ander en eigen verhaaltje erin
Denk dat dit het meest kloppende zou kunnen zijnLast edited by misty; 29 October 2010, 20:06.
Leave a comment:
-
Ik heb mezelf voorgenomen wat extra zomerjurkjes aan te schaffen,mijn mantra op 21-12-2012 zal zijn :
word wakker in het caraibisch gebied,word wakker in het caraibisch gebied.
Mooie temp voor onze plantjes,veel zon voor ons goed humeur,en doordat heel jd verhuist naar de cariben genoeg extra zuurstof van onze buitenkweekjes om de ozonlaag te herstellen.
En als dat niet gebeurd in 2012 zal het iets anders zijn,maja laat me nog maar ff dromen...
Grts
Daniella
Leave a comment:
-
ons bewustzijn word veranderd, mensen die in tekorten denken hangen, mensen die aan overvloeden denken gaan het goed doen, just dot ask me why.
Leave a comment:
-
-
laat de wereld maar instortenwe gaan dan tenminste samen
Leave a comment:
Leave a comment: