Waarom roken wij rasta's wiet?
Collapse
X
-
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl -
Re: Waarom roken wij rasta's wiet?
Wat ik me nu afvraag, als mount zion het doel is, waarom dan wachten tot babylon valt? Ik bedoel, zodra de westerse wereld in elkaar stort, is afrika opeens best een eind!Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment






Comment