Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spirituele activiteiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spirituele activiteiten

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb een rare vraag
    heeft iemand van jullie wel is iets mee gemaakt op geesten gebied of andere waarnemen
    Ben erg benieuwd
    en ik ben wel curieus

    #2
    Even verplaatst naar Forum lounge > Wetenschap & Filosofie

    Zelf één ervaring gehad (ja ik was nuchter), een zwarte gedaante op honderd meter afstand. Die liep zo het water in en verdween onder water. Ik ben er heen gelopen maar kon helemaal niks vinden, zelfs geen rimpel in het water Maar zelfs met die ervaring geloof ik helemaal niet in geesten.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Ik hou het ook liever op er is meer tussen hemel en aarde

    #3
    Ja hier gebeuren er rare dingen met mijn bankrekening. Op het eind van de maand alles weg en amper iets gekocht.

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Daar valt mijn mond van open

    #4
    Ik denk doorgaans wekelijks bijna iedereen als niet moslim heeft wel overvloedige spiritus activiteit.
    Of dat in lijn ligt met het paranormale is wel de vraag, mss met zelf de voorbeelden van eigen ervaringen/waarneming op de zwevende tafel te gooien.

    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Iedereen als niet moslim? Eh hoe bedoelt u dat? Ben je zelf misschien in Allah?

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Neen hoor maar moslims drinken (nrml gezien) geen spiritus dilutus dacht ik.

    #5
    Als mijn ballen jeuken.

    Dan krab ik.

    Dan is de jeuk vaak weg.

    Of niet. Dat is best eng soms ....

    Comment


    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Ff je handen wassen voor t krabben wil nog wel s werken.
      Of als je heel ontspannen bent je knieën wassen. Scheelt ook soms..

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Thx voor de tip ik denk dat het allebij maar ff doe voor de zekerheid

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ben blij dat je ballen niet weg zijn na het krabben, dat zou nog veel enger zijn..

    #6
    Deed de koelkast open en dacht dat ik alleen nog DMT had maar zag in de openbaring ook ineens nog 4 mooie zegels achter die pleurisstank.
    Veel wonderlijker wordt t niet vandaag.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Nice ! Ik zou wel wat DMT willen vinden, dat is alweer een paar jaartjes geleden. Zegels ook maar binnenkort gaan de festivals weer beginnen en dan gaan we het er eens goed van nemen

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Is wel leuk spul maar heb er nooit zo'n vrede mee om t gevoel te hebben dat ik coca cola flessen moet verbranden om n leuk kwartiertje te krijgen. Maar soit, dat heb ik met meer dope tegenwoordig. Iedereen aan die tamme kk coke ook vandaag de dag. Veel geld en je hebt niks. Ja, slap gelul.
      Lsd is eerlijk. 100 mg en 6 uur fun minimaal.
      Zelfde met speed. Eerlijke druks maar niet perse meer voor party's. Ga liever
      nachtvissen of door bos marcheren ofzo.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Dat klopt, die plastic smaak is super goor, de trip zelf kort maar zo intens, schrok er van de eerste keer, wist ook niet wat ik er van moest verwachten.

      Ik vind acid heerlijk op een festival, met een beetje mdma. Candy flippen. Zonnetje, leuke mensen, biertje.

      Coke heb ik een haat / liefde verhouding mee, vind er eigenlijk niks aan (word introvert en passief) maar als het in huis is moet het op. Gevaarlijk spul. Doe het afentoe, als ik het aangeboden krijg of soms een halfje. Echt heel soms.

      Speed, dat is ook al een eeuwigheid geleden, leuk op een punkfeestje, of in een mosh pit.
Bezig...
X