Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3i / atlas , nasa shutdown , rare observatiess

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wetenschap 3i / atlas , nasa shutdown , rare observatiess

Korting op 420shop
    Wie weet er wat over 3 i atlas , de interstellaire bezoeker die een paar dagen geleden mars gepaseerd is ?

Men vind reeds 7 of meer onverklaarbare dingen eraan, zoals outgassing naar de zon op, geen beweging of koersaanpassing door cme 's , coronal mass ejections, zelfs de baan ie volgt is zot , 5 % vd ecliptic , dus waar onze planeten hun baan liggen . De kans dat dat gebeurd is dacht ik 0,00000002 % maar ja wat zijn cijfers he

Net op het moment we zicht krijgen erop stopt nasa met werken. Men heeft het altijd over alle live feed is cut off, denk niet dat er een live feed van 3i atlas was of kon zijn?

Er zijn maar 7 apparaten die iets te maken kunnen hebben met info erover te verzamelen. Esa en coop hebben meest kans met juice die op weg is naar jupiter, beter uitgerust voor dit soort werk dan een mars rover , maar de afstand gaat wederom ook verder zijn . Juice komt maar in '31 op zijn bestemming jupiter , dus in december ? Data die maar in februari gaat doorgezonden worden naar de aarde.

iemand meer weetjes ?
    Ganja always does the trick.

Uit verveling volg ik het een beetje via reddit. Veel complottheorien en veel gedoe er om heen.
    Ik wacht geduldig de beelden van NASA af. Ik snap dat ze in een shutdown zitten en dat er geen loon wordt betaald, dan zou ik de beelden ook lekker voor mezelf houden.

Volgens mij heeft de Mars Orbiter de beste beelden kunnen maken, ik heb geen idee hoe lang zo'n data transfer gaat duren en of het iets oplevert.
    Dat percentage, ach.. Als we de nummers bekijken in ons eigen heelal, dan is iets met tien nullen voor een getal niet eens zo heel vreemd.

Ik heb allerlei wilde fantasien over waarom ze een ruimteschip verborgen zouden willen houden, maar het valt me op dat er steeds - door wie dan ook - niet echt hard bewijs komt. Veel mensen die er over praten en schreeuwen dat ze bewijs hebben, die adverteren een boek of een abbonement op hun website. Maar opmerkelijk is dat alles te piraten valt, en dat op warthunder forums allerlei documenten geplaatst worden die bouwtekeningen blijken te zijn van geheime vliegtuigen.. Maar dat er nooit iets van hard bewijs tussen zit. Beetje jammer.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Tzotste complot is jammer genoeg desinformatie. Akkoord je hebt money grabbers en zo maar betaald en onderricht om verwarring t zaaien meer en meer ... je vind minder dan 0.0001% aan materiaal die geen clickbait is of fake.

Bekijk je het verder , indien het iets is die observeerd, dan is onze beleving van tijd een illusie, of hebben ze geen beperking erop , want als het van ergens komt aan die snelheid dan heb je nog altijd 80.000 jaar nodig ? Om bij de dichtste ster te geraken.

Wel zelf zitten denken . Een jong vormend stelsel spuwt dit uit maar het komt zogezzgd uit een oud systeem, maar de escape velocity van zulk object om aan die snelheid te kunnen ontsnappen van zijn vermoedelijke ster , door impact of ik vermoed dat het niet mocht meedoen aan planetaire vorming, is fenomenaal.

Daarnaast is hoe ie spint ook raar , hoe ie dus niet reageert op cme , en hoe ie dus zijn staart maakt niet van de zon weg, het stof errond is ook raar, enz .

Het zijn er 7 die avi loeb daar van zegt , probeer van alle 7 een verklaring te zoeken op een vertrouwde manier, dusver niemand .

Het is natuurlijk het 3e object nog maar.

Wat voor vreemde observaties zijn er gedaan?
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Het zijn er 7 die niet verklaarbaar zijn ik zoek ze even op .

Het patroon is op 5% vd ecliptic, dus was het er haaks op kom je niks tegen , nu passeert ie dicht bij 3 planeten. Iets met de asteroidegordel ook die steek houd moesten wij onderzoek plegen.

Het uitgassen vd zon is veel nikkel op zich verklaarbaar maar outgassing is vd zon verwijderd , behalve bij deze rots

De spin is abnormaal volgens alle modellen

De snelheid is iets die niet strookt met de grootte en van waar ie zou komen, maar men vind niks op de plaats van oorsprong maar men kijkt wss verkeerd

Ik zoek ff de rest op

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      De lagen in amerika tonen zich mooi bij dit, het congress twijfelt of het geheime projecten zijn , ofwel deep deeper deepest state, alien tech proberen na te maken,

Waarbij de complotten

- Agartha : objects fly from pole to pole in a sec, aliens wonen hier in zee of antarctica , holle aarde theorie
      -Project bluebook, stargate, paperclip, mockingbird, mk ultra , ... is remote viewing , manipulatie , drugs , maanlanding, enz...
      -Roswell en brazilie : shot down ufo s , reverse engineering

En nog veel meer mooi samenkomen

Dus komen ze van ver , zijn ze niet vergelijkbaar, is technologie zo gevanceerd dat het magie is, maar dan nog heb je fysieke afstand dus heb je ofwel geen tijdsbeperking of besef zoals wij. Maar dan nog moet je rekening houden met alles.

Dus geen onderdelen die versleten geraken of kapot gaan, dus geen 25 lichten, of ramen . Dan kom je al dichte bij deze tictacs , zonder propulsie of zicht, en met entiteiten in die 1000 G aankunenn, of remote controlled , of ai bestuurd.

Of heb je wormgaten of iets die we niet kunnen bedenken

Of woon je hier , en zijn wij hen, of de nazis gingen omdat het aryan aliens zijn die zeggen dat er zuivering moet komen ook nog gehoord.

Dat zijn al oude theorieen . Een nieuwere is Indoctrinatie zou volgen en vijandigheid van aliens waardoor de mens wapens kan verantwoorden tegen aliens is nog zo 1

Voorlopig is het congress nu bezig met ondervragen omdat het allemaal betrouwbare personen zijn die buitenkomen ermee. Ongekende technologie en gevaarlijk voor luchtverkeer.

Maar dan zie je hoelang er al meldingen zijn dan denk ik eerder aan de fermi paradox , en hoe uitzonderlijk de aarde en onze maan is dan denk ik aan nog veel zottere theorieen uiteindelijk, waarvan holgraphic universe uitblinkt in alles.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      De holle aarde theorie heb ik ook wel wat over gelezen van Admiral Byrd, ik vermoed dat jij dat bizarre verhaal ook wel kent gezien het onderwerp je interesseert.

Alle drie theorieën die jij noemt voor het onverklaarbare fenomeen klinken onwaarschijnlijk maar ik vind dat je een goed punt maakt betreffend slijtage van onderdelen en dat het daardoor onwaarschijnlijk is dat ze van lichtjaren ver komen. Derhalve zou ik dan denken dat als dergelijke wezens bestaan, ze op een geheime plaats op aarde wonen ergens. Of misschien inderdaad in zee of in de holle aarde.

1 de baan ervan is raar dus , niet uit te leggen door zwaartekracht alleen

2 acceleratie, deceleratie te extreem wederom door zwaartekracht uit te leggen

3 rotatie is ongezien in andere natuurlijke objecten

4 lichtspectrum ongezien op andere natuurlijke objecten

5 de vorm is sigaarvormig wederom, net als oumaouma meer maar onnatuurlijk tegenover de rest

6 wat ie uitspuwt qua materiaal is wat onnatuurlijk

7 samenstelling is qua isotopen heel speciaal

Meer data brengt helderheid , en gegeven dat het rots nummer 3 is die we maar half bekijken eigenlijk zegt ook wat.

Remote viewers zien er alleszins hybride ships in verborgen in de asteroide en ze praten met de witblauwe aliens over wat ze willen doen hier , ben de naam vergeten vd aliens die rondgaat . Ik sta open voor veel maar de dag van vandaag is dat moeilijk.

Reeele implicaties van nieuwe tech zien zelden het licht.

Wat vond je van dat sonisch kanon op een protest in Polen dacht ik ? Speciaal toch ? Andere kant zijn cymatics en energie mss millenia oud.

Comment

Ik werk zelf met moleculen en atomen en ionen enzo, en ik heb een iets andere kijk dan natuurkundigen en wiskundigen.
      Ik heb namelijk gemerkt dat als ik pure natuurkunde en wiskunde gebruik, dat er iets gebeurt: Al mijn berekeningen komen niet overeen met de werkelijkheid.

Zo werkt het universum nu eenmaal. Als ik 10% overschiet, dan kan ik alsnog 20% lager uit komen. Zet ik 20% te laag in, dan kan ik 50% hoger uit komen. In de natuur- en wiskunde is dat iets mysterieus, een bijzonderheid die verklaard moet worden met een formule. In mijn werkveld is dat gewoon een "Ah, ja het is woensdag.".

Zo denk ik ook over atlas /i3. Het lijkt heel bijzonder omdat we, wat, vijftien waarnemingen hebben sinds het begin der waarnemingen? Het kostte mij 300 waarnemingen om te realiseren dat dingen soms gewoon een beetje anders gaan dan berekend. Is het allemaal heel bijzonder? Absoluut. Elke keer weer! Maar het web overloopt een beetje en ik zie door de bomen het bos niet meer; ik weet niet meer wie ik moet geloven. Dus dan kijk ik naar mezelf en dan denk ik "Joh, het is vrijdag.". Zodra er iemand met verstand van de materie een belangrijke uitspraak met evenzo belangrijk bewijs komt, dan luister ik er graag naar.

Er zal vast leven zijn buiten de aarde, daar ben ik vrijwel zeker van. Maar de vraag is vooral: is dat beter dan het onze, en als ze geen contact maken terwijl ze dat wel kunnen, dan zouden ze daar vast een reden voor hebben. Als we de mensheid vergelijken met het aantal mieren op aarde, dan kunnen we met redelijke zekerheid zeggen dat mieren het beter doen dan wij (Passief-actieve ventilatie, verwarming, voedselproductie door een schimmel, hormonen en voedingsstoffen uit een enkele bron die zelf aangeeft wat er nodig is aan input), en dat 99.9999% van alle mieren in de wereld nog nooit een mens heeft ontmoet. Weten zij dat wij bestaan? Zou het ze iets uit maken?
      Zou de mier in Italie er iets om geven als we onze tuin volgooien met bestrijdingsmiddelen?
      Zou de mens moreel beter af zijn als we mieren-oorlogen met miljarden doden zouden voorkomen? Zou het zin hebben om zo'n oorlog te stoppen?
      Ik speel graag met het idee dat er vast wel een hogere macht zou ingrijpen als het tot een kernoorlog komt, maar hoe vaker ik er over nadenk hoe meer ik besef dat de kans vrij groot is dat wij mieren zijn. De aarde als eiland in een zee van universum. Ik geef er niks om wat er op een klein schiereiland in de tropen gebeurt, terwijl daar totale destructie plaatsvindt van hele kolonies.
      Rete interessant als documentaire, maar zou ik er heen gaan? Neuh. Zou ik er iets aan willen doen? Ook niet.
      Wat zou het voor die mieren voor zin hebben om een mens te zien?
      Zware stof allemaal.

En stel nu dat het een interstellair ruimteschip is, wat zijn koers wijzigt en naar aarde komt. Wat dan?
      Wie schuiven we naar voren als spokesperson? Wie heeft er recht op contact en waarom?
      David Attenborough?
      En dan nog de vraag, stel ze komen met een belangrijke boodschap.. Wie zegt er dat daar naar geluisterd wordt?

Ik hoef hier geen antwoorden op, het zijn geen open vragen maar gewoon dingen die in mij opkomen. Stof tot nadenken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Tegenwoordig hebben we trump, die heeft net zijn 8e oorlog beëindigd.

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Zeker stof tot nadenken en een groot verschil tussen mieren en mensen is dat zij niet weten dat ze naakt zijn. Althans dat vermoed ik! Ook vermoed ik dat mieren menen dat arbeid vrij maakt - gezien ze niks anders doen - maar wij mensen weten wel beter! Arbeid is een noodzakelijk tijdelijk kwaad tot we genoeg geld hebben om te doen wat we leuk vinden! Los daarvan vind ik het wel een interessant vergelijk mensen mieren en ufo's maar je implicatie dat eventueel buitenaards leven groter/slimmer/beter is dan de mens is voor mij nog niet bewezen. Vaak worden ufo's juist kleiner afgebeeld.

Hoewel je geen antwoorden hoeft vind ik het toch wel geinig mijn mening te geven op je vraag. Zou men luisteren naar hun boodschap? Ik denk het niet eigenlijk nee. Zeker niet als ze zouden zeggen: 'heb elkaar lief en je naaste als jezelf' ik denk dat ze dan zouden zeggen: 'kom is met iets nieuws, kruisigt hen!'

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik moet direct denken aan een nieuwe dimensie , eens gehoord van een mier die enkel 2d kent , en zijn enige opties zijn naar links en rechts gaan.
        Plots leert ie de derde dimensie kennen , omhoog en omlaag . Verder denk ik wel aan hoe uitzonderlijk alles is van het menselijk lichaam , en hoe alles in elkaar zit. Het oog alleen al bv. Dat is een buitenproportioneel kunstwerk dat. Ook dat linkt men uiteindelijk met observeren van realiteiten vanuit holograpic universe principe. Wij zijn de zintuigen van iets die alles wil beleven, gelijktijdig. Maar dat staat helemaal los van al de rest dan weer.

Dan wederom dat chromosoom 2 , 200.000 jaar geleden, niet natuurlijke aanpassingen eraan, tot aan het onderscheid tussen ons en apen.

Ik denk alles met een pijnappelklier heeft bewustzijn, en middelen om dat uit te drukken zoals wij gewend zijn. Bewustzijn zit wss in alles , en toont het op manieren die we niet omvatten als expressie ervan. Zoals de theorie dat alles uit plasma bestaat, en dat plasma intelligentie bevat.

Streven naar perfectie als mensen zit wel in ons , maar het geruis leid ons af , en geld blokeert de rest.

Verder ziet men nooit maar ook nooit , vijandigheid in ontmoetingen, dus als men oorlog verklaard tegen aliens is het wederom eigen agenda .

De atoomtesten hebben alleszins uap sightings doen vermeerderen , waarvan dan wij de mieren zijn, iets niet zien in de 4e of 5e dimensie , en met atoomproeven tijd en ruimte scheuren, of zelfs materiele schade maken die wij niet zien. Daar komen de ontvoerden mee af , met deze boodschap.

Ik neig altijd wel naar iets van mening maar blijf er open voor.

Wist je datje , is het aphophis die in '29 of '32 de aarde kon raken? Die 1 % kans is gereduceerd naar 0,00001 , maar nu heeft ze een 4 % kans om de maan te raken. Het object is 80 meter , en men overweegt sterk om ze weg te bouncen, omdat men ongerust is. Dus 80 meter die inslaat op de maan heeft geen effect op omloop , zelfs het momentum is ervan af maar toch vreest men voor catastrofe hier. Nasa zou een nieuwe dart opstarten .

Tunguska was 80 meter en ontplofte op een hoogte van een paar km vermoed men.

Cheblyuansk was 15 meter groot

Beiden hadden momentum , apophis niet

3 i atlas is 4 km + , stuk groter dan xhicxlub krater impact vd dinos. Ik denk dat zoiets ongeveer de vredefortkrater zou maken in afrika, en dat is 2 miljard jaar oud , denkt men, dus ook mooi hoe
        zeldaam dat is dan

Ps we zijn scheppers van realiteit, dus denk ik sinds dat men de theorie van type 1 , 2, 3 , beschavingen hebben bedacht , is dat ons doel. Al mag er geen geld mee bemoeid zijn.

Type 1 , energie van de aarde benutten, vrij en onuitputtelijk

Type 2 de kracht van onze ster volledig benutten

Type 3 vergeten wat
        Last edited by Wesley pipes; 19 October 2025, 13:26.

Men zegt altijd, obseevaties zijn millenia oud, ufos op schilderijen uit de middeleeuwen ook. Enkel na splitsen van het atoom waren er veel veel meer. Dan kan nog ieder antwoord kloppen, want ik denk niet dat als je atomen splitst, je de volle kracht ervan benut , om water op te warmen , stoom te creeren en zo energie te verkrijgen in een centrale. Ik denk dat zoiets , net als quantum
      , meer diepgang brengt aan iets, zoiets als een nieuwe dimensie in een vorm.

Het feit dat alles uitblijft qua nieuwe energievormen is denkelijk een mengelmoes van nationale veiligheid, winstbejag en controle.

Zit er in benzine ook niet iets zoals 1600x meer energie dat we niet benutten met een motor ?

Consumptie als doel terwijl er geen voetafdruk mag zijn ?

Dan gaat men mss in de ruimte gaan, 1 ruimterotsje kan 1000x de wereldeconomie bevatten in grondstoffen . De eerste die dat kan gaat de toekomst verder bepalen.

Er waren zonnevlammen ook , en nasa bekijkt deze met o.a. osiris . Rex , en bij 1 vd vlammen die een ongeziene dynamiek had , is er plots beeldmateriaal weg​ 3 - 4 uur. Ze hebben geen volk meer om niks te bedienen of uptedaten, maar wel om beeldmateriaal die iedereen kan inzien, te tweaken!

Hork ja holle aarde, no fly zone , nu heb je zelfs the antarctic anomaly die groter word , de van allen belt , waar astronauten door moeten, die uit onze kern energie opwekt om straling tegen te houden is daar het zwakst , en dat word groter en groter , splitst op, men weet niet waarom.

Ik bedenk nu net , dat onder de grond de enige plek is die straling stopt.

Maar verder zegt men ook, vlieg je boven 8k feet fzo, mag je er wel vliegen, men vind geen gat waar byrd zei, dat is zelfs dicht bij mc murdo station. Een ice wall zegt men ook die verdergaan verbied.

schwabbenland met de nazis , en de oefeningen vzn us , zogezegd om vrieskou te testen, met 100 boten vliegtuigen , 5000 man, enz volledig bewapend .

Nazi arctic sub bases , verhaal van nucleaire subs die onder het ijs gaan, ze vinden een alien base met lichten die hen volgen zonder energiebron.

Ik was er niet , en zoveel verhalen van mensen die er ook niet waren maar ik heb zelf een zekerheid dat er iets is, up in the sky . Alsook veel geheim en manipulatie op deze wereld

Comment

Ik ben ondanks de vele waarnemingen en verhalen over ufo's (zelfs binnen mijn familie) en de holle aarde theorie ten spijt, heel erg sceptisch. Ten eerste omdat materie verhindert om meer dan zoveel afstand en snelheid af te leggen (laat staan lichtjaren) zoals jij ook betoogde en de zwaartekracht maakt in de aarde wonen onmogelijk.

Maar ik vind het wel interessante verhalen en ik kreeg kippenvel toen ik dat hele angstaanjagende betoog las van Admiral Byrd die beweert in de aarde te zijn geweest. Toch heb ik het gevoel dat we in de zeik genomen worden want dat die man die boven de aarde vloog en van die vreemde dingen getuigt nou uitgerekend Byrd moet heten??​
        Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Belgie heeft r ook veel gehad , boven een voetbalstadion in de jaren 90 , meer dan 100
          toeschouwers , belgie nederland is wel een hotspot. Mss dicht bij atoomopslagplekken kan ook ? Dienen brian greer, zegt al meer dan 1000 neergeschoten, puurom de tech te achterhalen.

Andromeda is het dichtst, en ik dacht de het voyager 2 was die verst is, net buiten de aantrekking vd zon, net buiten on zonnestelsel dus niet buiten de melkweg. . 81.000 jaar gaat ie nodig hebben tot de dichste zon . Ofwel sla ik alles door elkaar en is dat zelfs aan lichtsnelheid. Dus eerder raar zou zijn dat ze van zo ver komen vind ik. Om ons te vinden in die ruimte? Voor ons ondenkbaar...

Fermi paradox he , ofwel vol leven ofwel niks, ofwel cyclisch en niemand geraakt voorbij hun resets .

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          We kunnen in mijn optiek zo zoetjes aan wel uitsluiten dat UFO's van ver komen, domweg omdat ze ook met onze aardse natuurwetten te maken hebben als ze hier op aarde zijn. Buitenaardse wezens hoeven we ze wat mij betreft dan ook niet (meer) te noemen. Interessant dat er al velen uit de lucht zijn geschoten volgens Brian Greer (en ik ben er van overtuigd dat het leger grote interesse heeft in UFO's) maar is er ook enige onderbouwing voor die claim van de heer Greer?

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Een deel van mij twijfelt bij hem, hij doet het al zolang, en hij zegt dat als ik doodgedaan word alle info verdeeld word onder hooggeplaatste vrienden van hem , hij kent heel veel hooggeplaatsen ook, die rechtstreeks contact hadden. Whistleblower of doelbewust. Desinformeren ,het kan allrmaal.

Zijn zotste bewering zijn dat wij quantum entanglement wapens bezitten nu. In principe kan je ieder atoom, gelijk waar , als wapen gebruiken, instant.
      Bezig...
      X