Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Magic mushrooms vs. Magic truffels vs. Antidepressiva

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overige Planten Magic mushrooms vs. Magic truffels vs. Antidepressiva

Korting op 420shop
    Hallo iedereen. Ik zou willen rondvragen hier wie er ervaring heeft met behandelen van depressie .

Nagenoeg elke ad (antidepressiva) heeft een hele resem aan bijwerkingen die acuut ontstaan of na verloop van tijd opkomen of het bestaande nog erger maken. Verder heeft het de potentie , niet om het probleem op te lossen, enkel te maskeren.

Ook heb je het placebo effect , en eigen kracht in zelfgenezing, al hangt dat af van hoe je staat in het leven.

Dan zijn de bijwerkingen zodanig breed , en hoe onze hersenen een zeer complexe benadering vragen en iedereen verschilt , is het gangbaar om de nieuwste uit te proberen, die minder directe bijwerkingen hebben, die wel duidelijk meer en zwaardere gevolgen hebben later in je leven. Cymbalta is een mooi voorbeeld, nu minder bijwerkingen maar neem je het jaren, dan is het maar af te wachten wat nieuws zich manifesteert.

Gangbaar is probeer iets, en helpt het niet, of word het erger, want dat is ook een bijwerking. Het kan een depressie nieuwe lagen geven, probeer dan iets anders. Al deze stoffen hebben , net als wiet bv een dubbele werking. Net omdat ze inwerken op dat deel, kunnen ze omgekeerd werken. Hoe kan iets nu psychotisch actief zijn en tegelijk antipsychotisch werken? Wel blijkbaar zijn ze er uit bij ad , maar niet bij wiet , wat brengt er op he?

Dat is het rare aan pshychotrope drugs . Bij ad medicatie isoleren ze 1 molecuul wss, werken ze er wat aan , en zeggen ze dit werkt. Net zoals je wiet synthetisch maakt of enkel cbd isoleert, is de synergie weg, een deel maar van het geheel. Je ziet een werking maar het is de schaduw ervan .

Je hebt ad die serotonine heropname remt, je hebt er voor noradreline, op basis van dopamine,...

Ben je gevoelig voor tlaatste kun je manische episodes opwekken, dat kan niet de bedoeling zijn, maar het is een logisch gevolg. Wek je geen manie op, en lijkt het te werken , kweek je toch gevoeligheid op ervoor.

Ik zie gewoon op geeneen manier in hoe deze pillen bedoeld zijn om je terug gezond te maken. En dat is nooit de bedoeling geweest. En ziet men meer en meer in. Het helpt on the spot, deels placebo, deels effectief.

Bij mij dus alleen bijwerkingen , een gemaskeerd gevoel van genezing, maar niks afdoend.

Nu kom ik bij dmt . Nagenoeg alle! Processen die iedere ad doet komen samen in synergie bij dit middel. Ieder hormoon word beinvloed net als alle receptoren . Synergie ? Onverklaarbaar

Dan kom ik bij mijn vraag over truffels en shrooms. Wie heeft ervaring met de genezende kracht van psylocibine ? Truffels zijn de ondergrondse bewaarkistjes voor de vrucht boven de grond en verbonden met mycelium waardoor beide psylocibine bevatten al is het in andere verhoudingen. Ook zie ik dat truffels het alternatief waren voor ban op shrooms , ik herinner me de jaren dat de heksenketel idd shrooms had liggen en een paar jaar later enkel truffel.

Dit omdat het aandeel erin minder is, maar dan neem je r toch meer? Mijn gevoel is dat truffels niet alles bezitten in die synergie die de paddestoel zelf heeft. Want hoever staan we in het wetenschappelijk bewijzen van de werking ervan ? Evenver als hoe we wiet kennen? 0,4 % fzo?

Los daarvan heb ik ervaring ermee maar lang geleden. De synergie van feestjes in het weekend is de combo van alles in die ervaring die weerspiegelt in hoe je ontstresst ook. Het sociale , de muziek, de reis, het weekt los wat vast zit.

Microdoseren , beginnen met 1/3 e portie, de tests voor ptsd waren meest effectief met een volle dosis en langstdurend nadien. Nadelige effecten zijn ook angst en paranoia maar deze effecten blijven niet hangen , en in persoonlijke ervaring net nodig en met een helend effect als ik dat zou uitleggen voelt het eerder gewild en natuurlijk aan . Alsof het fight or flee aanpakt.

17622538682815379246269910883969.jpg

Sailing in the sea of mushrooms

Vertel me jullie ervaringen , microdoseren, shrooms of truffel, dmt of salvia of gelijk wat , omdat het therapeutisch effect niet te onderschatten is!

P.s australie heeft goedgekeurd in gecontroleerde setting, het jammere is dat je er 10.000 dollar aan kwijt bent voor een hele resem aan therapeuten. Want hoe anders ga je aan een thuisgekweekt iets van een paar euro er geld aan verdienen?

gelijk welke info is welkom , bedankt !
    Ganja always does the trick.

Interpsy heeft hier de therapie met psylocibine.

Gaat via doorverwijzing van de huisarts.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Erkende therapie in nederland? wist ik niet. Mooi dat ze alternatieven aanbieden. Weet je prijzen , wss wel duur ?

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ziekenfonds.

Ik heb tijdens een paddotrip al mijn opgekropte woede en verdriet eruit gesmeten en tevens besloten nooit meer iets op te kroppen maar meteen mijn hart te luchten, of mijn naasten het willen horen of niet. ik ben het in iig kwijt. Beste beslissing ooit, had ik veel eerder moeten doen in plaats van jaren er mee rond te lopen. En ik dacht nog dat ik een bad trip had gehad maar deze bleek dus gewoon erg goed voor mij te zijn.

XTC Heeft mij ook anders laten denken, veel vrijer zonder schaamtegevoelens. Ik durf mij nu gemakkelijker te laten gaan zonder na te denken over hoe anderen mij zien. Ook als ik nuchter ben. Dance like nobody is watching.

DMT Slechts een paar keer gedaan, buiten een out of body experience en de tunnel naar het licht en het bezoeken van diverse kamers in mijn geest geen mind altering ervaring gehad. Althans niet dat ik mij er bewust van was.

Zelfde met LSD, alhoewel dit ook aan de setting kan liggen. Meestal gebruikt op een festival of met uitgaan. Dan was het lachen gieren brullen. Wel heel erg leuk om te doen.

Wiet heeft mij over het algemeen rustiger gemaakt. In plaats van gedachten die als een achtbaan door mijn hoofd denderen, kan ik mij ook concentreren op 1 ding of activiteit en het heeft mij een nuchtere blik op het
    leven bezorgd. Kan ik tegenwoordig ook zonder wiet echter dan schrik ik ‘s nachts meerdere keren wakker door de levendige dromen. Sta dan vermoeid op.

Ervaring met depressie heb ik niet alhoewel ik wel eens tegen het randje heb aangeschuurd maar mbv vrienden en familie kwam ik daar meestal wel uit. Verandering van gewoontes en/of omgeving helpt daar ook bij.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Merci, dit leunt heel hard aan wat ik voel, ik heb een onbalans in wss kun je het iets hormonaals of chemisch zien maar uit zich in niet meer aanvoelen van mensen , momenten, energie eigenlijk op zich. Bewust ervaren van wat er gebeurd , door dat alles vast zit . En niks werkt zo goed om die neuronen in onze hersenen terug te activerren als deze psychotrope middelen. Dmt uit de pijnappelklier psylocybine in onze dromen, soms stop je van dromen, mis je gewoon dit, wat al die complotmensen jaren zeiden. Verkalking van de pijnappelklier , het huis van de ziel.

10% meer neurale verbindingen na 1 dosis , is 1 vd hoofdredenen waar ze niet kunnen naast kijken, bij paddos. Dat is alsof gemaakt voor elkaar

Dmt roken ? 1 hit bang of vape , ik weet niet wat of hoe , nu bij dmt weet ik het niet geen ervaring, of het op een slecht moment niet goed is.

Alle middelen brachten me naar een niet visuele zelfde staat , diepe ontspannig, geluk , rust ,
      eenheid, genot . Dat is dus wiet,paddos, lsd , xtc, mdma, maar wou ik trippen kon ik nooit . In een publieke setting gelijk hoe high ik was altijd te bewust, dat loslaten , dance like no ones around, ben ik verloren met ouder worden. Eerste goa feestjes danste ik wel mijn sokken af omdat die muziek tot in mijn botten ging, ik was 14 , kon alles vinden wat ik wou, maar heb mijn eerste pilleke geprobeerd aan 19j maar.

Tzijn wat die alsof het vasthangende karaktertrekken zijn, introvert zijn en door een ervaring breek je los van dat vorige. Iets die jaren moeite zou kosten alsof het in een vingerknip een andere realiteit word.

Heb je altijd in compagnie getript? Is wel een verschil tschijnt

Mijn ervaring is wisselend. Nooit langdurig depressieve klachten gehad.
    Maar met paddo's en truffels staat voorop dat ze ontzettend goor zijn. Dat bederft de ervaring heel erg.

De trip is soms niet te sturen en er treedt heeeeel erg snel gewenning op; na een goede trip krijg je met dezelfde dosis een week later geen enkel effect. Dat kan wel zes weken duren.
    Als je slecht gaat, dan kun je niets anders dan uitzitten en dat kan heel akelig zijn. Ik heb mezelf ooit overtuigd dat ik een staatsgevaarlijke terrorist was en hoewel mijn brein zei dat dat niet waar was, wilde ik mezelf niet geloven. Hoewel dat voor sommige mensen een uitkomst kan zijn om een spiraal te breken, kan het voor sommige mensen ook een hele boel akelige gedachten op doen laaien, wat de diepte van de eindeloze tunnel alleenmaar groter maakt.
    Vanuit een shop is doseren vaak erg makkelijk en redelijk stabiel, maar vanuit zelfkweek kan het alle kanten op schieten; de ene helft van de kweek kan heel zwak zijn en de andere helft gigantisch sterk.

Als ik eerlijk ben, is dit de laatste drug die ik zou aanraden als mensen te kampen hebben met emotionele stabiliteitsproblemen.
    Kijk, 8/10 keer gaat het geweldig en is het beter dan XTC. Maar die 2/10 keren kijk je in het duisterste deel van je bewustzijn, en dat duistere deel kijkt terug naar jou; zonder masker, zonder rem, zonder controle. Je moet redelijk sterk in je schoenen staan om daar mee om te gaan.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Heel groot gelijk maar , dat gevoel dat angst creert , in een al angstig persoon, is mss net dat die het doorbreekt, als een antipsychoticum als bijwerking psychose heeft, is dat het net denk ik.

De ervaring moet er zijn zeer belangrijk. En angst ervoor ook . Zeker na jaren. Als met een kettingzaag werken, nooit zonder nadenken doen.

Door de ervaring en angst heb ik het jaren niet gedurfd, maar iets weet in mij dat het chaotisch kan zijn, het rust brengt,

De portie is altijd 15 online, ik heb nu 5 gr utopia genomen, en morgen wou ik 10 doen. Opbouw, respectvol

Het zotte eraan is dat ik het gevoel heb dat het me letterlijk zodanig deugd aan het doen is,
      intelligentie bevat en helpt op verschillende vlakken .

Alles begint met een diepe ademhaling, een herkenbaar iets , en in plaats van een spontane traan, kwam er een spontane glimlach, en met die eerste diepe adem zou ik 10.000 woorden nodig hebben of éen iets allesomvattend, en het enige ik voel is bevrijdend, genezend, hulpvol.

Moeilijk uit te leggen . Dat momentje dat je het beseft, gelijk wat iets triggert het, ik keek juist in de spiegel, glimlachte en voelde iets van ik heb je gemist oude vriend , niet tegen mezelf maar dat gevoel die met mij vele reizen gedeeld heeft..

Het vies smakende, en het doel erbij is heilig , je doet het niet zomaar voor je plezier . onbewust wil men dat diepere men zoekt het op en het geneest op vlakken die ons dna herkent , en collectief als mens vertrouwd ermee , is mijn gevoel zoals velen , en ik was vergeten wat het was .

Dmt daarentegen is een ander beest en ongekend terrein, daarbij twijel ik wat je bedoelt hierboven qua diep en zwaar . Ik heb 1x van slechte lsd bad trip gehad en ja veel leuks is er niet aan he, maar dat is echt een bad trip , door slechte lsd , ik denk eerder bij diepe angst ervaren bij ayahuasca als iets noodzakelijk dan . Verschillende types bad trip

Jullie weten wat ik bedoel , iemand zonder die ervaring niet, dat is die scene in fear and loathing met die lsd op zn mouw he.

4x op een jaar , idd, tolerantie vermijden. Wist ik niet bij zelf kweken dat de sterkte onevenredig verspreid kon zijn, dank!

• LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Wat ik zeg met die gewenning, als je vandaag 5g utopia neemt en morgen 10, dan neem je vandaag 5 en morgen effectief 2.
      Als je gedachten dalijk ontsporen, alle kanten op schieten, en je geen grip meer kan krijgen op die datastroom, dan heb ik je gewaarschuwd.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ok, maar na jaren niks en redelijk depri, denk ik dat ineens 15 mss veel slechter kon zijn . Ik hou het goed in gedachten die gewenning, het doel is therapeuthisch , en ik hou er een dag tussen ook. Dat maakt mss niet veel uit maar ik heb terug het gevoel ik het aankan. 10 gaat mss anders zijn maar de datastroom kan ik soms niet aan als ik nuchter ben . En het doel is eigenlijk de trip ondergaan om bewustzijn te creeeren in het dagelijkse leven . En het is redelijk absurd hoe goed het aanvoelde , instant genezing op bepaalde vlakken, hoe raar het ook klinkt, alsof het placebo is maar niet naast te kijken.

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Mijn ervaring is wisselend. Nooit langdurig depressieve klachten gehad.
    Maar met paddo's en truffels staat voorop dat ze ontzettend goor zijn. Dat bederft de ervaring heel erg.
    Inderdaad de smaak is niet te doen. Die proefde ik later zelfs een keer tijdens een lsd trip.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

• LR2
      LR2 commented
      Editing a comment
      Agave siroop en vitamine C tabletten werken bij mij heel goed om gedroogde paddo-thee te verbloemen. Van die smaak heb ik geen last meer, maar het was even uitzoeken wat het beste werkte.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Chocolade versterkt , kun je paddotabletten nog kopen had dat vroeger es gekocht . Lekkere chocolade , niks van vuile smaak en 1 blokje was redelijk zwaar indertijd..

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik voelde van die verse paddo's niet zo gek veel, eigenlijk viel het me tegen qua effect. Heb nochtans het hele zakje genomen destijds maar het werkte nauwelijks. Dat i.t.t. 1p LSD waar zelf een half pilletje me al naar de maan stuurt. Dus dan kies ik dat maar, edoch af en toe.

Het rare is dat het wel iets doet, maar net als vroeger trip ik weinig, alsof ik dat kan aan en afleggen, of ik moeite moet doen om iets te visualiseren. Wat ik wel 100% voel wat ook raar is , is meer verbindingen in mijn hoofd, dat blijkt uit herinneringen opgeslagen, die plots vrijkomen. Diepere gevoelens , waarbij je zou denken , als je depressief bent moet je minder denken. Net omgekeerd, omdat je blokkeert omdat je zwz denkt, maar geen verklaring vind, net die extra gedachten helpen het plaatsen.

Gewenning zat in mijn hoofd en als er dan iemand belt verstoort het wat je gedachten. Is het dan niet immersief genoeg de ervaring? Het is wat lang geleden.

Qua visueel trippen was er 1 iets . Ik ging plots uit v1n de gedachte dat wij ontwerpers zijn, en waar fantasie stopte , had ik de kracht om te visualiseren , daarbij moestvik aan tesla denken, die machines ontworp in zijn hoofd, aanpastte en liet draaien, om dan pas het materiele concept uit te werken.

Waar een vorm stopt met bewegen als je je ogen sluit, dan gaat het verder, en het patroon volgend erop is eigen creatie.

Dus ik denk echt dat diepe gevoelens van ongeluk iets is dat we nog niet echt verstaan.

Dat heet ook nog maar 50 jaar depressie, voorheen melancholie, wat zat er in ons natuurlijk eten vroeger, wat we nu als naturrlijk beschouwen bevat niks meer van die eigenschappen. Salade vervangt een paar dingen die vol zaten van antioxidanten, kruiden , enz

Waarom komt men ziek, ah de stress van vandaag, maar wat zijn we kwijt , bewust uit ons smakenpallet gehaald zijn zijn de dingen waar we allemaal pillen voor nodig hebben nu.

voor mij geld het , ik ben een denker, wil ik minder denken of het beter kunnen plaatsen. Ik heb nood aan kennis en de manier om het te verwerken.

En als er net iets misloopt in dat gedacht dan helpen pillen zeker niet, om innerlijke rust te krijgen.

Vb. Collegas doen moeilijk , ik versta niet waarom . Een gevoel dat je niet kunt loslaten. Was ik een ander persoon dan zeg ik tja en gedaan. Ik blijf denken en kom niet tot het begrip waarom. Ik zou graag die persoon zijn die schouders optrekt en door kan gaan, maar dat ben ik niet. Kan ik dat leren? Heeft dat te maken met kennis , slimheid , zelfvertrouwen, onwetendheid, enz...

Of heeft het te maken met gemoedstoestand. Is het flexibiliteit en niet vastzittende gedachten die een mens echt slim maakt, is het je bewapenen uit de diepte , en erboven komen te staan.

Dan is wezenlijke kracht het beste, en het bewustzijn op dat moment.

Wat als je vroeger nog getript hebt, neem 20 jaar geleden, je brengt een hoop nieuwe neurale netwerken aan, maar je onderhoud ze niet? Wat als dat die diepgang is in mijn hoofd die ik niet kan opvullen omdat dat netwerk niet gevoed werd?

Dit klinkt zo zwaar naar de kant ik moet blijven trippen om een betere mens te zijn, maar het is eerder onderhoud van neuraal netwerk die vermeerderd is.

Ik denk dat dit ook iets is qua verslaving , het heeft geen eigenschappen ervan, maar je wil die ervaring.

Als ik wil genezen dan wil ik genezende effecten, hoef ik dan de trippen, als ik weet dat het helend is .

Na alles al die jaren, weet ik dat je gaat voor een state of mind, iedereen heeft iets die hem goed ligt, akkoord. Eens je het gevoel hebt dat het nodig is dan is het verkeerd , dan ben je verslaafd . Oei . Maar vergelijk coke en paddos es. Beiden een veranderde staat , maar bij coke zit er ook een aandeel in die bedoeld is voor consumptie , chemisch gecreerd.

Daarmee dat ik kruisen van wiet ook wat verkeerd vind al is het deels natuurlijk. Daarmee dat coke gedoseerd moet worden, maar net als alle middelen is er een dunne lijn, maar met psychotrope middelen is de drijfveer anders, en moet je het met respect doen.

Baked, not fried , the healthy choise

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ik herken dit zeer en voelde van de paddo's ook weinig die ik recent nam, terwijl ik als tiener destijds wel knetter werd. Dus jouw conclusie trok ik ook, maar ik zeg probeer eens 1p LSD (pillen) en je zal weer trippen als een tiener.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Maar toen ook had ik geen opbouw of gewenning, ik deed het niet veel en maar vanaf rond de 20 jaar , alsof ik niet genoeg nam , ondanks dat ik evenveel nam of hen, of meer omdat het weinig deed. Mss houd er iets me tegen om het los te laten, wat je ervaart dan is niet materialistisch, mss hou ik te vast aan het ene. Ook kunnen mensen van nature uit via metabolisme anders reageren , zoals iemand die gist aanmaakt in zijn buik en tekent op ademtests terwijl ie niet drinkt , of een stof in de maag zoals bij dmt, maar iedereen heeft dat dus ja. Trippen echt trippen heb ik nog nooit ervaren..

Hallucinerende middelen werken wel degelijk tegen depressies zeg ik als ervaringsdeskundige met beiden. Ze helpen je een patroon te doorbreken wat zonder die middelen niet lukt. De gezondheidsrisico's zijn er maar die zijn te verwaarlozen tegen het gebruik van alcohol wat behoorlijk is ingeburgerd.

Trippen houdt je een spiegel voor waar je wel in moet kijken. Zo nee? Verhoog de dosis de volgende keer...

Tot dan klik HIER.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Die drempelvrees wat, alsof ik dus denk dat door nooit visueel te gaan , ik plots het wel ervaar en het niet meer kan afzetten gezonde vrees? Maar ik ervaar wel de rest vd trip, de diepe adem, de creativiteit, kleuren versterken.

Het is een combo van gewenning metabolisme ervaring maar ook loslaten ? Ineens word het duidelijk voor me misschien. Thx!

En wat heel goed helpt om een depressie te doorbreken zijn MDMA en benzofuran. Máár je moet sterk in je schoenen staan omdat verslaving anders op de loer ligt want als het is uitgewerkt pak je snel het oude patroon weer op. Desondanks vind ik het af en toe heerlijk om te nemen. Na een half uur vliegen al je negatieve gedachten uit het raam, of ze zijn althans ver genoeg verwijderd dat je echt ff kan chillen.

Tot dan klik HIER.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Md heb ik vroeger ook nog redelijk wat gedaan en dat is idd 1 vd middelen, die ik goed kon plaatsen, geen hangover, geen ontwenning, en nooit nu heb ik zin in meer of nog es . Mijn gedacht gaat uit naar de gehele ervaring is meest helend, en mdma mist ook die trip dan.

Maar het werkt mss helend op meerdere vlakken. De setting voor md was altijd een feestje, nooit anders. Ik denk net aan verslavingen die ik heb die wat dwangmatig zijn maar in de volksmond minder erg, koffie cola en tabak, redelijk verwoestend voor het lichaam, wat te temperen ook, door rust te vinden , ontspannen van het gehele lichaam geest en ziel. Bewust worden door een ervaring dat is bijbels bijna

Het is ook een variatie aan klachten he, noem het gelijk wat, het is gelaagd zoals een ajuin het kan

Een burnout gevoel zijn die terugkomt
    celstress die chemisch verstoord
    Negatief gevoel
    energie weg door infecties
    Gevolgen van doorleefde infecties, situaties,metabolisme switchen
    triggers van auto imuun factoren door voorgenoemde
    Het is een lang lijstje en comorbiditeit is meestal dit , er speelt meer dan 1 iets , maar een integrale aanpak of kijk bestaat niiet echt, in gewone geneeskunde.

Het kan vanalles zijn, en wil ik zeggen, ik ga er ook niet licht over, het is een bewuste keuze dat ik niet zou doen had ik 5 dagen een somber gevoel .

Je herkent de symptomen , en na aflopen vd conventionele methodes , die niet effectief blijken, verre van, en dat de duur ervan ook niet goed is , waardoor allerlei problemen extra op je afkomen, want hoe los je dat op? Hoe snel geraak je nog bij een specialist van gelijk wat, om vervolgens nooit echt helemaal geholpen te worden.

Dat is mijn ervaring die niet voor iedereen klopt , het is een zwakheid in het gebeuren die ik ervaar .

Hopelijk herkennen mensen zich erin, en vinden ze wat steun , gewoon in de herkenbaarheid ervan , niet aanzet tot psychedelica ,

maar ik zie nu net een doos voor me, die krimpt bij depressie, en uitzet bij helderheid, gevangen erin, but thinking outside the box makes the size of the box matter-less , bedoelend op het probleem word onbestaand, en die die het toch willen oplossen hebben minder probleem ermee.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja ik herken het zeer, in mijn tienerjaren begonnen te experimenteren met (soft)drugs voor recreatie en nu (soms) gebruik ik die middelen tegen depressie. Voor mij helpt het enorm, lsd geneest wel dieper dan mdma/ 5mapb weliswaar en je hebt nagenoeg geen kater, maar ook daarbij komt de depressie na een tijdje terug. Ik neig er naar te denken dat een depressie voornamelijk een gebrek aan serotonine is. Dus voor een acute onderdrukking van de depressie zonder dat je het allemaal hoeft te analyseren, is een middel dat serotonine aanspreekt ideaal. Wel kan er gauw misselijkheid optreden maar nadat je hebt overgegeven is het prima.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Wel daarbij heb je de cofactoren zoals , opname van mineralen en ontstekingen in het lichaam , op 1 of ander moment in je leven, zoals een ebv , of maagbacterie of een virus, parasiet, baacterie of schimmel, die samen imuun onderdrukken, opname verstoren, en hormonale shift maakt. Comorbiditeit bij depressie ligt hoog , zeer vaak is er een ander iets die meespeelt. 80% heeft iets anders, en meestal 2 a 3 dingen, Als jij en ik 2 op 10 mensen zijn die depressief komen van wiet bv , dan speelt er iets anders, denk ik . Anders zou het 8 op 10 zijn ? Ik praat niet over jouw leven maar mijn ervaring nu,

Als het door het chronisch gebruik is , is er op het moment van de depressie meestal een tekort van iets anders een immunologische zwakte een breuk of een blokade of dat kan een trigger zijn is mijn gevoel

Opbouw van oxidatieve stress, en wat we vroeger aten die dat bestrijdde was normaal , dat is het zotte vind ik , zonder wetenschap wisten we de geneeskracht, en sinds wetenschap hebben we die kennis uitgebuit, om het te vervangen met pillen. Chronisch tekort van mineralen samen met levenswijze, ik drink weinig alcohol maar veel koffie en cola zijn even slecht.

Ik wil het juist analyseren want de wereld rond
      mij zegt dat het wiet is, terwijl ik weet dat er meer speelt. Veel mensen hebben burn out depressie, chronisch moe enz zonder duidelijke reden . Ook hoe het aanvoelt zegt me dat r verschillende types depressie zijn en dit is iets anders moeilijk uit te leggen. Met al deze woorden lukt het nog niet
Bezig...
X