'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #1

    'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

    Korting op 420shop
    ............
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 15:42.
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

    Het was een prima koningin hoor!

    Comment

    • sjeng
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 27

      #3
      Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

      Deed opstelten maar afstand van zijn zetel.

      Comment

      • ROEG
        Wicked Stoner
        420 MemberMemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 201

        #4
        Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

        Helemaal mee eens Sjeng!

        Ze zoeken het maar uit met het koninklijk huis, ik heb er niets mee

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

          zal wel effe moeten wennen aan "koningsdag" zoals dat in 2014 ingevoerd wordt. 30 april wordt 27 april
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Blani
            Ultra Grower
            • Jun 2011
            • 2004

            #6
            Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

            Als dan ook de "koninginenach" vervalt dan wordt het leven een stuk beter.

            Ik woon dan niet in Den Haag, maar wel in Utrecht naast het vrijmarktgebied. Jezus, wat een walgelijke hoop dronkenschap, lawaai, pis, geweld, vernielzucht, afval, afval, afval...

            Comment

            • Silas
              Admin
              Lucky MemberModeratorAdmin
              • Sep 2009
              • 1272

              #7
              Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

              Ze had in "normale" toestand nog wel 5 jaar door kunnen gaan, want ze geeft zelf aan: "Niet omdat het ambt me te zwaar valt."

              Dus waarom wel = Prins Friso

              Dat kun je niet combineren. Ben benieuwd wanneer de stekker eruit gaat, plain reality.
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              ?
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment

              • Lijdend Voorwerp
                Advanced Stoner
                • Jan 2013
                • 51

                #8
                Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                Als Wim-Lex z'n kop maar op de nieuwe munten past.

                Comment

                • moreweed
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2009
                  • 5939

                  #9
                  Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                  en postzegels ...

                  "in verband met de fysieke kenmerken van onze nieuwe koning heeft PostNL een nieuwe serie postzegels uitgebracht op A4-formaat"
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  • pastinaakpeter
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2012
                    • 255

                    #10
                    Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                    Hehe,

                    bij jullie is het koningshuis wel wat kleurrijker dan die soffen bij ons Belgen. Een geluk dat onze koning een buitenechtelijke dochter heeft, anders waren ze helemaal saai.

                    Nee, met Maxima hebben jullie de hoofdprijs wel binnengehaald. Ik ben een tijdje terug naar Theo Maasen gaan zien en hij was er ook lyrisch over: Maxima ziet er altijd geweldig uit, Maxima heeft een fantastische kledijkeuze, Maxima staat met alles, een blauw kleedje, een gele jurk, dikke slierten sperma in haar gezicht ... Nice!
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

                    Comment

                    • Weedy
                      Ultra Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2248

                      #11
                      Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                      Hahaha Moreweed

                      @Blani; Ik heb afgelopen jaar Koninginnedag in Utrecht gevierd, op een of ander pleintje wat zo'n 5 minuten lopen was van de shop 'Andersom'. Stond een of ander leuk bandje dat de nieuwste Top 40 liedjes een leuk rock-tintje gaf. Prima middag gehad daar, was zelfs verbrand met de weersomstandigheden van toen .

                      Hoewel ik persoonlijk niet veel met het koningshuis heb, vond ik Beatrix altijd haar taak wel goed uitvoeren. Willem-Alexander zal zijn taak ook wel goed uitvoeren.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #12
                        Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                        Mij kan 't allemaal geen bal schelen. Eigenlijk.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • moreweed
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2009
                          • 5939

                          #13
                          Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                          eigenlijk = de introductie van de uitzondering LR2, kijk uit daarmee
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #14
                            Re: 'Willem-Alexander wordt koning op 30 april'

                            ..............
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 15:43.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            Bezig...