Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leeftijd, lengte en gewicht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Leeftijd, lengte en gewicht

    Leeftijd 47 hoopt 48 te worden
    Lengte 172
    Gewicht tot een aantal weken geleden +- 80 kilo maar zit nu op 56.7 en eet me eigen gek als het kan

    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #32
      Re: Leeftijd, lengte en gewicht

      Suc6 Ventje, dat klinkt niet echt gezond. Weet niet wat je mankeert, maar beterschap....

      Grtz.

      Comment


        #33
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #34
          Re: Leeftijd, lengte en gewicht

          42, 92, 1.92

          Woog in top > 115. Oorzaak dagelijks meerdere glazen alcohol, veel eten, savonds chips en toastjes. Zonder beweging, kantoorbaan, slechte sex etc. ;p
          Nu 1 of 2 avonden p week een wijntje, veel vaker en betere sex, veel minder snacks toastjes. Mn kids door de kamer gooien terwijl de ander in mn nek hangt.. lol
          Na een gezellige periode kan ik zo weer tegen de 95 zitten.

          Verder ben ik niet dik, geen schriele worm geen papzak, wel een soort van een pens.
          Of ik good looking ben... tsja als mannen onder elkaar lekker boeie... maar dat zit wel goed, of snor.
          Soms geen snor..

          Overigens had ik eens een wulpse Jordaanse tot het bedrijven van de liefde weten te verleiden. Ze had alles lekker bijgewerkt, zag er erg goed uit verder, maar vond haar onderrug wel soort van harig.
          Nu ik terugdenk, het was geen moslima maar christelijk achtig iets.

          Blablabla heb overigens een prima tijd met deze dame gehad. De cijfers waren toen 28/82/1.92. Afgetrainde sjakie. ;p

          Comment

          Bezig...
          X