Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Simpele uitleg: Hoe werkt wiet in je lichaam?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Simpele uitleg: Hoe werkt wiet in je lichaam?

    Ja hartkloppingen ,eigenlijk harttikken , het is net een horloge of klok af en toe haha helaas waren het bijwerkingen van de medicatie maar daar mee gestopt en het tikken werd rustig

    Medicatie was om me ritme te verlagen , helaas als ik me inspande ging de medicatie werken , dus iedereen dacht dat ik mooi snel herstelde van inspanning , alleen als ik dan gedoucht en wel op de bank zat zakte me hartritme naar getallen rond de 40 en zat ik appie op de bank voor een paar tellen , maar ja de wetenschap !!!!??

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #17
      Thc wordt door de lever verandert in een andere stof, iets met tetra 11- hydroxy metaboliet.




      ​​​​​
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 16 August 2019, 14:30.

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Wel interessant heb je aardig wat werk ingestoken,
          Ikzelf heb nog zelden last vd enige nadelen, vroeger was dat telkens, als je dan in een vriendenkring zit als tiener en je slaat zowa telkens para terwijl de rest onbezorgd lijkt te zijn dan vraag je wel Es af hoe dat komt, dus leuk om te weten. Is ook duidelijk te zien in het filmpje dat stoners graag poezen zien


          Tegenwoordig en 20j later laat ik het meer gebeuren, ben ik er ook veel rustiger mee tegelijk ben ik mij ook meer v bewust dat ik niet mijn gedachten ben, dat scheelt ook ferm dan krijg je vanzelf minder hartkloppingen. Maar weed is goed het kan het bewustzijn vergroten, het houd je tegelijk ook dieper en langer vast maar voor mij is het leven nog steeds mooier/intenser met wiet
          ​​​​​​
          Erg duidelijk uitgelegd aan Ventje
          Verspreid vooral voort je waardevolle kennis
          ​​​​der zal ook wel het ene en ander zijn gebeurd hier, er zijn wel meerdere oldschool leden stiller geworden
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


            #20
            Inmiddels is deze informatie wel wat verouderd hoor. Ik was toen een jaar of 19 ofzo.
            We weten inmiddels dat het sleutel-slot model niet helemaal op gaat en dat terpenen ook een flinke rol spelen. De kennis over endocannibinoiden is ook flink gegroeid en daarmee ook de achterliggende gedachten.
            Inmiddels weten we bijvoorbeeld dat het niet alleen op synapsen werkt, maar ook op cellen zelf door bepaalde proteinekoppelingen.

            Da's informatie die ik toen niet had, en die ik nu niet wil gaan opzoeken en verwerken om uit te tikken. Maar ik stel voor dat anderen dat stokje overnemen en zelf aan de slag gaan.
            Ik heb zelf veel kennis opgedaan door zulke stukjes te tikken en uit te leggen aan mensen.
            Maar goed, net wat ik zeg; ik heb er zelf geen zin in. Ik snap wel dat andere mensen dat ook niet hebben Maar dat betekent wel dat ieder voor zichzelf op zoektocht moet gaan, dus dat er eigenlijk collectief veel meer moeite en tijd in gaat zitten (elke user voor zichzelf vier uur researchen) dan wanneer een enkel persoon er 8 uurtjes in stopt.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X