Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weer een gevalletje Jumbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Weer een gevalletje Jumbo

    Korting op 420shop
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    #2
    Re: Weer een gevalletje Jumbo

    Raak me niet aan kil!

    Hij flipt em wel een beetje maar er zal vast genoeg gejat worden door die jongeren

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: Weer een gevalletje Jumbo

      Om echt te beoordelen wie er fout zit moet je het verhaal wel van 2 kanten weten.

      Comment


        #4
        Re: Weer een gevalletje Jumbo

        Hij zou van mij twee kanten krijgen, een linkse en een rechtse.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Weer een gevalletje Jumbo

          Kutkind had van mij inderdaad al twee hoeken gehad.
          Kopen of optiefe..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Weer een gevalletje Jumbo

            Wat doet dat jong verkeerd dan zie daar niks over alleen die flippende medewerker.
            Ookal heeft dat jong iets gestolen hij stond daar met al zen vrienden ik had die vent zijn luiken dichtgeslagen.
            Tegen scholieren durft tie wel zielig klein tering ventje.
            Welke jumbo is dit? Ben ook aardig jong nog dus zou daar ook weleens een uurtje naar de zakken ships willen gaan staren

            Trouwens fijne medemensen daar die niet ff komen kijken wat er is

            Comment


              #7
              Re: Weer een gevalletje Jumbo

              we zien hier 'n moment opname!

              wat er aan vooraf is gegaan is misschien bewust niet gefilmd!
              misschien waren die jongeren wel op 'n uitlokkende manier in de winkel aan het wandelen
              misschien zijn deze jongeren al vaker aangesproken en was dit de druppel!!!

              maar wat psy al zegt: de omstanders stonden erbij en keken er alleen maar naar ( zolang het filmpje duurt tenminste)
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Weer een gevalletje Jumbo

                Ik ben weleens een emte uit gezet, omdat ik aan het wachten was op een vriend die moest afrekenen. Dat vond ik te ver gaan.
                In de jumbo in deze gemeente is er een afspraak dat er niet meer dan 5 jongeren tegelijk in de winkel zijn, die regels zijn te lezen voordat je binnen komt dus als je het daar niet mee eens bent, dan mag je 100 meter lopen naar de volgende super. Prima deal. Want daarvoor was de Jumbo, van binnen en buiten, gewoon een hangplek. Als je zo nodig een traytje energydrink en zakken chips moet hebben met vijf man, dan geef je een persoon wat geld en laat je hem alles halen. Zo deden wij het tenminste, niet alleen omdat de super op 5km van school lag natuurlijk maar omdat we lieve jongens waren.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X